Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

V221 pre-face модовеAMG пакет, генерация, чип


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 the_ancient

the_ancient

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Град:Благоевград

Публикувано 17 септември 2019 - 00:36

Привет дами и господа,

 

След 12 години пак карам Мерцедес, този път V221 S500. Колата е 2009-та от последните преди фейса. От първи собственик е, стандартна визия без АМГ пакет. Искам да се допитам до вашия опит по няколко въпроса.

 

1) АМГ пакет - Искам да сложа АМГ брони на Мерцедеса. Отказах се да го правя фейслифтов и не искам да слагам от китайските реплики. Ще си сложа оригинални АМГ от преди фейса ако намеря. Автомобилът се намира в Калифорния и трудът тук е доста скъп. Поради тази причина ще си търся брони със същия цвят като моите в добро състояние. Въпросът ми е как стоят нещата с парктроника? Става ли моят парктроник да се сложи на АМГ бронята или трябва да я взема с нейните си сензори? Имате ли снимки на захващането на предна и задна броня и страничните престилки? За какво да гледам като купувам?

 

2) АМГ генерация - Намерих един S63 на части. Продава крайните гърнета за $400 и 20-ките за $800. Тук въпросът ми е ще станат ли крайните гърнета от 63 на 500 без преправяне или ми трябват и други части от генерацията? Как е звукът след интервенцията?

 

https://sfbay.craigs...6972221080.html

 

3) Чип - Тук в Калифорния OE tuning предлагат чип за $400 като обещават 20+ коня и увеличаване на въртящия момент в целия диапазон от обороти. Тунингът също включва премахване на ограничението от 210 км/ч и повишаване на чувствителността на педала на газта на ниски предавки. От това, което чета по форумите последното е най-осезаемата разлика след тунинга. Някой може ли да даде отзиви за чип на м273?

 

https://www.oetuning...-benz-s550-s500

 

4) Други - Гледах също и изпускателни колектори както и шпер диференциал, но на този етап ми се струват излишни. Като цена/резултат не са изгодни и е спорно дали подхождат на характера на автомобила.


Този пост е редактиран от the_ancient: 17 септември 2019 - 00:36

  • 0
Публикувано изображение

#2 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 17 септември 2019 - 12:32

Welcome back. 

Лично на мен ми се струва странно човек от слънчева Калифорния да се допитва за 

каквото и да било с разни тъмни балкански субекти. По скоро очаквам решения придружени 

със снимков материал кое как се прави, как стават нещата и колко струват по белия свят. Нищо че става на 

въпрос за S500 американско изпълнение, наистина очаквам по скоро ние да попиваме информация от теб. 


  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 17 септември 2019 - 13:00

Крайните гърнета трябва да станат без преправяне,чиптунинга за мен е безсмислен.
Продават в Ибей и Алиекспрес модули за бърза реакция на педала които си слагаш сам.
В Ютуб има много клипове.
Пак не мога да определя какво ми е мнението за тях.Освен да късаш тампони на мотор,кутия и пр.не знам какво може да се постигне повече.
Със същия успех може да даваш повече(рязко) газ.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни