Мерцедес-Бенц се отказва от ДВГ
Започната от hipopotyk, 21 сеп 2019 - 07:20:07
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 септември 2019 - 07:20
Once a year, go someplace you’ve never been before!
#2
Публикувано 21 септември 2019 - 10:42
Само го обмисляли, разбрах. Щото ще е сигурен фалит. Малко пресилено ми се струва. По-скоро ще минат едно две десетилетия дотогава.
#3
Публикувано 21 септември 2019 - 15:58
Един от учасниците (Renault) в най големия алианс производител на автомобили в световен мащаб още
преди година официално съобщи че от 2025г няма да произвежда коли с ДВГ защо пък и Даймлер да не
каже нещо подобно, още повече че поддържат повече от братски взаимоотношения.
#4
Публикувано 21 септември 2019 - 18:14
и след години като казвам на детето , че съм карал дизелов или бензинов автомобил ще ме гледа като динозавър .. ех живот , здравей , здравей
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#5
Публикувано 22 септември 2019 - 07:59
Един от учасниците (Renault) в най големия алианс производител на автомобили в световен мащаб още
преди година официално съобщи че от 2025г няма да произвежда коли с ДВГ защо пък и Даймлер да не
каже нещо подобно, още повече че поддържат повече от братски взаимоотношения.
И след 5 години все Дачии и малолитражни Рена са на ток ????
Няма начин
Да произвеждат нещо масово след 5 години, означава сега да имат технологията и да е достатъчно надеждна за да могат на преструктурират заводите, цялата мрежа от доставчици и сервизи
А технологията, надеждна и рентабилна за да преминат на 100% на нея НЯМАТ,
#6
Публикувано 22 септември 2019 - 13:05
И след 5 години все Дачии и малолитражни Рена са на ток ????
Няма начин
Да произвеждат нещо масово след 5 години, означава сега да имат технологията и да е достатъчно надеждна за да могат на преструктурират заводите, цялата мрежа от доставчици и сервизи
А технологията, надеждна и рентабилна за да преминат на 100% на нея НЯМАТ,
По-вероятно е просто да ги няма на пазара до 7-8 години.
В един момент производителите ще си амортизират разходите за изследователска и развойна дейност и ще могат да предложат доста по-ниски цени за автомобилите си.
От друга страна двигатeлите и трансмисиите няма вече да са фактор за диференциация. Само от емблема на капака и нива на интериор няма да се получи.
Т.е. разликите между марките още ще се размият.....Да му мислят раздутите и нишови производители като ВАГ, Мазда, Субару, ПСА+Опел.
А след 15ина години, когато придвижването е основно автоматизирано и роботизирано ще ти е все тая коя марка е капсулата, дето си си я извикал до работа
#7
Публикувано 22 септември 2019 - 14:10
Абе всички автомобилни производители си приказват каквото им дойде на акъл и си поставят
какви ли не невъзможни срокове за реализация.
Само Даймлер заявява че спира само развойната дейност на ДВГ ама като се има в предвид че
Мерцедес е с едни около 20 години преди всички общо взето няма новина в това изявление.
#8
Публикувано 22 септември 2019 - 15:16
Те нещата в индустрията си вървят в една посока, само гръмките изявления са рядкост.
- Волво и Порше официално няма да разработват вече дизели.
- Японците намаляват или напълно спират дизелитe в емблематичните си европейски модели.
- Малките дизели също са изчезващ вид, а при Поло, Корса, Джазз вече въобще не се предлагат.
- Осемцилидровите бензинови двигатели (за дизелите не ми се проверяваше кой още ги предлага) вече се слагат само на екзотики и/или на заводски тунинг изпълнения. За дванадесетцилиндровите да не говорим.
- Масовите производители освен три- и четирицилиндрови двигатели друго нямат.
На този фон изявлението, че Даймлер спира разработката на ДВГ не е голяма изненада. Това обаче съвсем не значи, че няма да работят по комбинирането им в хибридно задвижване.
Та затова и в момента аз лично се каня да хвана последния влак за редови атмосферен шестак с предкамерно впръскване. Само че е от една друга марка
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни