Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W203 - куп проблеми от заден САМ модул


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 viachy

viachy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 90 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Автомобил:
    W203 C220 CDI, 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 май 2019 - 12:20

Здравейте,
 
Честит ден на труда!
 
От известно време задния САМ модул на W203-ката ми прави куп проблеми. Първо ми отказа 1 от сензорите за количеството гориво в резервоара (още преди около 6 месеца). Имам 1 китайска делфи диагностика, която показа че проблема е в този от лявата страна на резервоара. Сменихме го (имаше откъсната жица на стария).  След смяната стрелката за горивото пак не се вдигаше изобщо.
 
След това почна да губи ток от акумулатора и да не ми работят десния заден мигач и лява стоп светлина. 
 
Свалихме САМ модула, дадох го на 1 приятел да го изчисти, в резултат на което изчезнаха утечката от акумулатора и грешката за късо съединение в сензора за гориво и стрелката се вдигна, но не отчита правилно горивото. При пълен (почти преливащ) резервоар показва, че е пълен на 3/4.
 
Днес опитах с друг САМ модул, от друга 203ка, и като навъзах кабелите проблема с мигача и стоп светлината изчезнаха, но пък отново стрелката за нивото на горивото седеше на 0. Също така този САМ модул, който пробвах, имаше доста окисления покрай няколко релета, и реших да не го взимам за сега. Понеже не ми трябват 2 модула, които не ми решават проблемите.
 
Четох доста теми, но  не можах да разбера тези САМ модули могат ли да се ремонтират, и другия въпрос е, трябва ли при смяна на САМ модул от друга кола да се прави някакво пре-програмиране, за да работи всичко както се очаква? Ако има човек, който ремонтира такива модули в София, може ли да ме насочите?
 

Прикачени файлове


  • 0

#2 dakatakn

dakatakn

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w203 C200 Kompressor

Публикувано 07 май 2019 - 20:23

Колега не съм специалист, но съм имал подобен проблем и се оказа реле.
Когато опитва с другия модул твоите релета ли слага?


  • 0

#3 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 08 май 2019 - 08:03

 
Четох доста теми, но  не можах да разбера тези САМ модули могат ли да се ремонтират, и другия въпрос е, трябва ли при смяна на САМ модул от друга кола да се прави някакво пре-програмиране, за да работи всичко както се очаква? Ако има човек, който ремонтира такива модули в София, може ли да ме насочите?

 

 

Здравей колега, ДА, трябва да се кодира SAM модула когато се сменя! Задава се модела купе, оборудване на колата, в противен случай разчиташ че си взел такъв от кола с абсолютно идентично оборудване, не на последно място при 203 купето има различни сензори за гориво през годините, грешката в отчитането с подменения САМ модул, може да идва и от там. 

Аз както и други колеги от форума имаме СТАР диагностики, ако нямаш близък човек който да ти помогне, обърни се към хората тук, все някой ще помогне. 


  • 0


#4 viachy

viachy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 90 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Автомобил:
    W203 C220 CDI, 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 май 2019 - 18:55

Здравей колега, ДА, трябва да се кодира SAM модула когато се сменя! Задава се модела купе, оборудване на колата, в противен случай разчиташ че си взел такъв от кола с абсолютно идентично оборудване, не на последно място при 203 купето има различни сензори за гориво през годините, грешката в отчитането с подменения САМ модул, може да идва и от там.

Аз както и други колеги от форума имаме СТАР диагностики, ако нямаш близък човек който да ти помогне, обърни се към хората тук, все някой ще помогне.


Мерси, ще търся някой със стар диагностика.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни