Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ретрофит на оригинален теглич за S211 (Прибиращ се)Главоблъсканица


  • Please log in to reply
1 отговор на тази тема

#1 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 юли 2019 - 14:07

Привет,

 

Едно от важните неща, които нямаше моята Е класа е теглича. Информирах се от тук от там и се оказа, че ретрофита на теглича при 211 не е сложна задача.

В Мерцедес им отнема около 60 работни единици, което са 5 часа.

 

Доверих се на голяма българска морга за Мерцедес, като ми предложиха "комплект готов за монтаж" Обявената от тях цена беше премлива и не съм се пазарил.

 

След две доставки, телефонни обаждания и прочие, получих

Прикачен файл  IMG_1179.JPG   130,93K   14 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1181.JPG   128,79K   11 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1185.JPG   170,08K   11 Брой сваляния

 

- Греда с механизма на теглича и кабели

- Лост за освобождаване на механизма

- Буфер под бронята

- Модул за теглича ААG от друга Е класа

- Два болта от общо 12те крепежа

 

Поръчах си оригинални крепежи и гумения маншон на теглича, защото този беше изгнил и липсваше част от него - около 90 евро всичко.

 

1. Свалих задната брония (може да не се откача парктроника

2 винта в задните подкалници

4 Винта на задните калници (развивата се като се махнат корите 

2 Гайки до стоповете

2 Винта захващащи с планки бронята за долната част на купето

 

2. Свалих оригиналната греда между двата рога - 8 гайки. Тя става непотребна, защото се заменя от гредата на теглича

 

3. Монтира се теглича на мястото на гредата - нищо сложно, важното е да се разхлабят 4те болта на гредите влизащи в роговете, за да легне хубаво към купето

 

4. Прекарах инсталацията и жилото в купето, има си всички отвори оригинално, запушени са с гумени тапи.

 

5. Монтирах си механизма за освобождаване на теглича заедно с изрязване на мокета в багажника

 

6. Остана свързването на кабелите. Според момчето от авто моргата, кабелите са били закачени директно за САМ модула, според EPC между теглича и сам модула има ААG модул, който да спира и пуска парктроника автоматично, когато има закачено ремарке. Сдобих се с ААG модул отговарящ по номер и куплунзи, на това, което имам, от друга Е класа.

 

Поразчетох се и се оказа че има няколко варианта на инсталации от ААG до САМ модула на цени от 68 до 180 евро...

 

Молбата ми е, може ли да сравним с някоя друга Е класа вида на инсталацията, за да знам какво да поръчам.  :flag 

Имам само това, което оградено в зелено: Прикачен файл  1111.jpg   154,47K   13 Брой сваляния

Това са буксите Прикачен файл  IMG_2931.JPG   106,23K   12 Брой сваляния

кабелите на третата букса вървят заедно с жилото и влизат в лоста за освобождавне - червената линия на схемата 

 

Така изглежда в монтирано състояние при изрязан мокет Прикачен файл  IMG_E2718.JPG   141,03K   16 Брой сваляния

 

Възможно ли е колата от която е свален теглича, да е нямала заден парктроник и да е нямала ААG модул и съответно пък да има различен САМ модул с подходящите букси?! (много не ми се вярва) 

 

Ето и инсталацията за 68 еврона

Прикачен файл  15323627_1024x768.jpg   207,47K   14 Брой свалянияПрикачен файл  15323634_1024x768 (1).jpg   100,95K   14 Брой свалянияПрикачен файл  download.jpg   9,15K   13 Брой свалянияПрикачен файл  AHK.jpg   66,14K   13 Брой сваляния

 

Даймлер документацията Прикачен файл  675359-ahk-leitungssatz.pdf   267,5K   11 Брой сваляния

 

 

П.П. Истината е, че след разглабянето, почистването на ртждата, боядисването + допълнителните части надминах цената на доста свежоизглеждащи тегличи, но пък спасих един от скрап-та :yeah


  • 2

#2 Zidarov

Zidarov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Автомобил:
    Mercedes E320 CDI - S211

Публикувано 21 юни 2020 - 09:29

Здравейте,

първо искам да благодаря на Bat Andi за подробното описание за инсталиране на теглич.

В момента аз съм пред същото предизвикателство, с тази разлика, че моята W211 (комби) е без парктроник.

Въпросът ми е, трябва да търся теглич (оригинален) от W211 без парктроник или мога да елиминирам AAG модула и да свържа инсталацията, която идва от теглижа директно за SAM модула.


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни