W204 kompresor смяна на верига
Започната от Zhivko e edin, 25 юни 2019 - 20:35:24
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 юни 2019 - 20:35
Здравейте.
От скоро имам w204 бензин 2009
Усещам леко прекъсване в двигателя на празен ход, във високите обороти няма проблем
Километрите са 146000 реални.
Знам че болката на този двг е едноредовата верига.
Възможно ли е от нея да прекъсва понеже е разтегната?
Ако е от нея, ще помоля да ме насочите към сервиз в София където ще ми помогнат.
Някой колега ако е сменял моля да ме насочи колко ще ми струва труд и части....
От скоро имам w204 бензин 2009
Усещам леко прекъсване в двигателя на празен ход, във високите обороти няма проблем
Километрите са 146000 реални.
Знам че болката на този двг е едноредовата верига.
Възможно ли е от нея да прекъсва понеже е разтегната?
Ако е от нея, ще помоля да ме насочите към сервиз в София където ще ми помогнат.
Някой колега ако е сменял моля да ме насочи колко ще ми струва труд и части....
#2
Публикувано 26 юни 2019 - 08:04
Трудно е да се прогнозира без да се разглоби,понеже едно е да е за смяна само веригата,друго е смяна и на водачите(банани),а трето и най-скъпо е и зъбните колела на разпределителните валове които са направени неразглобяеми т.е. вървят комплект с ваносите.Ами може и да не е само от разтеглена верига а и от незатварящи хубаво клапани
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#3
Публикувано 26 юни 2019 - 09:51
Някой може ли да ми даде телефона на Бай Васил от Лозен?
Днес ходих при него но не го намерих.
Днес ходих при него но не го намерих.
#4
Публикувано 19 юли 2019 - 10:42
Колега, карам същата кола вече година, като моята е на около 150 000 км. От скоро когато е студена на празен ход усещам леко прекъсване за част от секундата. Не съм сменял верига. Има ли развитие по твоя случай ?
#5
Публикувано 19 юли 2019 - 13:43
Здрасти колега
Ходих при Бай Иван той я гледа на диагностика каза че ако има разтегната верига ще покаже че липсва синхронизация, но всичко е наред.
Няма видима причина за прекъсването. Всичко е в норма. То не е прекъсване като цяло, а нещо като леко разклащане на двигателя.
Аз правя следното. Сутрин я държа на около 1000 оборота докато направи 40 грядуса и после тръгвам. Така няма проблеми.
По чуждите форуми има много оплаквания от същия проблем, но няма решение. Хората отиват в мерцедес обаче нищо не откриват като проблем
От друга страна, братовчед ми има w 203 с200 и той ме насочи да изчистя дросела без да го свалям колкото мога да стигна и ще има ефект, но още не съм го направил.
Ако го направиш преди мен пиши дали е имало ефект.
Ходих при Бай Иван той я гледа на диагностика каза че ако има разтегната верига ще покаже че липсва синхронизация, но всичко е наред.
Няма видима причина за прекъсването. Всичко е в норма. То не е прекъсване като цяло, а нещо като леко разклащане на двигателя.
Аз правя следното. Сутрин я държа на около 1000 оборота докато направи 40 грядуса и после тръгвам. Така няма проблеми.
По чуждите форуми има много оплаквания от същия проблем, но няма решение. Хората отиват в мерцедес обаче нищо не откриват като проблем
От друга страна, братовчед ми има w 203 с200 и той ме насочи да изчистя дросела без да го свалям колкото мога да стигна и ще има ефект, но още не съм го направил.
Ако го направиш преди мен пиши дали е имало ефект.
#6
Публикувано 19 юли 2019 - 16:42
Как ще хване разтеглена верига на 4 цилиндров мотор че нещо ми Убегна тоз момент, то на V образен е трудно .... ама за всеки случай смени верига и банани че се Оказа че в Бг само най-малко караните коли пристигат
Officeservices.bg
Officeservices.bg
#7
Публикувано 19 юли 2019 - 18:17
Как ще хване разтеглена верига на 4 цилиндров мотор че нещо ми Убегна тоз момент, то на V образен е трудно .... ама за всеки случай смени верига и банани че се Оказа че в Бг само най-малко караните коли пристигат
Officeservices.bg
Лесно се хваща, че даже колата и сама си казва (с чек-енджин).
При проверка за разтягане на моя мотор, майсторът леко натисна веригата с върха на отверка за да провери опъна. Веригата беше супер стегната тогава. Като затвори мотора веднага светна чека, а диагностиката ми посочи разцентровани валове.
#8
Публикувано 19 юли 2019 - 18:39
на едната ки кола така се беше разпънала че 5см беше разширила. А чека хич го нямаше те за това си се късат без грешки сигурно едни 10 % светкат ама... надалиЛесно се хваща, че даже колата и сама си казва (с чек-енджин).
При проверка за разтягане на моя мотор, майсторът леко натисна веригата с върха на отверка за да провери опъна. Веригата беше супер стегната тогава. Като затвори мотора веднага светна чека, а диагностиката ми посочи разцентровани валове.
Officeservices.bg
#9
Публикувано 19 юли 2019 - 23:02
Гледат се отклоненията в градуси на диагностика и при празен хид на абсолютно всички модерни коли.
Не знам какви са номиналните стойности на този мотор, но човек който знае какво да гледа, може да ги провери.
Не знам какви са номиналните стойности на този мотор, но човек който знае какво да гледа, може да ги провери.
#10
Публикувано 20 юли 2019 - 13:30
Малко са човеците в "сервизния" бизнес, още по малко тези които знаят,
да не говорим че трудно може да се добере човек до тях.
Абе къде е Прокопи 69, Grandmaster Flash-а на веригите, да внесе малко
академичност в темата.
#11
Публикувано 20 юли 2019 - 15:27
На плаж.
#12
Публикувано 20 юли 2019 - 17:42
На плаж.
#13
Публикувано 23 юли 2019 - 09:30
По принцип спора дали ще светне чека при разтеглена верига и дали може да се разбере от актуални стойности е безмислен. На един модел, с един двигател, една година на производство - със смяна на софтуер тотално се променят някой работи. Вчера си гледал нещо - днес го няма. Да не говорим различни години, модели и т.н.
Верига се мери на загасен мотор. Тогава авансаторите са заключени. Когато работи мотора авансаторите могат да компенсират разтеглена верига. Затова се прави физическа провека. Има и инструмент за мерене колко е разтеглена веригата. Другото е ала-бала.
Клатене на мотора може да е и от мръсни всмукстелни клапани. Даже е по вероятно.
Верига се мери на загасен мотор. Тогава авансаторите са заключени. Когато работи мотора авансаторите могат да компенсират разтеглена верига. Затова се прави физическа провека. Има и инструмент за мерене колко е разтеглена веригата. Другото е ала-бала.
Клатене на мотора може да е и от мръсни всмукстелни клапани. Даже е по вероятно.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни