Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпроси относно покупка на W204 Facelift 250/300/350 CDI


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 walkmanbg

walkmanbg

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Plovdiv

Публикувано 22 юни 2019 - 10:12

Здравейте,

Дойде време да сменя автомобила и съм се насочил към 204 (2011-2014) седан Фейслифт Дизел - 250/300/350

Имам няколко въпроса след като изчетох доста информация и ще се радвам да ми помогнете:

- Клоня към по-голям 6-цилиндров мотор най-вече защото доста информация гласеше че 4-цилиндровия 250 не е най-тихия и добре работещ мотор. Вярно ли е това и толкова голяма ли е разликата?
- От тези 3 мотора - 250/300/350 ЦДИ, според вас кой е най-надежден откъм поддръжка. Наистина ли 6-цилиндровите са по-здрави и по-евтини за поддръжка ? Какви са най-големите им "болежки"?
- 4 Matic версията - огромна ли е разликата в цената на окачването спрямо само на задно?
- Доколкото разбрах, спортното окачване вози доста твърдо и лошите пътища в Плодив няма да помогнат. Толкова ли е зле наистина положението и всички модели с Авантгард оборудване ли са със по-ниско окачване или само АМГ пакет версиите?

- Видях че 300 и 350 са всички с 7г троник автоматик. Разбрах че е е доста икономична откъм разход на гориво и с добро превключване. Разликата във поддръжката и ремонтите доста голяма ли е спрямо другата кутия?

- Имам познат с 204-ка преди фейслифта, който е доста доволен. Има ли голяма разлика в поддръжката преди фейслифта и фейслифта?

 

Какво мислите за следните обяви:
https://www.mobile.b...06&slink=bc5nip

 

https://www.mobile.b...71&slink=bc5nip

 

Бюджетът е 25 000-30 000 максимум (като съм отделил още 4000-5000 за след това - обслужване, каско, застраховки и .т.н, които се надявам да са достатъчни)

 

Много ви благодаря предварително!

 


  • 0

#2 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 22 юни 2019 - 14:29

Вземеш ли 6така, няма да искаш да чуеш за по малките двигатели.
Проблема не е с окачването 4матика, цените са поносими, обаче счупи ли се...
Задължително преглед в Силвър Стар.

п.п. Първата обява изглежда много добре.
  • 0

#3 M.Traykov

M.Traykov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с.Драгичево
  • Интереси:Автомобили,Камиони и Футбол.
  • Автомобил:
    C220 CDI W204 2011г AMG Sport BlueEfficiency

Публикувано 22 юни 2019 - 20:50

Не вози толкова твърдо амг окачването.На магистрала е голям кеф,а и визията е брутална с 18'' и нагоре.


  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 23 юни 2019 - 07:37

Не е задължително щом е с АМГ пакет да е с такова окачване.Даже е много рядко според мен.
Форматика според мен е мн.полезна екстра.Ако се прегледа добре колата е мн.възможно да нямаш големи харчове по него.Иначе и окачването е скъпо и само с оригинални части(или втора употреба :) ) и самата механика,диф,полуоси,кардан правят проблеми.Има къде да се правят.
Първата кола е по-богата на екстри,снимана е качествено или с фотошоп,но не ми изглежда много по-запазена от бялата.
Иначе аз също бих карал 350.
  • 0

#5 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 23 юни 2019 - 10:57

Въпрос на гледна точка.
Даймлер1 - ти си от Варна, колко дена има сняг през годината? В планината или е почистено или полицая не пуска през прохода. Пък и 4х4 на два пръста от земята се обезмисля. Ако искаш проходимост, купи си джипка. И ако не караш на писта - стабилноста и тракцията в завоите си остава фантастика. Скъпите ремонти на лявата полуоска, която минава през картера, течовете на масло, скъпите части и т.н. допълнитено накланят везните.

За мотора - всички искаме да караме големи мотори, но те имат лошия навик да горят повече. Ако караш много километри разликата започва да става очебиина. А и таксите към държавата са различни. Разходите за подръжка въобще не са за пренебрегване. В тоя ред на мисли четерицилиндровия дизел е достатъчно еластичен и мощен, особено за дълги преходи, особено за това леко купе.

За окачването - купуваш си МЕРЦЕДЕС, замисли се защо. Комфортна кола, не изморява при каране, не е шумен, вози впечетляващо, поема неравностите добре, омекотява приземяването в родните дупки...
Защо искате твърдо, спортно окачване, и с най мекото окачване си е достатъчно стабилна.

За гуми и джанти - същата работа.
За какво ви е тази визия - на колко години сте?
Разликата между 16" нормални гуми и 18" нископрофилни гуми е огромна за возията.

Да търсиш съвет за кола е все едно да търсиш съвет за жена.

За мен Ц класа - най малкия дизел (даже бензин е по добре ), автомат, само на задно, задължително комби, повечко екстри, без шибидах, малко километри, проследима история, преглед в сервиз...
  • 4

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 23 юни 2019 - 12:12

Въпрос на гледна точка.
Даймлер1 - ти си от Варна, колко дена има сняг през годината? В планината или е почистено или полицая не пуска през прохода. Пък и 4х4 на два пръста от земята се обезмисля. Ако искаш проходимост, купи си джипка. И ако не караш на писта - стабилноста и тракцията в завоите си остава фантастика. Скъпите ремонти на лявата полуоска, която минава през картера, течовете на масло, скъпите части и т.н. допълнитено накланят везните.
За мотора - всички искаме да караме големи мотори, но те имат лошия навик да горят повече. Ако караш много километри разликата започва да става очебиина. А и таксите към държавата са различни. Разходите за подръжка въобще не са за пренебрегване. В тоя ред на мисли четерицилиндровия дизел е достатъчно еластичен и мощен, особено за дълги преходи, особено за това леко купе.
За окачването - купуваш си МЕРЦЕДЕС, замисли се защо. Комфортна кола, не изморява при каране, не е шумен, вози впечетляващо, поема неравностите добре, омекотява приземяването в родните дупки...
Защо искате твърдо, спортно окачване, и с най мекото окачване си е достатъчно стабилна.
За гуми и джанти - същата работа.
За какво ви е тази визия - на колко години сте?
Разликата между 16" нормални гуми и 18" нископрофилни гуми е огромна за возията.
Да търсиш съвет за кола е все едно да търсиш съвет за жена.
За мен Ц класа - най малкия дизел (даже бензин е по добре ), автомат, само на задно, задължително комби, повечко екстри, без шибидах, малко километри, проследима история, преглед в сервиз...


Да,напълно съм съгласен!
Не само че съм от Варна,но и нямам село където да карам 4х4 на къра.
Освен това живея на пъпа на Варна и има периоди от годината където не си изкарвам колата и по един път седмично,а другата пък хич или колкото да я раздвижа.
Просто съм любител на марката и притежанието ми е хоби.
Ако мислех с мозъка си щях да направя точно това което ти написа с изключение на класа Мерцедес.Це класата ми е малка.
Ако мислиш с мозъка си пък може би трябва да се смени и марката.
За какво ти е постен Мерцедес?Заради емблемата?
  • 0

#7 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 23 юни 2019 - 12:32

4x4 не служи само при сняг и високопланинско шофиране. 

Оказва се че при и най безобидно шофиране в BG то е животоопределящо и животоспасяващо. 

Като се имат в предвид проектирането, изпълнението, състоянието и подръжката на пътната мрежа в татковината ни. Всеки дъжд или слънце превръща пътищата ни във водна-кална или

прашна пързалка и шофирането се превръща в игра на зарове.


Този пост е редактиран от vencislav: 23 юни 2019 - 12:42

  • 2

#8 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 23 юни 2019 - 12:47

Виждам, че на преден план за изнасят експлотационните такси и се правят сравнения м/у задно и 4х4.
Разбира се, лошо няма, обаче сигурността при движение на 4матика е факт, независимо от сезона. Като тези му предимства са лесно забележими зимата.
Разхода е относителна величина, но преди фейса ОМ 651 не е особено икономичен, поне от впечатленията на колегите от форума. 7 извън и 10/11 градско се доближават до това което ми гори моята Е класа.
250ката с тези 2 турбини си е таралеж в гащите.
6така си е завидно икономичен, още повече че в случая говорим модел 2011, 7G и сравнително леко купе.
По скоро нека се обърне внимание на състоянието в което се намира двигателя, окачване, не на последно място екстри, че се губи ефекта от това да броиш 30к за Мерцедес, нов и актуален дизайн с базово оборудване... Иначе гори 5 по книжка и обут в 18ки като пернишки Голф 4ка.
  • 0

#9 ZeroColdX

ZeroColdX

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 23 юни 2019 - 17:17

Като човек които има С250 2012 година мога да кажа че разхода варира между 6.0 и 7.0 ама много зависи как я караш от къде е горивото и тн. В България трудно се смъква разхода под 7 особенно аз като моя климатик не го спирам. В Гърция с тяхната нафта разхода пада под 6.0 ама се усеща и колата че върви по добре ама в Бг няма как да стане. И все пак ако исках кола да ми харчи 4 и да ми е икономична нямаше да взема този мотор. Аз искам колата да върви. Имал съм и 4х4 сега моята е само със задно зимата няма никакви ядове ако я караш с качествени гуми а не мишелин с много грайфер ама 2008 година втора ръка. С хубави гуми и на дъжд и на сняг въобще няма проблеми ако човек кара с акъла си.
  • 0

#10 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 юни 2019 - 17:32

Аз бих гледал 4х4.

Единствено 208-ицата 2.0К (16ки зимни) ми можеше да се кара добре при лоши пътища, но беше ръчка и това определяше.

170ката ми беше трудна на сняг (също ръчка, 16ки зимни, 2.0К)... даже "опасна", но то е роудстър, нормално.

209 500 5g беше малоумна за зимата, тя лятото не искаше да седи на пътя при по-кофти асфалт.

209 280 7g (16ки зимни) се караше някак си, но не ми е еталон. Дооооста внимавах, кутията не ми помагаше, дори ми пречеше.

 

Задно с автомат съм имал адекватна само Е90ка 320i, на 16ки и ZF автомат. Справяше се прекрасно. Трудно ми е да си представя задно да се държи по-добре на пътя, но не е Мерцедес.

 

В момента куатрото е друга галактика, но те са си известни с това (тя също не е Мерцедес) :)

Всичките изброени са бензинки.

Колите на предно, които съм имал и карал са мноооого по-предвидими зимата (да, има недозавиване, но поне се движат). Лошото е, че не возт като кола със задно.

От колите в обявите, по някаква причина повече ми допада бялата.


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#11 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 23 юни 2019 - 19:52

За какво ти е постен Мерцедес?Заради емблемата?

Ами аз съм писал - с повече екстри. Защо постен? Качествена музика, ксенон, парктроник, камери, кожен салон, подгрев, вентилация са екстри които се ползват постоянно. И аз държа на такива неща.

4х4 и шестака се ползват в 1% от времето.
В останалите 99% малкия дизел и задното са пре, пре, предостатъчни. Но тези екстри струват пари. Тези пари могат да се похарчат за по нов модел, примерно. Например ц класа W205, с 9 степенна кутия харчи под 4 на сто, върви прекрасно, а избора на екстри е огромен. Има въздушно окачване, хедъп дисплеи, дистроник, активни асистенти...

Да повторя - ако искаш практична ежедневна кола вземи си по горе описаната от мен ц класа, ако искаш "истински" Мерцедес, вземи си поне Е класа, ако искаш да върви вземи си голям бензинов мотор, ако искаш проходимост вземи си МЛ, Г класа...
  • 1

#12 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 23 юни 2019 - 20:58

Като човек които има С250 2012 година мога да кажа че разхода варира между 6.0 и 7.0 aма много зависи как я караш от къде е горивото и тн. В България трудно се смъква разхода под 7 особенно аз като моя климатик не го спирам.

 

Какъв разход, градско/извън, среден? Добре е да внасяте малко повече информация под формата на пояснения. Последното зареждане Е класата ми показва 9.2/100. 350 градско/500 извънградско. Нормално шофиране.

Предполагам при С350  това показание ще е около 8/100.


  • 0

#13 ZeroColdX

ZeroColdX

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 23 юни 2019 - 22:56

Общо взето комбиниран разход като може би на 100 км горе долу имам 20 в града другите извън. Е и естествено с 7г троника нормално каране около 90-100 км. Но не гледам какво показва колата засичам си го като пълня до горе и си го пресмятам разхода. Горе долу е точен с този на дисплея но при колата е малко по нисък с една идея.
  • 0

#14 Momchil

Momchil

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 488 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Specialized Allez - my favorite ride :)
    RAM Podium - off-road adventure :)
    Royal Enfield - Bike that has a soul!
    CLK 280, V6
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 юни 2019 - 08:45

Още един глас за 4Matic - особено ако пътуваш по планински пътища - сравнявам само автоматици, на които имам достатъчно опит:

 

Напълно подкрепям Лилов за "209 280 7g (16ки зимни) се караше някак си, но не ми е еталон. Дооооста внимавах, кутията не ми помагаше, дори ми пречеше". С това даже на прахоляк бордюрче не можеш да качиш - когато тежестта е на предните гуми - без яка пушилка и молбички (със зимен зимен грайфер горе-долу става) ;)

 

Подобно ми е мнението за W203 (задно; 5G, 2 зими и 212К км) - още си пазя веригите :) Може би е една идея по-добре, но вече не помня ясно - минаха над 12 години оттогава.

 

W211 280cdi 4Matic (98K km; една зима, но тежка, с много пътувания): 4матик-а е чук, създава съвсем различно усещане не само на сняг, на мокро също е силен - както магистралАки, така и кал с тревица ...който е бачкал по планините оценява предимствата ежедневно  :)

 

Ако не те притесняват допълнителните разходи си заслужава много (по моите критерии). Ако обаче си "градски" водач - вероятно може да си го спестиш :)


Този пост е редактиран от Momchil: 24 юни 2019 - 08:51

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни