Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Два отделни проблема: пуши като Гаргамел и автоматика придърпва/боксува


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#1 Brozestian

Brozestian

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 август 2019 - 17:11

Здравейте колеги,

Колата е 203ка 270 CDI, комби 2003. Автоматика е 5г

Има два отделни проблеми и за да не пиша 2 отделни теми, ги обединих в една.


Първият е че пуши, ама пуши и мята такива димки на Кик Даун, че ме е страх колите отзад да не се изгубят. Черен облак. По прочетеното, би трябва да бъде нещо по въздуха, ама ми писна от "майстори".
Първо течеше масло от пластмасовата тръба влизаща в турбото, след смяна, се оказа че е от турбото, смениха му лагери и теча се оправи. 5-6 к км след това гръмна дебитомер и ми го смениха с "нов". Някъде там започна да пуши.... Може би беше преди дебитомера де се предаде.
При проверката при друг майстор се оказа, че сменения уж "нов" дебитомер е някакво китайско мега долно менте... Майстора имаше Лемфьордер от 220 цди и каза че е същия. Взех го, промяна... Малка, но по скоро в работата на мотора, пушенето си остана.
Диагностика и 2 дюзи се оказаха зле. Рециклиран всичките 5, смениха ми разпръсквачите, мотора направо мърка, разхода падна по борд и..... Пушенето пак остана.
Взе да ми писва. Грешки не дава никакви... Идеи?



Втория проблем.... Колата е купена с ремонтиран автомат. Сменен бил мозъка с нов: според мен 2ра ръка. Сега. И преди го правеше чат чат. Паля ръчкам Д и грижи нямам. Понякога обаче ако на място разръчкам Д Р и пак Д... Ако подам газ леко я усещам че все едно боксува съединител. Понякога го прави, понякога не. По често когато е под наклон, тоест при Д кутията е по натоварена.
Това е от около година и сега взе да става доста по осезаемо. Ресетнахме 2 пъти адаптациите ... кОр. Закарах я на майстор... Естествено не го направи проблема.
Това което ми прави впечатление е че за 40к км или почти 2 години смених буксата 3 пъти. Протича масло. 2 при един майстор и 1 при друг.... Ако това има значение.... Ако някой рекне тук също ще съм благодарен. :)
  • 0

#2 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 08 август 2019 - 17:59

Здравейте колеги,

Колата е 203ка 270 CDI, комби 2003. Автоматика е 5г

Има два отделни проблеми и за да не пиша 2 отделни теми, ги обединих в една.


Първият е че пуши, ама пуши и мята такива димки на Кик Даун, че ме е страх колите отзад да не се изгубят. Черен облак. По прочетеното, би трябва да бъде нещо по въздуха, ама ми писна от "майстори".
Първо течеше масло от пластмасовата тръба влизаща в турбото, след смяна, се оказа че е от турбото, смениха му лагери и теча се оправи. 5-6 к км след това гръмна дебитомер и ми го смениха с "нов". Някъде там започна да пуши.... Може би беше преди дебитомера де се предаде.
При проверката при друг майстор се оказа, че сменения уж "нов" дебитомер е някакво китайско мега долно менте... Майстора имаше Лемфьордер от 220 цди и каза че е същия. Взех го, промяна... Малка, но по скоро в работата на мотора, пушенето си остана.
Диагностика и 2 дюзи се оказаха зле. Рециклиран всичките 5, смениха ми разпръсквачите, мотора направо мърка, разхода падна по борд и..... Пушенето пак остана.
Взе да ми писва. Грешки не дава никакви... Идеи?



Втория проблем.... Колата е купена с ремонтиран автомат. Сменен бил мозъка с нов: според мен 2ра ръка. Сега. И преди го правеше чат чат. Паля ръчкам Д и грижи нямам. Понякога обаче ако на място разръчкам Д Р и пак Д... Ако подам газ леко я усещам че все едно боксува съединител. Понякога го прави, понякога не. По често когато е под наклон, тоест при Д кутията е по натоварена.
Това е от около година и сега взе да става доста по осезаемо. Ресетнахме 2 пъти адаптациите ... кОр. Закарах я на майстор... Естествено не го направи проблема.
Това което ми прави впечатление е че за 40к км или почти 2 години смених буксата 3 пъти. Протича масло. 2 при един майстор и 1 при друг.... Ако това има значение.... Ако някой рекне тук също ще съм благодарен. :)

Колата като цяло е била за морга преди да се захванеш ... с две думи ти трябва донор ОТНОВО... Съдейки че турбо и дюзи са били сменяни за Нти път сигурно и мотора вътре е ЧАО.... моя съвет е намери англичанка донор, вложи 1500лв в мотор (без дюзи и турбо ако си сигурен в рециклажите) и скорости...


Officeservices.bg
  • 0

#3 Brozestian

Brozestian

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 август 2019 - 18:28

Въобще не беше за морга, просто го ядох с майстор. Никъде не съм писал че турбо и дюзи са сменяни н брой пъти! Почна да пуши от един момент, а уж всеки е приятел и като го послушам и направя нещо, се оказа че не е това, а и трябва да го проверявам дали наистина е сменил части или и за това ме е излъгал.
Само 2 от 5 дюзи не бяха в стойности, аз реших да ги направя и 5те. Турбото имаше теч, но нямаше луфт.
Мотора е много далеч от вътре да е чао,четен е и е мерена компресия, салона е запазен много, няма ръжди, колата дойде с 4бр 17ки спорт пакет с летни гуми и 4бр 16 със зимни гуми на 1 сезон. Общо взето е гледана, но просто 70% от майсторите са боклуци, ден до пладне мижи да те лАжем, и това дали давам пари и никога не съм се циганил за нещо, няма никакво значение. Въпроса е уж да се направи нещо, да се вземат едни пари и после... Ама то не е това, ами то онова и тн.
  • 3

#4 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 08 август 2019 - 19:07

Въобще не беше за морга, просто го ядох с майстор. Никъде не съм писал че турбо и дюзи са сменяни н брой пъти! Почна да пуши от един момент, а уж всеки е приятел и като го послушам и направя нещо, се оказа че не е това, а и трябва да го проверявам дали наистина е сменил части или и за това ме е излъгал.
Само 2 от 5 дюзи не бяха в стойности, аз реших да ги направя и 5те. Турбото имаше теч, но нямаше луфт.
Мотора е много далеч от вътре да е чао,четен е и е мерена компресия, салона е запазен много, няма ръжди, колата дойде с 4бр 17ки спорт пакет с летни гуми и 4бр 16 със зимни гуми на 1 сезон. Общо взето е гледана, но просто 70% от майсторите са боклуци, ден до пладне мижи да те лАжем, и това дали давам пари и никога не съм се циганил за нещо, няма никакво значение. Въпроса е уж да се направи нещо, да се вземат едни пари и после... Ама то не е това, ами то онова и тн.

0da67f322aaa493c4bafdaf41349c042.jpg Успех, поне няма да те лъже човека



Officeservices.bg
  • 0

#5 Brozestian

Brozestian

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 август 2019 - 19:51

Благодаря!
  • 0

#6 wertion

wertion

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 733 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 август 2019 - 21:10

От кога Лемфйордер правят дебитомери ?


  • 0

HbhjgsU.png


#7 Brozestian

Brozestian

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 август 2019 - 07:16

Грешка, мислил съм си за друго и неволно съм го написал. Би трябвало да е Pierburg.
  • 0

#8 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2795 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    AUDI A8 quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 август 2019 - 09:10

Колега ,а върви ли хубаво колата? Проверени ли са кулера и всички турбопътища? Филтър на картерни газове сменян ли е? За да пуши много или горивната смес не е добра или влиза масло в мотора ,гори ли масло?


  • 0

NO PAIN - NO GAIN!


#9 Brozestian

Brozestian

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 август 2019 - 12:21

Понякога ми се струва, че не върви както преди. Масло не харчи грам. Филтъра за картерни газове ги смених като я взех, преди 40к км. Виж турбо пътища не съм проверявал...
  • 0

#10 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2795 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    AUDI A8 quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 август 2019 - 12:38

Ами започни от там и пиши.
  • 0

NO PAIN - NO GAIN!


#11 Brozestian

Brozestian

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 август 2019 - 13:21

Такааааа... Турбо пътища ще се проверяват в последствие, така като гледам ще търся схема или туториал в тубата да си ги проверя сам, освен майстори.

Четох и питах, по въпроса с придърпването на кутията. Принципно когато даден проблем ту се появява, ту изчезва, по скоро е проблем с електрониката. По логично е.

Най-елементарното, което може да се направи е да се достигне до контролния модул на скоростната кутия. Намира се в областа на краката на пасажерското място до шофьора. Отпред вдясно под таблото. Маха се мокета, има една планка, която се държи на 3 болта 10мм. Планката пада напред и модула е закачен на гърба.

Пипнах кабелите, които влизат в модула, по левият сноп има масло. Значи катери течност по кабелите към модула.
Сега следват въпросителни... Дали сваляне на модула и почистване ще помогне? Каква е причината да катери масло по кабелите.... Контролния модул е за смяна или нещо вътре в кутията?

IMG-20190811-114503.jpgupload pictures to get link

IMG-20190811-114513.jpgfind diesel gas near me
  • 0

#12 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2664 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 11 август 2019 - 14:07

Познат проблем, качва масло от буксата. С почистване едва ли ще тръгне, но не пречи да пробваш.
  • 0

#13 Brozestian

Brozestian

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 август 2019 - 14:29

Това същата букса ли е, която е в задната част на кутията. Три букси съм сменил за 40к км или година и половина. Протича масло от там. Каква е причината за това?
  • 0

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4476 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 август 2019 - 18:24

Платката е счупена,това е причината.
  • 1

#15 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 11 август 2019 - 18:27

Платката е счупена,това е причината.

или е подбит метала като са чупили платка за да извадят превъртяла букса


Officeservices.bg
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни