Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Съвети избор на CLK 500


  • Please log in to reply
32 мнения по тази тема

#1 pink_floyd

pink_floyd

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Ст.Загора

Публикувано 01 октомври 2019 - 22:42

Здравейте,

 

не знам дали са останали да пишат още хора по форумите, но ще пробвам :)

 

Та....влезе ми в главата въпросния модел, уикенд кар ще е както се казва, но предполагам, че ще ми легне на сърце и ще се ползва по-често предвид удоволствието от големия мотор. Не съм притежавал марката досега, но спартанското в японските коли почва да не ми харесва, колкото и надеждни и практични коли да са.

 

Поизчетох разни теми тук, ползвах търсачката, сглобих някаква представа за модела, макар че няма много инфо точно за 500 модела.

 

Въпросите ми са следните:

 

1. Проблемните общоизвестни болежки на модела, за които да наблегна при оглед /  четох за клапата на парното за краката и за блока за ел.стъклата /

2. Чета само хубави неща за м113 и автомата, някакви особености и разновидности през годините както при проблемите при определени 320?

3. Много екзотично и скъпо ли е ако бъде кабрио, предвид обслужване, части и т.н

 

Избора е доста оскъден, така че приемам оферти ако някой знае или иска да се раздели с такава кола.

 

Благодаря на отзовалите се!

 

 

 

 


  • 0

#2 kdl

kdl

    artful dodger

  • Членове на клуба
  • 8073 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 октомври 2019 - 22:47

Не е екзотичен модела, най-обикновена е, но с голям мотор.
М113 е прекрасен: гори и върви много, няма особености, освен скъпата и задължителна подмяна на свещите :) След фейса не е М113 вече. Има междинки 2004та, които са с новият интериор и стария мотор. Отлична идея ;)
Кабриото... ми друга кола става. Иначе се намират части по покрива, няма грижи, масов модел е, тоталки бол.
Няма брутални болежки модела. Това за ел.стъклата не съм го срещал досега. Парното се поправя, ако нямаш късмет.

Не ѝ слагай газ!

Има хора по форумите, малко по-стари ентусиасти. И по-младите ще се върнат, когато осъзнаят, че не могат да намират DIY-та и смислена информация по социалните, но... има време, то ще си покаже!
  • 2

Audi_A4_avatar.gif


#3 pink_floyd

pink_floyd

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Ст.Загора

Публикувано 01 октомври 2019 - 23:08

Благодаря за бързия отговор.

 

Да разбирам, че след фейса вече е М273 и разликата е в главите /ако правилно съм се запознал/ е пак няма драма с надеждността?

За автомата 5G се твърди, че бил по-здрав.

Колко са скъпи тези свещи, ясно е, че ще минавам на друг ценоразпис :)

Тази идея с междинката ми допадна, ще разгледам.

Газ ще слагам, разбрах, че се разбират добре :) Разхода съм се нагласил на 20/100, но ще стане ясно.

 

офф:  Много си прав за социалните, нищо не остава и са като бързооборотна стока. Форумчето е друга бира, за един ден четене, човек научава доста писано през годините и се ориентира бързо с термините


Този пост е редактиран от pink_floyd: 01 октомври 2019 - 23:20

  • 2

#4 kdl

kdl

    artful dodger

  • Членове на клуба
  • 8073 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 октомври 2019 - 23:39

M273 e съвършено друг двигател. 113 е много груб и директен, 273 е по-рафиниран и значително по-мощен. Това са моите наблюдения.
273 има проблеми с надеждността, но не са непоправими. Зависи на какво попадаш. Ако ти е интересно, търси за М272: драмите са същите.

5G e наистина много здрава. При толкова torque, няма смисъл от 7G. Така и така при големите кубатури няма икономия :)
Ами... за газта, аз имам едно мнение на база скромен опит, но не пречи да стигнеш до него, по трудния начин.
Хич не се разбират добре.
  • 2

Audi_A4_avatar.gif


#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4403 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 02 октомври 2019 - 10:53

За двете коли взех НГК по 12.60лв. на брой с отстъпка
Клиентска цена мисля че беше 21лв.
За колата...трябва да си подготвен за сериозна първоначална поддръжка.
За да ти носи удоволствие.
Никой не продава перфектната кола.
За уикенд кола не мисля че има смисъл от АГУ
  • 0

#6 kdl

kdl

    artful dodger

  • Членове на клуба
  • 8073 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 октомври 2019 - 11:35

Съгласен!

 

за М113, NGK-каталожните са:

 
BKR5EIX-11/5464 - клиентска цена: 26лв.
PFR5G-11/2647 - клиентска цена: 25лв.
 
При 2 на цилиндър, стават 16 бройки, х25лв/бр = 400лв. за свещи.
Много хора обичат да пропускат тази подробност, после като я газират и става съвсем мазало :)
Естествено, дори и без сериозни отстъпки при доставчиците, могат да се намерят из онлайн магазини на 16-20лв/брой, което подобрява малко картинката.

  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#7 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 02 октомври 2019 - 13:53

И аз не виждам смисъл от газ на уикенд кола. Финансово неоправдано е.

Иначе нищо фрапиращо няма по този мотор като проблеми или скъпи части. Не виждам кое му е сериозното на поддръжката. Сега, ако 300-400 лв са проблем, то със сигурност не е добра идея v8. Ако пък си избереш убита от бой кола от собственик мърляч, то тогава ще е тегаво. Това се отнася за всички коли и модели обаче.
  • 0

#8 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 октомври 2019 - 14:11

V8, уикенд кола за кеф. Такива ще са все повече рядкост. За какво трябва да се дупчи мотора за газова. Всеки си знае него, ама по-добре потърси запазен екземпляр и го дръж в заводско състояние и безупречна подръжка. Някой ден може и да ти се изплати.
  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4403 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 02 октомври 2019 - 15:07

И аз не виждам смисъл от газ на уикенд кола. Финансово неоправдано е.
Иначе нищо фрапиращо няма по този мотор като проблеми или скъпи части. Не виждам кое му е сериозното на поддръжката. Сега, ако 300-400 лв са проблем, то със сигурност не е добра идея v8. Ако пък си избереш убита от бой кола от собственик мърляч, то тогава ще е тегаво. Това се отнася за всички коли и модели обаче.

Никой не е казал че мотора има сериозна поддръжка.
Освен мотор по колата има доста други елементи.
На 15 г. не съществуват безпроблемни възли.
Нито мотори,нито разкошни петстепенни автомати.
  • 0

#10 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 02 октомври 2019 - 15:18

В България, може би, прав си. Но и цените са страшно ниски, така че...

Нещата, които дори и добри собственици с безкомпромисно обслужване често пропускат за мен са тампони на мотор и кутия, тампони на кардана и смазване на шибедаха. Мърлячите нищо не сменят и не гледат.
  • 0

#11 pink_floyd

pink_floyd

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Ст.Загора

Публикувано 08 октомври 2019 - 13:00

Избора не е голям на продаваните, така че няма да се бърза. Доколкото разбрах, модела е без проблемия SBC, който си е перо за ремонт. От тук написаното не виждам да има нещо страшно за 15г. кола, да,по-скъпо е, но е Мерцедес, нормално е. Свещи, масла и т.н са консумативи, така че не ги смятам, няма да ги сменям всеки ден. По-скоро се плаша от ремонт на автомата или по-тежък ремонт на мотора, тогава мисля, че цифрата ще половин цена на колата.

 

Някакви съвети за тестване на автомата при оглед? 

 

Идеята е да е уикенд кола, но силно се съмнявам, че ще издържа на изкушението и ще си търся повод да я карам по-често предвид удобството и звука на осмака, затова и допускам газта, което не мисля, че е фатално за една кола, все пак е ЦЛК, не ферари, което да стои в гаража и да му се качва цената. 


Този пост е редактиран от pink_floyd: 08 октомври 2019 - 13:02

  • 0

#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4403 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 08 октомври 2019 - 13:51

Избора не е голям на продаваните, така че няма да се бърза. Доколкото разбрах, модела е без проблемия SBC, който си е перо за ремонт. От тук написаното не виждам да има нещо страшно за 15г. кола, да,по-скъпо е, но е Мерцедес, нормално е. Свещи, масла и т.н са консумативи, така че не ги смятам, няма да ги сменям всеки ден. По-скоро се плаша от ремонт на автомата или по-тежък ремонт на мотора, тогава мисля, че цифрата ще половин цена на колата.

Някакви съвети за тестване на автомата при оглед?

Идеята е да е уикенд кола, но силно се съмнявам, че ще издържа на изкушението и ще си търся повод да я карам по-често предвид удобството и звука на осмака, затова и допускам газта, което не мисля, че е фатално за една кола, все пак е ЦЛК, не ферари, което да стои в гаража и да му се качва цената.

Единствения правилен съвет за този автомобил е преглед в С.Стар.
Ако ти е трудно или невъзможно изобщо не мисли за покупка на такъв.
Забрави всякакви Старозагорски корифеи.
Не гледай коли с вече поставена Г.У.
Освен другото,няма да ти я приемат за оглед в С.Стар.

Този пост е редактиран от daimler1: 08 октомври 2019 - 13:54

  • 0

#13 Brozestian

Brozestian

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 октомври 2019 - 19:24

Автомата трябва да е 5г, 500 няма със 7. Тестове като на всеки един автомат, да не рита, да не тръгва назад на наклон, да сменя плавно. Не мисля че ремонта му е толкова скъп, по скъпите неща са в рамките на 1000-2000 лв, което на фона на ауди или бмв е доста по-добре.

Обяви вярно няма, единствената която ми хваща окото що годе е тази, от по-първите... обаче ми е странно, защо педалите са амг, а скоростния лост е елеганс. Изпълнението е като за авангард по-скоро, обаче пък нищо не пише по лайсните на вратите, май нещо е сменяно и/или правено.... което нищо не означава. Няма газ, което е хубаво.

 

https://www.mobile.b...06&slink=cp0ysl


  • 0

#14 kdl

kdl

    artful dodger

  • Членове на клуба
  • 8073 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 октомври 2019 - 22:47

Хах... Тази кола ми е много позната :)
Може да й е махната газовата.

...километрите й вероятно са много истински.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#15 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2619 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хага
  • Автомобил:
    C30 CDI AMG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 октомври 2019 - 23:46

Автомата трябва да е 5г, 500 няма със 7.

Тук грешиш. Има 500 с 7G в комбинация от М113 мотор и М273 мотор. Тези с М113 мотор са 2004 година само и са с фейслифтовото табло вътре. М273 е ясно предполагам.


  • 0

logo_amg.png





1 потребител(и) четат тази тема

1 потребители, 0 гости, 0 анонимни