Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Електро ли ..?.....а Северен поток 2Нови технологии

електро метан мерцедес

  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#1 Kapitanski

Kapitanski

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Luzern , Swiss
  • Автомобил:
    Ferrari 458/2010 ,
    Mercedes Benz W 205/2018

Публикувано 23 септември 2019 - 21:58

Даймлер разработва двигатели на метан .....проблем е пробега....но и другите фирми са в разработка на нов мотор...... :buddies


  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 септември 2019 - 08:04

Даймлер се чудят в момента какво да разработват, затова не разработват нищо :)
Колкото до метана, съм убеден че няма кой знае каква развойна дейност да вкарат за метанови нужди, отдавна знаят какви са ограниченията. За сметка на това няма достатъчен пазар на подобни разработки в световен мащаб.
А потока... политически приказки, да се държи топката във въздуха.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 24 септември 2019 - 12:14

Навлизането на електромобили ще бъде затруднено от липсата на адекватна мрежа от зарядни станции и от факта, че не цялото население на Европа, Америка и Азия живее в самостоятелни къщи с достъп до електрифициран гараж.

 

Масово нощно зареждане на електромобилите ще натовари мрежата, което пък ще доведе до изчезване на префернциалната нощна тарифа, която съществува за да насърчи слабото търсене в момента.

 

Друг проблем е и времето за зареждане, което дори на фаст чардж е доста дълго, а честото бързо зареждане намалява живота на батерията. Едно от решенията е да се унифицират пакетите със заряд и да може да се сменят разредените пакети с готови заредени, но възниква въпроса кой ще поеме инвестицията в зарядна инфраструктура и как ще се грантира качеството на батериите.

 

В интересни времена живеем.


  • 0

#4 Kapitanski

Kapitanski

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Luzern , Swiss
  • Автомобил:
    Ferrari 458/2010 ,
    Mercedes Benz W 205/2018

Публикувано 24 септември 2019 - 19:01

Мотора на Мерцес е в разработка и световната екология вече го налага.....ще потърся и уеб връзка.....това с електрото е смях


  • 0

#5 Kapitanski

Kapitanski

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Luzern , Swiss
  • Автомобил:
    Ferrari 458/2010 ,
    Mercedes Benz W 205/2018

Публикувано 24 септември 2019 - 19:04

Ето и сайт: https://www.autobild...ht-5134267.html


  • 0

#6 Brozestian

Brozestian

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 233 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 септември 2019 - 21:51

Електронните коли нямат нищо общо с каквато и да било екология, просто поредният маркетингов трик.
  • 1

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 септември 2019 - 22:35

Смятам да живея поне до 100 години
Не мисля че докато съм жив ще видя в България масово електрически коли.
Не че не ми се кара такава,исках,ама немах желание...
  • 0

#8 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 25 септември 2019 - 17:24

Електронните коли нямат нищо общо с каквато и да било екология, просто поредният маркетингов трик.

Това не е вярно.

В една електрическа кола има хиляди части по-малко. Тези хиляди части съответно не са произведени в завод, за тях не е потребявана енергия за производството им, работници не са пътували до работно място, за да ги произведат. 

Има доста статии по въпроса за това кой тип кола е по-прост. Електрическата кола е много по-надеждна и проста от обикновена с ДВГ.

Въпрос на време е да има пробив при батериите и тогава колите с ДВГ умират завинаги.


Този пост е редактиран от shotgun600: 25 септември 2019 - 17:25

  • 3

#9 Kapitanski

Kapitanski

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Luzern , Swiss
  • Автомобил:
    Ferrari 458/2010 ,
    Mercedes Benz W 205/2018

Публикувано 25 септември 2019 - 18:38

Мога да кажа само че за батерийте се използват доста ресурси и също така няма рециклиране и е Опасен боклук , а и още нащо, Тока е 65% от Въглища и Петрол. 


  • 0

#10 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 25 септември 2019 - 19:11

В белите държави, този процент който посочваш е 4 пъти по малък.

Прикачени файлове


  • 1

#11 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 25 септември 2019 - 20:45

Смятам да живея поне до 100 години
Не мисля че докато съм жив ще видя в България масово електрически коли.
Не че не ми се кара такава,исках,ама немах желание...

Ще видиш и още как, колега! Ток се краде по-лесно от нафта.


  • 0

#12 Brozestian

Brozestian

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 233 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 септември 2019 - 08:30

Това не е вярно.

В една електрическа кола има хиляди части по-малко. Тези хиляди части съответно не са произведени в завод, за тях не е потребявана енергия за производството им, работници не са пътували до работно място, за да ги произведат.

Има доста статии по въпроса за това кой тип кола е по-прост. Електрическата кола е много по-надеждна и проста от обикновена с ДВГ.

Въпрос на време е да има пробив при батериите и тогава колите с ДВГ умират завинаги.

Съгласен, но това не ги прави по-екологични, а просто по-различни концептуално. Има само една! мина за кобалт в света, така необходим за производство на батериите. Процеса по производството е изключително енергоемък, а за производство на една батерия за автомобил като Тесла се отделят вредни емисии точно толкова, колкото отделя един дизелов двигател с евро 6 в продължение на 10 години, ако осредним пробега му на 30к км на година. Има статия по въпроса.

Към момента батериите се произвеждат предимно на изток, а Тесла предимно на запад... Транспорта на тези батерии (изключително опасен товар между другото!) се извършва по море..... Което знаеш че е "танкер", кораб който определено не е електронен, ветроходен еле па фрегатен.

Както се написа, батериите не подлежат на рециклиране, а са чист отпадък. Консумацията на ток в момента е една.... Колкото повече електрички, толкова повече ток, което поражда необходимостта от допълнителни източници, при нарастване на консумацията.

Този пост е редактиран от Brozestian: 26 септември 2019 - 08:34

  • 2

#13 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 26 септември 2019 - 10:03

Всичко това са глупости - "за производство на една батерия за автомобил като Тесла се отделят вредни емисии точно толкова, колкото отделя един дизелов двигател с евро 6 в продължение на 10 години, ако осредним пробега му на 30к км на година. Има статия по въпроса."  - Дай статията, дай източника.
За производството на 1л бензин или дизел не се потребява енергия? Петрола не се превозва с танкери - аххахаха? Танкери, които постоянно потъват и разливат стотици хиляди тонове отрова в моретата и правят мини екологични катастрофи?

Че даже и войни се водят, заради петрол. Изобщо, колкото по-бързо света се откъсне от първобитния 20ти век, толкова по-добре.

Дори и да има статия, това не я прави достоверна. Пълно е със статии и медии, които са финансирани от ощетените от навлизането на електрическите автомобили страни. Също така, вредните емисии не се ограничават само до въглероден диоксид. Това е най-малкия проблем при дизеловите коли. Финните частици са по-големия проблем.

Транспорт, тинтири-минтири - пак казвам, че една електрическа кола има хиляди части по-малко, които иначе също се произвеждат някъде и после се транспортират към заводите по цял свят.

Токът се произвеждал от горене на въглища и т.н. - да, и не. Има държави, които задоволяват нуждите си от ток изцяло от възобновяеми източници - въздух, слънце, течение на вода, приливи-отливи. Въпрос на желание е да се увеличи дела на тези източници по целия свят.

Електрическите коли са бъдещето, и който производител на автомобили не успее да се приспособи - изпада. Батериите много скоро ще станат в пъти по-ефективни и чисти.


  • 3

#14 Brozestian

Brozestian

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 233 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 септември 2019 - 11:03

Струва ми се, че малко се палиш. Определено ме мързи да търся къде е писано, дори и да намеря не виждам какво ще промени това. Нищо.

Статии се финансират и от двете страни. Надявам се че не вярваш в бялата лястовица или още повече в това което някой ти казва, на базата на "научен" опит. Науката също се манипулира, както е ясно от Дизелгейт примерно, добре ли беше там? Или може би науката им издишаше тогава. И то не е само ФВ, а се оказа и БМВ и Мерцедес и още и още. И го потулиха разбира се.Всичко е за кеш и власт. В капиталистически строй няма как да е друго. И същите хора сега изведнъж, хоп, екологични електрички. Спираме нефта, обличме белите носии и настава радост, цветя и захарен памук. Да бе да. 

Хубаво е да има критично мислене, помисли си малко. 

 

Обиколил съм свят, видял съм, работил съм, карал съм. Електричките са бъдещето, но не са екологични. Чист маркетинг. Просто трябва нещо ново, нов сегмент и нова схема за кеш. 

 

Освен че не се преработват и тая кола без агрегати е за боклука, горят и то много опасно. На факла, но поне не за дълго, в някои случаи само 3 дни, нищо работа.  Но като навлезат масово тогава ще видим. 

Аз предпочитам сажди, бензин, съсел на турбо и бучел от 5-ак, 6-ак или 8-ак.  


  • 3

#15 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 септември 2019 - 13:17

Изключително съгласен съм с shotgun-a. Във всички статии и материали, на които съм попаднал, се сравнява производството на батериите и после най-лошия източник за производство на електрическа енергия с коли, които вече са излезли на пътя.

Никой не споменава за металообработката, логистичния кошмар (или шедьовър) при поддоставчиците на отделните елементи на една традиционна кола, енергийното потребление на всеки поддоставчик. 

Сякаш... една кола се е материализирала от нищото на първото си зареждане за нафтичка. Е да, ако гледаме така, вероятно само от горивото за 10г. ще изравни с емисиите за производството на една ел.кола.

 

Не е въпрос на палене, а на трезва гледна точка. Нито дизелът, нито бензинът са умрели, ще си ги купуваме още нови и стари, ще слушаме съскане на турбота или маломощни 4цил миксери.

Но... индустрията се трансформира без значение дали ще се палим по форумите, или не.


  • 3

Audi_A4_avatar.gif






Also tagged with one or more of these keywords: електро, метан, мерцедес

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни