Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Масло за w211 E240


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 Biliata1984

Biliata1984

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Hagen
  • Автомобил:
    Mercedes w211 E240 2002 гд

Публикувано 27 юни 2019 - 08:50

Здр група имам въпрос масло 0w-40 дали е добро за моя двигател и на колко киломерта се сменя


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#2 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 27 юни 2019 - 09:12

Добре е за твоя двигател( ако и двигателя е добре ). По принцип е добре да го сменяш на 10 000 - 15 000км. 

Прикачил съм ти инфо 

Прикачени файлове


  • 0

#3 Biliata1984

Biliata1984

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Hagen
  • Автомобил:
    Mercedes w211 E240 2002 гд

Публикувано 27 юни 2019 - 12:50

Не съм много запознат чудасе какво масло да купя 5w-30, 0w-40или 5w-40. Двигаделят работи добре на 163 хиляди е ако сложя 5w-40 на колко километра щте трябва да го сменя. До сега съм слагал само 5w-30


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#4 Dimitar_AMG

Dimitar_AMG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 27 юни 2019 - 12:55

Колегата в предното мнение ти е дал информация. Ако в момента не ти гори масло и нямаш проблеми, продължавай със същото. Сменяй го на около 12 хиляди и всичко ще е наред.


  • 0

#5 Biliata1984

Biliata1984

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Hagen
  • Автомобил:
    Mercedes w211 E240 2002 гд

Публикувано 27 юни 2019 - 13:43

Да колега това го разбрах но не разбрах 5w-40 на колко се сменя дали и то е до 15 000 км


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#6 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 юни 2019 - 15:59

Дори и най-бутиковите пълни синтетики карат до 12х. Ако не ти е проблем и си ентусиаст, сменяш на 8-10. Ако е просто мпс, карай смело :) 0-40 са по-добре и не вредят по никакъв начин спрямо 5-40. 5-30 е модерна "течност", с ниска високотемпературна устойчивост. Това е общия случай. Вероятно има екзотични с този вискозитет, които стават за нещо, но като цяло са евтина масовка.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#7 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 27 юни 2019 - 19:12

Съгласен съм че е доста оптимистично да се кара 10-15000км с хидрокрек масло


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#8 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 27 юни 2019 - 21:24

Без значение какво е маслото на 10 000 км. се изхвърля. (мой принцип)

Тези сервизни интервали от 15-25 000км. където ги дават и пишат ги заеби.

Можеш спокойно да сложиш 5W40 на този двигател.

0W40 само ако е нов двигател или е каран само с такова масло до момента.

И в двата случая от смяна до смяна ще го бара, (това е нормално и си го пишат хората) което не трябва да те притеснява ;)


  • 0

logo-600-1002.png


#9 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 юни 2019 - 23:47

Не, този мотор е нискооборотен, без турбина. Не трябва да гори масло.
0 и 5 нямат разлика нов/стар базирано на всичката документация, която съм изчел. 0 е по-течливо при амбиентна температура и по-скъпо. Конкретните различия са между марките (класовете). Репсол е едно, Редлайн или Милърс е друго. Няма лошо/добро, просто хубаво и много хубаво. Съгласен за сервизните интервали. Повечето масови масла губят първоначалните смазочни качества до 5-6х.км. Детайли и анализи от лаборатории има бол из нета.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#10 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 28 юни 2019 - 13:33

Аз сменявам масло и филтри на 10 000 км, това ми е горе доло годишния пробег но

напоследък за 3-4 месеца минах 25 000 км и два пъти правих смяна в

официалния сервиз за марката, дойде ми в повече, не като пари а 

като ангажимент - уговаряне, записване на час и посещение в сервиза. 

 

Как си представяте някой който минава 50 000 - 100 000 км на година да ходи всеки месец 

в сервиза за смяна на консумативи. 


Този пост е редактиран от vencislav: 28 юни 2019 - 13:33

  • 0

#11 Dimitar_AMG

Dimitar_AMG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 28 юни 2019 - 14:04

За да знаеш, че колата ти е наред - ще сменяш. Или си караш 30-40 хиляди с едно масло. Лична преценка.


  • 0

#12 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 28 юни 2019 - 15:14

Как си представяте някой който минава 50 000 - 100 000 км на година да ходи всеки месец 

в сервиза за смяна на консумативи. 

 

При такъв пробег на година, собственика гледа на колата по друг начин и след 2-4г. като и изтече гаранцията е подменя с друга.

Мислиш ли че му пука за колата, като знае че след някоя година ще е подмени с нова :)


  • 0

logo-600-1002.png


#13 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 28 юни 2019 - 19:16

Еми нали за това има Лонг лайф масла и филтри които се сменят на 20 000 - 30 000 км.

Друг е въпроса каква е постановката за България. За предишната ми кола от сервиза 

ми казваха: смяна на масло на 10 000 км и в същото време в официалния документ 

пишеше смяна след 25 000 км. , питах що така и те ми отговориха: производителя е казал 

за България 10 000 км инак гаранцията не важи, ако я карам на запад от Калотина там да съм 

си сменявал маслото. Със сегашната ми кола същата работа, в книжката и в международната 

гаранция пише смяна масло на 30 000 км или 1 година а в сервиза ми казват 15 000 км и идваш 

за смяна или гаранцията отпада, пак производителя бил наредил така за България. 

Не става въпрос за пари и много или малко струва смяната на консумативи на гаранционна кола. 

Никой не пътува много хиляди километри само да си вози гъзъ, всеки е тръгнал да изкарва пари, 

та разхода за масло и филтри му е най малкия дерт.


  • 0

#14 Asen_Georgiev_95

Asen_Georgiev_95

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Горна оряховица
  • Автомобил:
    Mercedes e-class w210

Публикувано 03 юли 2019 - 12:48

И аз карам с 5w40 купих го от https://maslaonline.com/ и съм много доволен, препоръчвам. 


  • 0

#15 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 03 юли 2019 - 14:37

Венцислав - кой е този сервиз?
Метнали са те на черешата.

Новите мотори на Мерцедес са на 25 000 км.
Освен маслото и мотора трябва да е подходящ за лонг лайф. Не можеш да караш стар мотор 25к км с кавото и да е масло.
  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни