Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Авариен режим при по-висока скоростКолата изпада в авариен режим при 160км/ч

clk w209 c209 320cdi

  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 LubkoroniBENZ

LubkoroniBENZ

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    CLK w209 2006г.

Публикувано 21 септември 2019 - 12:53

Добър ден колеги, да започна с това ,че съм нов в форума и моля да ме извините ако тази тема я има някъде вече..

Колата е CLK w209 2005г. 320cdi , 7г троник кутия, проблема се състои в това,че колата до скорост 160км/ч върви добре , но след това забива, и изпада в авариен режим.. давам газ а не върви въобще , трябва да спра и да я изгася и пак да я запаля и се оправя , но стигна ли пак тази скорост става същото.. Наскоро започна и със по малка скорост да го прави , но само забива муцуната за няколко секунди и след това се оправя (все едно се задавя).. Някой има ли идея от къде може да идва проблема.Проверяваха турбото и дюзите в сервиз и ми казаха , че са наред.Благодаря ви предварително.


  • 0

#2 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 септември 2019 - 13:02

Същия проблем при мен беше от актуатора на турбото. Рециклирах го като смених вътре червячния механизъм и 3 години вече нямам проблеми.


  • 2

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 21 септември 2019 - 15:41

Добър ден колеги, да започна с това ,че съм нов в форума и моля да ме извините ако тази тема я има някъде вече..
Колата е CLK w209 2005г. 320cdi , 7г троник кутия, проблема се състои в това,че колата до скорост 160км/ч върви добре , но след това забива, и изпада в авариен режим.. давам газ а не върви въобще , трябва да спра и да я изгася и пак да я запаля и се оправя , но стигна ли пак тази скорост става същото.. Наскоро започна и със по малка скорост да го прави , но само забива муцуната за няколко секунди и след това се оправя (все едно се задавя).. Някой има ли идея от къде може да идва проблема.Проверяваха турбото и дюзите в сервиз и ми казаха , че са наред.Благодаря ви предварително.


Здравей колега и добре дошъл.
Проблема ти може да е от няколко неща.
Подозирам,че в сервиза където си ходил не са ти прегледали колата с мерцедесова диагностика.
Дюзите нямат нищо общо.Около компонентите на турбото е разковничето.
Ако не знаеш сервизи които работят само с Мерцедес и ако естествено искаш да посетиш такъв,пиши.
  • 1

#4 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 21 септември 2019 - 16:22

Разгледай маркуча на турбото, този който се намира отпред (твое ляво). Моя се беше сцепил. Цената му оригинален е 150лв

Прикачени файлове


  • 1

#5 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 септември 2019 - 21:38

Както и разгледайте в ABS/ESP модула какво се случва .


  • 1

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#6 LubkoroniBENZ

LubkoroniBENZ

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    CLK w209 2006г.

Публикувано 21 септември 2019 - 21:48

Както и разгледайте в ABS/ESP модула какво се случва .

Колега , сега като спомена , колата мисля , че има също проблем с ESP модула , защото ми дава грешка (ЕSP malfunction) и когато изключа ESPто после немога да го включа.. Трябва да изгася и пак да запаля колата за да се оправи .. Ще го имам впредвид благодаря , на теб и на колегите за бързите отговори. Лека и спокойна вечер.


  • 0

#7 LubkoroniBENZ

LubkoroniBENZ

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    CLK w209 2006г.

Публикувано 21 септември 2019 - 21:50

Разгледай маркуча на турбото, този който се намира отпред (твое ляво). Моя се беше сцепил. Цената му оригинален е 150лв

Колега , имах го този проблем , беше ми сцепен маркуча само,че беше от дясно на пасажерската страна , и го замених с нов в Хидромаркет в Варна мисля, че така се казваше. Гарантираха ми , че ще е по здраво от оригинала.. Но, другият си е добре ..


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни