Масло за w211 E240
Започната от Biliata1984, 27 юни 2019 - 08:50:04
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 юни 2019 - 08:50
Здр група имам въпрос масло 0w-40 дали е добро за моя двигател и на колко киломерта се сменя
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2
Публикувано 27 юни 2019 - 09:12
Добре е за твоя двигател( ако и двигателя е добре ). По принцип е добре да го сменяш на 10 000 - 15 000км.
Прикачил съм ти инфо
Прикачени файлове
#3
Публикувано 27 юни 2019 - 12:50
Не съм много запознат чудасе какво масло да купя 5w-30, 0w-40или 5w-40. Двигаделят работи добре на 163 хиляди е ако сложя 5w-40 на колко километра щте трябва да го сменя. До сега съм слагал само 5w-30
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#4
Публикувано 27 юни 2019 - 12:55
Колегата в предното мнение ти е дал информация. Ако в момента не ти гори масло и нямаш проблеми, продължавай със същото. Сменяй го на около 12 хиляди и всичко ще е наред.
#5
Публикувано 27 юни 2019 - 13:43
Да колега това го разбрах но не разбрах 5w-40 на колко се сменя дали и то е до 15 000 км
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#6
Публикувано 27 юни 2019 - 15:59
Дори и най-бутиковите пълни синтетики карат до 12х. Ако не ти е проблем и си ентусиаст, сменяш на 8-10. Ако е просто мпс, карай смело 0-40 са по-добре и не вредят по никакъв начин спрямо 5-40. 5-30 е модерна "течност", с ниска високотемпературна устойчивост. Това е общия случай. Вероятно има екзотични с този вискозитет, които стават за нещо, но като цяло са евтина масовка.
#7
Публикувано 27 юни 2019 - 19:12
Съгласен съм че е доста оптимистично да се кара 10-15000км с хидрокрек масло
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#8
Публикувано 27 юни 2019 - 21:24
Без значение какво е маслото на 10 000 км. се изхвърля. (мой принцип)
Тези сервизни интервали от 15-25 000км. където ги дават и пишат ги заеби.
Можеш спокойно да сложиш 5W40 на този двигател.
0W40 само ако е нов двигател или е каран само с такова масло до момента.
И в двата случая от смяна до смяна ще го бара, (това е нормално и си го пишат хората) което не трябва да те притеснява
#9
Публикувано 27 юни 2019 - 23:47
Не, този мотор е нискооборотен, без турбина. Не трябва да гори масло.
0 и 5 нямат разлика нов/стар базирано на всичката документация, която съм изчел. 0 е по-течливо при амбиентна температура и по-скъпо. Конкретните различия са между марките (класовете). Репсол е едно, Редлайн или Милърс е друго. Няма лошо/добро, просто хубаво и много хубаво. Съгласен за сервизните интервали. Повечето масови масла губят първоначалните смазочни качества до 5-6х.км. Детайли и анализи от лаборатории има бол из нета.
0 и 5 нямат разлика нов/стар базирано на всичката документация, която съм изчел. 0 е по-течливо при амбиентна температура и по-скъпо. Конкретните различия са между марките (класовете). Репсол е едно, Редлайн или Милърс е друго. Няма лошо/добро, просто хубаво и много хубаво. Съгласен за сервизните интервали. Повечето масови масла губят първоначалните смазочни качества до 5-6х.км. Детайли и анализи от лаборатории има бол из нета.
#10
Публикувано 28 юни 2019 - 13:33
Аз сменявам масло и филтри на 10 000 км, това ми е горе доло годишния пробег но
напоследък за 3-4 месеца минах 25 000 км и два пъти правих смяна в
официалния сервиз за марката, дойде ми в повече, не като пари а
като ангажимент - уговаряне, записване на час и посещение в сервиза.
Как си представяте някой който минава 50 000 - 100 000 км на година да ходи всеки месец
в сервиза за смяна на консумативи.
Този пост е редактиран от vencislav: 28 юни 2019 - 13:33
#11
Публикувано 28 юни 2019 - 14:04
За да знаеш, че колата ти е наред - ще сменяш. Или си караш 30-40 хиляди с едно масло. Лична преценка.
#12
Публикувано 28 юни 2019 - 15:14
Как си представяте някой който минава 50 000 - 100 000 км на година да ходи всеки месецв сервиза за смяна на консумативи.
При такъв пробег на година, собственика гледа на колата по друг начин и след 2-4г. като и изтече гаранцията е подменя с друга.
Мислиш ли че му пука за колата, като знае че след някоя година ще е подмени с нова
#13
Публикувано 28 юни 2019 - 19:16
Еми нали за това има Лонг лайф масла и филтри които се сменят на 20 000 - 30 000 км.
Друг е въпроса каква е постановката за България. За предишната ми кола от сервиза
ми казваха: смяна на масло на 10 000 км и в същото време в официалния документ
пишеше смяна след 25 000 км. , питах що така и те ми отговориха: производителя е казал
за България 10 000 км инак гаранцията не важи, ако я карам на запад от Калотина там да съм
си сменявал маслото. Със сегашната ми кола същата работа, в книжката и в международната
гаранция пише смяна масло на 30 000 км или 1 година а в сервиза ми казват 15 000 км и идваш
за смяна или гаранцията отпада, пак производителя бил наредил така за България.
Не става въпрос за пари и много или малко струва смяната на консумативи на гаранционна кола.
Никой не пътува много хиляди километри само да си вози гъзъ, всеки е тръгнал да изкарва пари,
та разхода за масло и филтри му е най малкия дерт.
#14
Публикувано 03 юли 2019 - 12:48
И аз карам с 5w40 купих го от https://maslaonline.com/ и съм много доволен, препоръчвам.
#15
Публикувано 03 юли 2019 - 14:37
Венцислав - кой е този сервиз?
Метнали са те на черешата.
Новите мотори на Мерцедес са на 25 000 км.
Освен маслото и мотора трябва да е подходящ за лонг лайф. Не можеш да караш стар мотор 25к км с кавото и да е масло.
Метнали са те на черешата.
Новите мотори на Мерцедес са на 25 000 км.
Освен маслото и мотора трябва да е подходящ за лонг лайф. Не можеш да караш стар мотор 25к км с кавото и да е масло.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни