Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с климатроника


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 Vankomkm

Vankomkm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 154 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Автомобил:
    Mercedes С 180 kompressor W204 2007г.

Публикувано 11 септември 2019 - 18:20

Добър ден,
Имам проблем с климатроника на Мерцедес W204 C180, 2007г.
При включване на бутона АС, той пресветва 3 пъти и изгасва, и климатроника не се включва. Вчера си работи без проблем и си духа студено. От какво може да е породен този проблем.

Благодаря предварително!
  • 0

#2 asenov_m

asenov_m

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 99 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB S203 C270 CDI 2001г.

Публикувано 12 септември 2019 - 14:15

Здрасти, колега,

Доста компоненти има, в които може да е проблема. Може фреона да е изфирясал ( в зависимост от пропуска, може да стане за секунди), може компресора да се е предал, пресостат, прекъснат кабел, както и нещо по модула за управление и т.н. Най-добре ще е да се направи диагностика, за да може да добиеш някаква представа къде е заровено кучето.
Успех :)

Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk

Този пост е редактиран от asenov_m: 12 септември 2019 - 14:26

  • 0

m19269.gif


#3 Vankomkm

Vankomkm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 154 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Автомобил:
    Mercedes С 180 kompressor W204 2007г.

Публикувано 12 септември 2019 - 14:51

Днес му направих диагностика, и излезна грешка - Ниско налягане. Днес имам запазен час в сервиз и ще видим от къде идва това ниско налягане. 


Този пост е редактиран от Vankomkm: 12 септември 2019 - 14:58

  • 0

#4 Vankomkm

Vankomkm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 154 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Автомобил:
    Mercedes С 180 kompressor W204 2007г.

Публикувано 12 септември 2019 - 19:08

Здравейте, след работа минах през сервиза. Там направиха проверка и се оказа, че няма загуба на фреон, няма теч. Според тях, проблема е електрически, най-вероятно от някой датчик, но за съжаление вече беше късно и не им се занимаваше повече. Сега чакам да ми кажат кога ще могат да го погледнат отново и по обстойно.

Този пост е редактиран от Vankomkm: 12 септември 2019 - 19:10

  • 0

#5 asenov_m

asenov_m

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 99 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB S203 C270 CDI 2001г.

Публикувано 13 септември 2019 - 12:31

Щом на диагностиката дава ниско налягане, а фреон има, нека видят пресостата и окабеляването му. При W203 e закачен на климатичния радиатор от шофиорската страна. По разни схеми гледам, че и при W204 е там.
п.п. Ако се налага смяна на пресостата, имай предвид, че най-вероятно няма клапан, който да запази фреона в системата, така че не е лошо да се изтегли предварително. Иначе ще изтече оттам, разходите по ремонта стават по-високи, а и до кожно изгаряне може да се стигне.

Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 0

m19269.gif


#6 Vankomkm

Vankomkm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 154 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Автомобил:
    Mercedes С 180 kompressor W204 2007г.

Публикувано 13 септември 2019 - 12:44

Здравей, asenov_m !

И вчера от сервиза споменаха, че има вероятност да се е повредил Пресостата, но както споменах беше късно и не искаха да се занимават повече с мен :) Ще видим какво ще излезне другата седмица, когато я оставя в сервиза и ще дам инфо.

Благодаря, много за съветите и насоките които ми даде.

 

Поздрави.


  • 0

#7 Vankomkm

Vankomkm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 154 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Автомобил:
    Mercedes С 180 kompressor W204 2007г.

Публикувано 20 септември 2019 - 12:12

Здравейте, 

Оказа се, че проблема идвал от Пресостата, както предположи и колегата asenov_m. След смяна на пресостата, климатроника работи безпроблемно.

 

Поздрави.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни