Здравейте,
от известно време автомобилът (CLK W209 270CDI) ми създава проблеми с ускорението. Прави ми впечатление, че когато се качи малко над 3000 оборота се усеща нещо като пропадане в ускорението, преминава на следваща предавка и отново същото нещо и така на всяка предавка. След като това се случи няколко пъти на таблото светка Check engine лампичката и турбото спира да работи. Ако спра, изключа автомобила и изчакам 2 минути, турбото се оправя, но проблема с ускорението си остава. Турбото ми е реиклирарано преди 10 000 км и уж трябва да е окей. Грешката, която изписва при прочитане е за датчик за налягане (не си спомням конкретния код на грешката). Карах я при няколко майстора и един твърди, че може да е от окабеляването по колата, друг твърди, че 100% турбото е кофти и ми препоръчва да го сменя.
Въпросите са ми два. Сблъсквал ли се е някой със сходен проблем? И по-важният е дали някой колега от форума може да ми препоръча добър майстор в София, който да я прегледа обстойно и да видим дали наистина проблема е в турбото?