Здравейте,
Дойде време да сменя автомобила и съм се насочил към 204 (2011-2014) седан Фейслифт Дизел - 250/300/350
Имам няколко въпроса след като изчетох доста информация и ще се радвам да ми помогнете:
- Клоня към по-голям 6-цилиндров мотор най-вече защото доста информация гласеше че 4-цилиндровия 250 не е най-тихия и добре работещ мотор. Вярно ли е това и толкова голяма ли е разликата?
- От тези 3 мотора - 250/300/350 ЦДИ, според вас кой е най-надежден откъм поддръжка. Наистина ли 6-цилиндровите са по-здрави и по-евтини за поддръжка ? Какви са най-големите им "болежки"?
- 4 Matic версията - огромна ли е разликата в цената на окачването спрямо само на задно?
- Доколкото разбрах, спортното окачване вози доста твърдо и лошите пътища в Плодив няма да помогнат. Толкова ли е зле наистина положението и всички модели с Авантгард оборудване ли са със по-ниско окачване или само АМГ пакет версиите?
- Видях че 300 и 350 са всички с 7г троник автоматик. Разбрах че е е доста икономична откъм разход на гориво и с добро превключване. Разликата във поддръжката и ремонтите доста голяма ли е спрямо другата кутия?
- Имам познат с 204-ка преди фейслифта, който е доста доволен. Има ли голяма разлика в поддръжката преди фейслифта и фейслифта?
Какво мислите за следните обяви:
https://www.mobile.b...06&slink=bc5nip
https://www.mobile.b...71&slink=bc5nip
Бюджетът е 25 000-30 000 максимум (като съм отделил още 4000-5000 за след това - обслужване, каско, застраховки и .т.н, които се надявам да са достатъчни)
Много ви благодаря предварително!