Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем със в204вдига температурата


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 M.Traykov

M.Traykov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с.Драгичево
  • Интереси:Автомобили,Камиони и Футбол.
  • Автомобил:
    C220 CDI W204 2011г AMG Sport BlueEfficiency

Публикувано 20 август 2019 - 21:37

Здравейте.Имам следния проблем-при каране на магистрала предимно стрелката на водата отива към 120 градуса без никаква друга индикация за прегряване и след време се връща обратно на 90 градуса.След време пак така.Прави го по байрите повечето пъти но и на равно.Антифриз има няма течове и колата си върви нормално.Някой имал ли е такъв проблем?


  • 0

#2 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 21 август 2019 - 07:26

 

Нещо такова ли?

Пишат да се провери първо сензора за температура на антифриза.


Този пост е редактиран от IIVVOO: 21 август 2019 - 07:27

  • 1

#3 M.Traykov

M.Traykov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с.Драгичево
  • Интереси:Автомобили,Камиони и Футбол.
  • Автомобил:
    C220 CDI W204 2011г AMG Sport BlueEfficiency

Публикувано 21 август 2019 - 17:33

Да точно същото и стига до 120 градуса.Сензора който е на казанчето предполагам или някъде по блока?


  • 0

#4 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 21 август 2019 - 21:16

Сензора на казанчето е когато намалее водата да ти изпише на таблото да сипеш вода.

Имаш сензор на самата водна помпа и над нея също , на термостата ,на радиатор и т.н. 


  • 1

#5 M.Traykov

M.Traykov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с.Драгичево
  • Интереси:Автомобили,Камиони и Футбол.
  • Автомобил:
    C220 CDI W204 2011г AMG Sport BlueEfficiency

Публикувано 23 август 2019 - 11:44

Много ти благодаря IIVVOO за помощта.Смених сензора който е на термостата и капачката на разширителния съд.Следват тестове да видим дали проблема е решен.Свалих оригиналния датчик може би му е дошло времето.Не изглеждаше добре.

Но видях друг проблем в последствие хах. Около дюзите имам малко масло преди го нямаше.предполагам е дошло от капака на главата.Не се вижда никъде да е омаслено около него и маслото си е на максимума.Някакви идеи къде да ровя?


  • 1

#6 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 23 август 2019 - 12:07

Масло или нафта ?

Дюзите имат гумени пръстени. Най - често се прецакват когато се изсилва колата преди да е достигнала раб.температура. Като се прецакат има сълзене( или теч ) на гориво.

Издухайте хубаво с пистолет с въздух или почистете двигателя по друг начин.Покарай малко за да се види точно от къде е теча.Има вероятност при смяна на масло да са оляли. 


  • 3

#7 C180 :)

C180 :)

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 154 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково
  • Автомобил:
    Mercedes C180 w202
    BMW E39 523I
    Vw Golf 4 1.9 SDI

Публикувано 31 август 2019 - 10:49

Провери си таблото дали работи както трябва! При мен го има същия проблем само,че на w202! Намери си едно табло за проба и виж дали ще има такъв проблем :)
  • 0

#8 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 31 август 2019 - 14:47

Няма нужда да търси друго табло. Демонтажа и монатжа при w204  е доста играчка.

С диагностика дори и с Длефи може да напраи тест на таблото.

 

W204 не е като W202


Този пост е редактиран от IIVVOO: 31 август 2019 - 14:48

  • 2

#9 M.Traykov

M.Traykov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с.Драгичево
  • Интереси:Автомобили,Камиони и Футбол.
  • Автомобил:
    C220 CDI W204 2011г AMG Sport BlueEfficiency

Публикувано 31 август 2019 - 21:25

Здравейте.

Проблема с температурата е решен.Тествах доволно с висока скорост по магистрала и при изкачване стрелката не мърда от стандартните 90 градуса.

Сега дали е от сензора или капачката не знам понеже ги смених едновременно.Също и антифриза смених,че ми се видя зле.

Издухах с въздух маслото,което не е от мотора понеже си е като ново,пък това от мотора е черно.Сега вече няма.

Най-вероятно IIVVOO е прав,че може да съм разлял при смяната,понеже аз го сменях.

Уж го наливах с фуния пък то какво стана.Поне се отървах от смяна капак засега  :beer


  • 0

#10 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 01 септември 2019 - 08:08

:)

Каква капачка сложи на разширителния съд ? 

За колко bar и на коя фирма ?


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни