Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Климатика духа топло и студено.W124 E-клас 2000 кубика 136 коня


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 15 юни 2019 - 15:36

Здревейте колеги, колата е с  климатик Италианския тип, с една врътка и копчета. В момента при пуснат климатик, от централната конзола духа студено, а от другите топло, явно клапата която е за потока въздух който минава през радиатора на климатика и/или радиатора на парното не работи както трява, как мога да стигна до него и как се управлява? Някой имал ли е подобен проблем и как се решава?


  • 0

#2 valyon

valyon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 151 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес бенц W124 АМГ 1992 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юни 2019 - 17:57

Нямате проблем,Мерцедес са решили от средните духалки ха духа само студено, за да не ви се приспи.Другият вариант е с врътката между тях да ги затворите и да не духа нищо.


  • 0

#3 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 16 юни 2019 - 00:38

Има проблем, разбира се. Дуо вентилът е запекъл най-вероятно. Има видеа в youtube как се отваря и почиства или ако е за смяна - как се сменя.
  • 0

#4 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 17 юни 2019 - 01:05

Днес си поиграх с колата. Моторчето на клапана беше запекло, свалих го и го раздвижи и почистих, при подаване на директен ток и моторчето и клапана работят. Но установих че до двете не стига минус. Ако дам на клапана директен минус от акумулатора и климатика работи нормално. Сега остава да намеря къде се губи минуса.8f964a9b1dd300728c2e54eb4a0c5266.jpgecda67773bad215cf6922e463a3ef347.jpg

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
  • 0

#5 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 17 юни 2019 - 07:24

Това не е проблем , замасяваш го и не го мислиш :) лошото е ако управлението ти е по минус :), а плюса е директен :)) направи проверка преди да пуснеш кабела


Officeservices.bg
  • 0

#6 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 17 юни 2019 - 13:59

Управлението е по минуса, кабела е жълт с зелена нишка, предполагам трябва да го търся на буксата на управлението? Някой ако има опит да сподели

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
  • 0

#7 Nenov

Nenov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Barcelona
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W 124, 220E

Публикувано 04 февруари 2020 - 17:21

Привет на всички.
Имам подобен проблем. Излиза топло при спряно парно, врътките са на студено(синьо) заръртяни. Пускам климатика духа топло през централният отвор. Спирам климатика и започва да духа студено. Всичко върви на обратно. Някой знае ли от къде да започна?
Благодаря за вниманието!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни