Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем след смяна на свещи...


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 Armbull

Armbull

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    CLK w208

Публикувано 15 юни 2019 - 20:19

Здравейте колеги, ако някой може да ми помогне с информация относно моя проблем, ще съм благодарен.

Вчера реших да сменя свещите на колата, карам Clk 208, 200к 192к.с. Реших да ги сменя защото карам колата от 50к и не съм ги барал до сега. Та вчера вечерта смених свещите със NGK IFR6D10 (made in Japan) запалих колата и всичко беше нормално, до днес.. тръгнах към провинцията и установих, че след като колата загрее няма мощност, компресора се чува, но няма тяга... Имах чувството, че съм сус 1.4 двигател. Та ако някой знае от какво може да е ще съм благодарен да сподели :)
  • 0

#2 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5638 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юни 2019 - 21:33

Ако смяташ, че проблема е от свещите.. върни старите просто за тест.

Свещите, които си взел, провери ли ги дали стават за твоя мотор ?


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#3 wertion

wertion

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 676 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юни 2019 - 21:40

Свещите стават за мотора  ,но има и много ментета на пазара . Та може да си уцелил дефектни или да сте забравили някой маркуч хлабав .


  • 0

HbhjgsU.png


#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4305 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 юни 2019 - 08:13

По-скоро проблема ще е във вякуми,маркучи отколкото свещи.Нещо при сглобявянето.
Ако беше от свещите щеше осезаемо да прекъсва,да работи на по-малко цилиндри,а не само да губи мощност след като загрее.
Някой път обаче обясненията не са съвсем точни и за това е добре колегата да се ослуша добре,какво точно се случва и тогава да прецени.Ако е нужно да провери кабели и бубини дали са съединени добре,свещите дали са завити добре и тогава да върне старите за опит.За съжаление често при смяна на свещи някой кабел се предава.Това обаче пак води до прекъсване,клатене на мотора,играене на обороти при работа на място.
  • 1

#5 Armbull

Armbull

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    CLK w208

Публикувано 16 юни 2019 - 08:30

Днес забелязах че един от кабелите е сцепен. Утре ще го сменя и ще се надявам това са е бил проблема.
  • 0

#6 Armbull

Armbull

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    CLK w208

Публикувано 16 юни 2019 - 21:44

Колеги смених и кабелите, но няма подобрение... Колата не прекъсва, просто няма мощност, компресора се чува, че работи, но не му се усеща ефекта. Днес като я запалих установих, че и на студен двигател проблема си го има... Утре ще мисля да я закарам някъде на диагностика..
  • 0

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4305 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 юни 2019 - 21:53

Колеги смених и кабелите, но няма подобрение... Колата не прекъсва, просто няма мощност, компресора се чува, че работи, но не му се усеща ефекта. Днес като я запалих установих, че и на студен двигател проблема си го има... Утре ще мисля да я закарам някъде на диагностика..


Най-добре.Явно забива постоянна грешка.Нещо е откачено.Датчик,вакуум,трябва да се види.
  • 0

#8 Blond

Blond

    Модератор

  • Модератори
  • 4004 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI facelift

Публикувано 17 юни 2019 - 09:34

Аз залагам на вакуум


  • 0

#9 Armbull

Armbull

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    CLK w208

Публикувано 17 юни 2019 - 15:18

Днес закачихме колата на Стар диагностика, новината май не е добра, даде грешка P1236. Нещо свързано с компресора и компа.

Този пост е редактиран от Armbull: 17 юни 2019 - 15:18

  • 0

#10 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 385 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 17 юни 2019 - 15:18

Дебитомер или ламбда сонда си мисля аз! Даже залагам на второто
  • 0

#11 Armbull

Armbull

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    CLK w208

Публикувано 17 юни 2019 - 15:19

Дебитомера съм го сменил преди 30к километра. Но не е гаранция, че не се е прецакал пак.
  • 0

#12 Armbull

Armbull

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    CLK w208

Публикувано 17 юни 2019 - 15:29

Компютъра няма връзка с дросела. Дросела е отворен и на работещ и на не работещ двигател. Поне теста който направихме това показа.
  • 0

#13 blaskowitz

blaskowitz

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200K (W210.045 6-speed)

Публикувано 17 юни 2019 - 16:34

Дросела или bypass клапата е отворена? Дросела трябва да е почти изцяло заторен при изключен двигател и на празен ход.

Според мен bypass клапата не сработва, тя по принцип е отворена, можеш да я тестваш като отвориш кутията на въздушния филтър и като подадеш газ и се включи компресора трябва да се затвори, иначе не може да направи boost и затова няма тяга. За тази грешка гледам в друга тема пишат, че трябва да се смени К40 релето (или пък да е разкачено нещо по инсталацията), от това което съм чел е често срещан проблем, можеш да я погледнеш, там има и снимка къде е bypass клапата.

https://mbworld.org/...r-gone-bad.html

 

Ето как трябва да работи: https://www.youtube....h?v=itlBT28l2Jc


Този пост е редактиран от blaskowitz: 17 юни 2019 - 16:36

  • 0

#14 Armbull

Armbull

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    CLK w208

Публикувано 17 юни 2019 - 16:44

Точно тази клапа от клипа не се затваря, давам и при подаване на газ и на празен ход тази клапа е постоянно отворена.
  • 0

#15 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5638 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 юни 2019 - 00:24

Що не направите едно ново обучение на дросела ?


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни