Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Е200 е новото 55S211 Face


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 май 2019 - 18:03

Привет,

 

Ерата 140 приключи достойно при мен, след като продадох моята след 7 години, 120 000км и доста часове реставрация и от няколко дена съм горд собственик на своето първо комби. 

 

Отавна търся практична ежедневна кола с прилична поддръжка и голям обем на багажника... то са колелета, то е сортиран боклук, който всяка седмица карам на сметището, не че там не е пълно с нови Бенцове, Поршета и АМГ-та, ама...

 

Та новата стара техника е 200 Компресор 2007ма. Държах задължително да е фейслифта след 2007ма, не само заради дизайна и липсата SBC, а и за това, че колата е коренно променена и няма драми с ръждата.

Защо 200 Компресор.. Дизел не харесвам, а и с 211ка дизел не мога да ходя на работа. Големите мотори 272 и 273, не се славят с особена здравина и са трудни за ремонт в домашни условия. Не че 271 е черешката на тортата,

но е с поносими цени за части. Не на последно място държа ежедневната ми кола да е с 5 скоростния автоматик, малко по лесен е за отремонтиране в сравнение с 722.9.

 

Екземпляра е доста запазен, имал е един собственик, взех го от посредник, който твърдеше, че колата е била върната в представителство на Мерцедес. Днес проверих историята на колата в дилърството до нас и всичко изглежда наред и съвпада със сервизната книжка. Като изпълнение е Авантгард със спорт пакет (генерация и спирачки).

 

Какво и липсва на колата...

1. Теглич - уговорил съм един оригинален

2. Команд 2.5 - в момента е с APS 50, ще пиша в друга тема подробно за ъпдейта, оказа се не лесна задача

3. Смяна на верига профилактично

4. ISOFIX - днес поръчах куките, ще постна в друга тема монтажа

5. EASY PACK система за укрепване на товара в багажника

6. Щори на задните врати

7. Греди за тавана

 

 

Впечатления, като излючим леко тежкия волан, колата доста ми хареса и изненада особено при тесни планински пътчета. Очалвах да е малко по "гумена" като управление, но е доста по прецизна във волана отколкотоочаквах.

Като вървене... става.. по добре е от С180 компресор на 204, а и усещането за ускорение е силно притъпено. Разхода се движи около 9 на 100, предвид пробега който исминавам само до работа (2000км на месец) обмислям да и сложа газ в немски сервиз. Разликата ще е около 8 - 9 евро на 100км и ще съм зелен.

 

Имам още 2500км до следващият сервиз (С) и ще видим какво ще излезе по мотора като започна с обслужването. За сега работи тихо и няма течове.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  IMG_0866.JPG   177,68K   15 Брой сваляния
  • Прикачен файл  IMG_0868.JPG   193,29K   15 Брой сваляния

  • 3

#2 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 06 май 2019 - 18:13

Честито! Със здраве да я караш, само масло и гуми да сменяш.
Как е вървежа?
Ще следя темата тъй като аз също съм набелязал този модел.
  • 0

#3 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 май 2019 - 09:34

Честито! Със здраве да я караш, само масло и гуми да сменяш.
Как е вървежа?
Ще следя темата тъй като аз също съм набелязал този модел.

Мерси Барти,

 

за вървежа, като усещане върви горе долу колкото Фабията ни, която е 1.2TFSI, но ако гледаш как се движи стрелката, 211ката е доста по бърза. Иначе още не съм я киквал, едно че все още не е облужена, а и другото, че крака ми има съвсем други навици от 55 цата  :yeah  И все още я карам на С. Кутията е по мудна сравнено с АМГ, но кореспондира добре с мотора и целите на колата.

Вървежа е повече от приемлив за мен, колата има сила и си ускорява прилично. Нямам проблеми с включвания или престрояване... изпреварването... за една година тук, ми се е наложило само веднъж да изпреварвам някой на двупосочен път, така че не мога да кажа.

 

Отношението вървене разход на гориво е отрицателно сръвнено с по-голям мотор, В момента до офиса, колата ми дава 9 - 9,5, 215ката 12,8 - 13,6

За последните 4000км разхода на 215ката е 15,6, 211 я купих с разход 9,1. 

Убеден съм че на темпомат със 150, разликата между 55цата и 200 компресор ще е макс 1,5 литра, но това е до момента, в който не започне градското или не влезеш в задъстване.


  • 1

#4 Dimitar_AMG

Dimitar_AMG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 07 май 2019 - 10:12

Честита придобивка колега,
много безаварийни и безгрижни километри ти желая, прекрасна кола си взел. Един въпрос: защо с W211 дизел не можеш да ходиш на работа? Навежда ме мисълта, че работиш в Германия щом имаш такива ограничения.


  • 0

#5 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 май 2019 - 11:00

Честита придобивка колега,
много безаварийни и безгрижни километри ти желая, прекрасна кола си взел. Един въпрос: защо с W211 дизел не можеш да ходиш на работа? Навежда ме мисълта, че работиш в Германия щом имаш такива ограничения.

Благодаря за пожеланията,

 

Да живея в едно село до Щутгарт, а офиса ми е в Щутгарт, където могат да се движат само Дизели евро 5 и евро 6, а след 2020 само евро 6.  :hailandkill


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни