Проблем с климатроника
Започната от Vankomkm, 11 сеп 2019 - 18:20:03
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 септември 2019 - 18:20
Добър ден,
Имам проблем с климатроника на Мерцедес W204 C180, 2007г.
При включване на бутона АС, той пресветва 3 пъти и изгасва, и климатроника не се включва. Вчера си работи без проблем и си духа студено. От какво може да е породен този проблем.
Благодаря предварително!
Имам проблем с климатроника на Мерцедес W204 C180, 2007г.
При включване на бутона АС, той пресветва 3 пъти и изгасва, и климатроника не се включва. Вчера си работи без проблем и си духа студено. От какво може да е породен този проблем.
Благодаря предварително!
#2
Публикувано 12 септември 2019 - 14:15
Здрасти, колега,
Доста компоненти има, в които може да е проблема. Може фреона да е изфирясал ( в зависимост от пропуска, може да стане за секунди), може компресора да се е предал, пресостат, прекъснат кабел, както и нещо по модула за управление и т.н. Най-добре ще е да се направи диагностика, за да може да добиеш някаква представа къде е заровено кучето.
Успех
Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk
Доста компоненти има, в които може да е проблема. Може фреона да е изфирясал ( в зависимост от пропуска, може да стане за секунди), може компресора да се е предал, пресостат, прекъснат кабел, както и нещо по модула за управление и т.н. Най-добре ще е да се направи диагностика, за да може да добиеш някаква представа къде е заровено кучето.
Успех
Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk
Този пост е редактиран от asenov_m: 12 септември 2019 - 14:26
#3
Публикувано 12 септември 2019 - 14:51
Днес му направих диагностика, и излезна грешка - Ниско налягане. Днес имам запазен час в сервиз и ще видим от къде идва това ниско налягане.
Този пост е редактиран от Vankomkm: 12 септември 2019 - 14:58
#4
Публикувано 12 септември 2019 - 19:08
Здравейте, след работа минах през сервиза. Там направиха проверка и се оказа, че няма загуба на фреон, няма теч. Според тях, проблема е електрически, най-вероятно от някой датчик, но за съжаление вече беше късно и не им се занимаваше повече. Сега чакам да ми кажат кога ще могат да го погледнат отново и по обстойно.
Този пост е редактиран от Vankomkm: 12 септември 2019 - 19:10
#5
Публикувано 13 септември 2019 - 12:31
Щом на диагностиката дава ниско налягане, а фреон има, нека видят пресостата и окабеляването му. При W203 e закачен на климатичния радиатор от шофиорската страна. По разни схеми гледам, че и при W204 е там.
п.п. Ако се налага смяна на пресостата, имай предвид, че най-вероятно няма клапан, който да запази фреона в системата, така че не е лошо да се изтегли предварително. Иначе ще изтече оттам, разходите по ремонта стават по-високи, а и до кожно изгаряне може да се стигне.
Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk
п.п. Ако се налага смяна на пресостата, имай предвид, че най-вероятно няма клапан, който да запази фреона в системата, така че не е лошо да се изтегли предварително. Иначе ще изтече оттам, разходите по ремонта стават по-високи, а и до кожно изгаряне може да се стигне.
Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk
#6
Публикувано 13 септември 2019 - 12:44
Здравей, asenov_m !
И вчера от сервиза споменаха, че има вероятност да се е повредил Пресостата, но както споменах беше късно и не искаха да се занимават повече с мен Ще видим какво ще излезне другата седмица, когато я оставя в сервиза и ще дам инфо.
Благодаря, много за съветите и насоките които ми даде.
Поздрави.
#7
Публикувано 20 септември 2019 - 12:12
Здравейте,
Оказа се, че проблема идвал от Пресостата, както предположи и колегата asenov_m. След смяна на пресостата, климатроника работи безпроблемно.
Поздрави.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни