Покупка на w211
Започната от Dream, 07 май 2019 - 10:26:18
42 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 май 2019 - 10:26
Здравейте колеги!
На кратко скачам от w210 E250d на w211 E320cdi.
Разхода не ме плаши, 250-то е с 10/100 градско 320-ката ще е към 11-12 в моя град.
Преди да я купя ще мина през Силвър Стар за една диагностика(надявам се да ме отърве от скорошни проблеми).
Приготвил съм и 2000 лева за първоначално обслужване, регистрация и т.н.
Очаквам около 200 лева данък, 300 лева ГО и 400 лева обслужване на година (поправете ме ако сметките ми са грешни ).
Колата не е на въздух, което означава 1 проблем по-малко.
Въпросите ми са следните:
1. Мога ли да имам доверие на Силвър Стар за диагностиката и дали ще ме спасят от бъдещи главоболия?
2. Колата, която съм харесал е с Панорама и ме интересува дали има проблеми с нея, течове и тн (общо взето дали е таралеж в гащите)
3. До сега не съм карал Мерцедес автомат, за какво трябва да следя при карането?
4. Кои са най-скъпите ремонти, които сте правили и колконви излиза удоволствието да карате W211 на година(като не броим горивото).
Който даде най-много препоръки и съвети ще получи бутилка Jack след покупката
На кратко скачам от w210 E250d на w211 E320cdi.
Разхода не ме плаши, 250-то е с 10/100 градско 320-ката ще е към 11-12 в моя град.
Преди да я купя ще мина през Силвър Стар за една диагностика(надявам се да ме отърве от скорошни проблеми).
Приготвил съм и 2000 лева за първоначално обслужване, регистрация и т.н.
Очаквам около 200 лева данък, 300 лева ГО и 400 лева обслужване на година (поправете ме ако сметките ми са грешни ).
Колата не е на въздух, което означава 1 проблем по-малко.
Въпросите ми са следните:
1. Мога ли да имам доверие на Силвър Стар за диагностиката и дали ще ме спасят от бъдещи главоболия?
2. Колата, която съм харесал е с Панорама и ме интересува дали има проблеми с нея, течове и тн (общо взето дали е таралеж в гащите)
3. До сега не съм карал Мерцедес автомат, за какво трябва да следя при карането?
4. Кои са най-скъпите ремонти, които сте правили и колконви излиза удоволствието да карате W211 на година(като не броим горивото).
Който даде най-много препоръки и съвети ще получи бутилка Jack след покупката
#2
Публикувано 07 май 2019 - 10:54
Привет,
добре си се насочил към 211, но лично аз не съм сигурен, че дизела е оптималния вариант
Когато вземах моята 211ка (преди година и половина) отидох точно в СС на преглед. Взеха ми 135 лв и като изключим диагностиката на мотора (не правят такава ако колата е с газ) казаха всички неща, които в последствие трябваше да се сменят.
Имаше и малки изключения разбира се, но никой не може да предвиди точно кога дадена възглавница ще се предаде. Та, от моя опит, може да се довериш на СС като цяло. Винаги трябва да имаш 1 на ум, че ще има неща, които са пропуснали или които са неочаквани.
https://www.calculat...obil_danak.html- тук можеш да провериш с точност данъка, но около 200 лв е да (+-)
ГО е над 300 според мен, но пак е в тези граници.
Обслужването е много относително, защото зависи какво визираш тук - само смяна на маслото на скоростите може да ти е толкова. Иначе ако е само смяна моторно масло и филтри, да.. ще ти стигнат 400 лв.
Въздуха за мен си е екстра и въпреки проблемите си си заслужава да я има. Най-малкото има места на които тези 4-5 см вдигане биха били изключително полезни.
По точка 2 - Панорамата е изключително приятна за мен екстра и не искам вече кола без. Трябва да се смазва с бяла грес 1-2 пъти в годината иначе не съм чувал никъде за проблем с течове (за разлика от шибедаха).
3. Автомата на Мерцедес е нещо изключително приятно, но зависи колата, която ще гледаш с коя кутия е - 5 или 7 скорости ? И в 2та случая НЕ трябва да има ритане, приплъзване, форсиране при смяна, тресене, шумове и тн. Трябва превключването да е неусетно и плавно.
4. От моята тема можеш да придобиеш някакъв ориентир къде какво и защо - http://forums.mbclub...вия-хамърмобил/
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#3
Публикувано 07 май 2019 - 17:12
Отидох да я видя на живо. Сенниците не се затваряха напълно, капаците на огледалата на сенниците падаха. След 2 дена дъжд панорамния таван не беше протекъл, но за сметка на това шибидаха насичаше на всеки 4-5 см при отваряне и затваряне. Двигателя работеше много странно и при включване на D и отпускане на спирачката колата стоеше неподвижна(карал съм няколко автомата до сега и всичките си тръгваха с отпускането на спирачката). При въпроса сменян ли е SBC модула ми се отговори с "какво дали е сменяно". Като го питах да направим диагностика се съгласи, като казах Силвър Стар отказа. Та в общи линии за 9 500лв толкова
#4
Публикувано 07 май 2019 - 17:19
Вече ще имаш насока в какъв ценови диапазон да търсишОтидох да я видя на живо. Сенниците не се затваряха напълно, капаците на огледалата на сенниците падаха. След 2 дена дъжд панорамния таван не беше протекъл, но за сметка на това шибидаха насичаше на всеки 4-5 см при отваряне и затваряне. Двигателя работеше много странно и при включване на D и отпускане на спирачката колата стоеше неподвижна(карал съм няколко автомата до сега и всичките си тръгваха с отпускането на спирачката). При въпроса сменян ли е SBC модула ми се отговори с "какво дали е сменяно". Като го питах да направим диагностика се съгласи, като казах Силвър Стар отказа. Та в общи линии за 9 500лв толкова
Колата явно е префейсова,но от първите или 2005-6-та?
#5
Публикувано 07 май 2019 - 17:53
Отидох да я видя на живо. Сенниците не се затваряха напълно, капаците на огледалата на сенниците падаха. След 2 дена дъжд панорамния таван не беше протекъл, но за сметка на това шибидаха насичаше на всеки 4-5 см при отваряне и затваряне. Двигателя работеше много странно и при включване на D и отпускане на спирачката колата стоеше неподвижна(карал съм няколко автомата до сега и всичките си тръгваха с отпускането на спирачката). При въпроса сменян ли е SBC модула ми се отговори с "какво дали е сменяно". Като го питах да направим диагностика се съгласи, като казах Силвър Стар отказа. Та в общи линии за 9 500лв толкова
Това, че насича панорамата може да е защото не е обучена (ако са махали акумулатора или е оставала без ток).
Това с двигателя не звучи обнадеждаващо, както и това със скоростите. Да не е имало някакъв наклон та не е искала да тръгва ? Мен би ме отказало това, че е отказал проверка в СС
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#6
Публикувано 07 май 2019 - 18:23
2003-та е колата...пътя нямаше наклон, а пича ми се видя шарлатанин... на всяка открита от мен забележка се правеше на учуден
#7
Публикувано 07 май 2019 - 19:18
Забрави я!2003-та е колата...пътя нямаше наклон, а пича ми се видя шарлатанин... на всяка открита от мен забележка се правеше на учуден
Като се появи твоята кола ще го усетиш само като я видиш.
Търси и не бързай.
#8
Публикувано 07 май 2019 - 19:35
Ако решиш да преминеш към фейс, обади се моята си търси нов собственик.
#9
Публикувано 07 май 2019 - 20:09
Здравейте колеги!
На кратко скачам от w210 E250d на w211 E320cdi.
Разхода не ме плаши, 250-то е с 10/100 градско 320-ката ще е към 11-12 в моя град.
...
Какво, какво?!?
OM605.912 с 10/100 разход в каквито и да било условия ?!?
Това за 12 години веднъж не съм го видял.
#10
Публикувано 07 май 2019 - 21:22
Замервал съм го пълен пълен от една и съща бензиностанция 9 - 9.5 - 10 градско
Този пост е редактиран от Dream: 07 май 2019 - 21:23
#12
Публикувано 08 май 2019 - 11:32
Отидох да я видя на живо. Сенниците не се затваряха напълно, капаците на огледалата на сенниците падаха. След 2 дена дъжд панорамния таван не беше протекъл, но за сметка на това шибидаха насичаше на всеки 4-5 см при отваряне и затваряне. Двигателя работеше много странно и при включване на D и отпускане на спирачката колата стоеше неподвижна(карал съм няколко автомата до сега и всичките си тръгваха с отпускането на спирачката). При въпроса сменян ли е SBC модула ми се отговори с "какво дали е сменяно". Като го питах да направим диагностика се съгласи, като казах Силвър Стар отказа. Та в общи линии за 9 500лв толкова
Колега Dream,
би ли пратил линк на колата, за да може да я видим и ние ? Иначе защо не пробваш и някое 270CDI 177 коня?
#13
Публикувано 08 май 2019 - 14:16
https://m.cars.bg/offer/c3011224
Ето я колата, след моето ходене даже е смъкнал цената иначе и 2.7 гледам. Има ли голяма разлика в разход, обслужване и вървеж?
Ето я колата, след моето ходене даже е смъкнал цената иначе и 2.7 гледам. Има ли голяма разлика в разход, обслужване и вървеж?
#14
Публикувано 08 май 2019 - 15:10
Забеляза ли,че автокъщата се казва "Чародейка Авто"https://m.cars.bg/offer/c3011224
Ето я колата, след моето ходене даже е смъкнал цената иначе и 2.7 гледам. Има ли голяма разлика в разход, обслужване и вървеж?
#15
Публикувано 08 май 2019 - 15:14
Разлика има разбира се както във вървежа, така и в обслужването. Колко е голяма обаче тази разлика, могат да кажат колегите с такива двигатели. За разхода нещата са относителни. Зависи от много фактори, най-вече колко ти е тежък крака. Аз лично бих взел по-запазената, независимо дали е 2.7 или 3.2. Все пак са стари коли с много електроника по тях. Защо не помислиш и за варианта да си вкараш сам или чрез човек, избрана кола от Германия (от частно лице)? Която е със сервизна история и сравнително реални километри. И без това гледаш преди фейслифта, а там рисковете са повече. Автомобилът от линка, за да е на цена 9300 можеш сам да сметнеш за колко е купен от джамбазина и на колко километра е. Пък и претапицирания волан трябва да те наведе на мисълта 400к+ км.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни