Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с термостат 2.2 CDI


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 coresnet

coresnet

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 11 юни 2019 - 07:16

Здравейте, отскоро имам 2.2 CDI и реших да направя малко обслужване на мотора (пистов ремък, ролки, водна помпа, термостат, антифриз). Преди да сменя нещата забелязах, че колата загрява по-бавно от предни модели, които съм имал, но все пак си стигаше 90-95 градуса След вчерашната смяна на термостата загряването става още по-бавно  :wacko Стига над 80 градуса след повече от 10км градско каране на +20 външна температура... Забелязах, че при първото палене след смяната, горният маркуч към радиатора (който идва от термостата) се стопли много бързо (на таблото показваше 50-60 градуса). Има ли вероятност да е дефектен (да стои отворен) или аз нещо да съм го повредил? Термостатът е BEHR, оригиналният също беше такъв, но с щампа на Мерцедес (пазя го още).

 

И един страничен въпрос: след смяната на тези неща колата стана супер бавна, не върви въобще като преди. Не виждам никаква логика, но е факт. Единственото, което съм откачал, е датчика на рейла (свалих го целия от тръбата), но после си го стегнах и буксата си е на място...


  • 0

#2 prokopi69

prokopi69

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 288 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 11 юни 2019 - 22:56

Датчика или регулатора?
Защо го сваля?
  • 0

#3 coresnet

coresnet

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 12 юни 2019 - 06:34

Датчика, свалих го, защото ми пречеше да вкарам ключа за горния болт на термостата  :wacko


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни