Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Грешка за акумулатор w209 2004г.


  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 PeevG

PeevG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 270 CDI

Публикувано 22 юли 2019 - 21:20

Здравейте, става въпрос за W209 2004г.
Дава ми грешка за акумулатор, а той е замерен и е ОК. Според моя майстор(не е сигурен) причината е, че алтернатора презарежда - сутрин преди палене показанията са 12.2 V, след като запаля варира между 13.7 до 14.2 V. Ако някой се е сблъсквал с това ще се радвам да споделите опита си

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
ebcdaa154b784fb5f37a837aa215e224.jpg

Този пост е редактиран от PeevG: 22 юли 2019 - 21:20

  • 0

#2 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 22 юли 2019 - 21:44

Смени майстора :) иди на диагностика с xentry. А иначе профилактично да обслужиш алтернатора ако не е правено винаги е плюс... и 150лв разход :)
Но тези коли си искат истински хубав аку тип АГМ. Аз бих започнал от там и после алтернатора проверка на майстор, след това мерене на утечки и ъпдейт на модула за акумулатора. Все ще изкочи нещо по веригата


Officeservices.bg
  • 0

#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 юли 2019 - 23:00

Тази кола не е толкова умна, да не я надценяваме.

Отделно AGM не ѝ трябва, вероятно е със 100Ah. Погледни дали си с оригиналната батерия, понеже вероятно ѝ е дошло времето.

При положение, че алтернатора ти явно работи, пробвай да сложиш друг акумулатор и да видиш дали ще изчезнат надписите.

 

Колкото до ъпдейтите на модула, имам съмнения дали ще може да се направи каквото и да е по този въпрос.


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#4 PeevG

PeevG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 270 CDI

Публикувано 23 юли 2019 - 00:07

Благодаря за съветите. Иначе мисля, че акумулатора е 75 Ah или 77 Ah, не е 100 със сигурност. Ще ида да го замерят качествено на друго място преди да предприема действия. Коя батерия да проверя или по-скоро да насоча да проверят, че не знам за съществуването на такава?

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
  • 0

#5 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 23 юли 2019 - 07:02

Батерия=акумулатор
  • 0

#6 PeevG

PeevG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 270 CDI

Публикувано 23 юли 2019 - 07:19

Така си помислих и аз в началото ама викам да не е нещо друго, мерси :)

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
  • 0

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 23 юли 2019 - 07:25

209-ката има ли втори акумулатор?
Да не би малкия да е умрял,а вие да мерите големия който е наред?
  • 0

#8 PeevG

PeevG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 270 CDI

Публикувано 23 юли 2019 - 07:26

Няма втори, само с един е w211 е с два

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
  • 0

#9 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 23 юли 2019 - 07:33

Тази кола не е толкова умна, да не я надценяваме.
Отделно AGM не ѝ трябва, вероятно е със 100Ah. Погледни дали си с оригиналната батерия, понеже вероятно ѝ е дошло времето.
При положение, че алтернатора ти явно работи, пробвай да сложиш друг акумулатор и да видиш дали ще изчезнат надписите.

Колкото до ъпдейтите на модула, имам съмнения дали ще може да се направи каквото и да е по този въпрос.

Колега докто карах 211 имах подобни неволи. Изчетох всички бюлетини и тн. Модула в акумулатора е често проблемен и се препоръчва ъпдейт с последния софт. Ако не може да мине ъпдейта - смяна. Дори е наличен по повечето морги сменен :) ( не случайно )
Относно акумулатора... послушай стария и си вземи с каквото е излезла колата , а именно АГМ ( и под 95А ще върши работа поне 3-4г )
А финално като обслужваш алтернатора... много внимавай какво реле ще ти плеснат ( два пъти купувах Бош и все повече от 13.5 волта не вдигаше след ремонта ... тъжно а твоя поне на цифри изглежда ОК ) но да смениш две лагерчета за 10 лв и евентуално ремонт на колектор или нов ротор ( препоръчително ) е винаги огромен +
Сега в 212 на 200к точно алтернатора превантивно го обслужих... доста на време се оказа ( тоя път парен каша духа и сложих оригинал реле :) )


Officeservices.bg

Този пост е редактиран от Krasi.Martinov: 23 юли 2019 - 07:34

  • 0

#10 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 юли 2019 - 08:31

Краси, говорим за 209ка пре-фейс най-вероятно. Тази кола AGM няма за заводско вграждане.

209ката е на практика 203ка. Нека не хлъзваме по инерция човека така.

 

Колкото до ремонта на алтернатора, според темата му вдига волтажа, което е индикация на адекватно държащ се алтернатор.

Най-вероятно сегашното аку си умира и колата го засича и предупреждава.

 

Нека не вкарваме човека във филми толкова прибързано.

 

@PeevG, можеш да се пуснеш до akumulatori.bg да ти замерят състоянието на твоята. Имат интересни товарни вилки и разни други инструменти за проверка на състоянието.

Не се и опитват да ти продадат нов на всяка цена. Ако всичко е наред с твоята батерия, тогава вече по пътя.


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#11 PeevG

PeevG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 270 CDI

Публикувано 23 юли 2019 - 08:58

Има едно място близо до офиса, минах да питам дали имат товарна вилка и казаха, че имат и изглеждаха адекватни. В обедната ще скоча да го замерят и ще пиша какво е станало.

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
  • 0

#12 PeevG

PeevG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 270 CDI

Публикувано 23 юли 2019 - 12:10

Акумулатора е ОК, утре сутринта ще я оставя да проверят дали няма прецакан кабел по инсталацията и от там нататък другите неща.

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
  • 0

#13 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 23 юли 2019 - 14:30

Според мен проблема е в алтернатора


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#14 PeevG

PeevG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 270 CDI

Публикувано 23 юли 2019 - 15:10

Според мен проблема е в алтернатора


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ако инсталацията е здрава ще се провери релето на алтернатора, а след това кам модула

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
  • 0

#15 PeevG

PeevG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 270 CDI

Публикувано 24 юли 2019 - 19:35

Здравейте, причината за грешката се оказа кабел, който се е допирал до маса. Акумулатора и алтернатора са здрави. Благодаря на всички за съдействието! 84b2bfdb21a437afe16f433c7948ec8d.jpg

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни