Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Масло за w211 E240


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#16 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юли 2019 - 09:46

Според мен наливай 5-40, защото 0-40 е за доста по суров климат или ако призводителя на двигателя го изисква.

 

Ето ти таблицата на даймлер за употребата на маслата при различни темератури. *ако няма специфично изскване за мотрора - обикновено при АМГ.

Информацията от колегата ИИВВОО може би е парвилна, но за мен не Фукс казва какво малсо да сложа, а Даймлер.

Прикачен файл  oil.gif   50,73K   4 Брой сваляния

 

Смяната... аз я правя на 10 - 12 000км, без значение какво ми изписва колата на таблото. При 215ката която е 55ца, горе долу на 12 000км трябва да го сменям ако гледам таблото.

 

ЛонгЛайф маслата са резултат от от битката, кой автомобил е по рентабилен. Ако погледнеш книжките на старите месеци има смяна на 1000км, и после на 5000км. Сега това е немислимо предвид пазара (не коментираме дали е добре за мотора.) Пазра изисква - къпувам и карам първите 25 000км или 2 години, без да мисля за поддъжката на колата. Лошото е, че понякога втората смяна върви заедно със смяна на мотора - обикновено при VAG групата - ама тя е гаранционна още, крайният клиент е засегната, само от това, че няма кола за известно време.

 

Имай предвид, че няма някакъв изключителен пробив в разработките на синтетични масла на петролна основа през последните 15 години. Освен ако не караш с Krytox, не виждам причина да сменяш на над 15 000км. Но пък да инвестираш почти 5 цифрена сума в масло, което е наистина лонг-лайф и сменпяш само филтри... пак е ту мъч.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни