Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Да поговорим за бензиновите w204


  • Please log in to reply
Няма други мнения в тази тема

#1 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 25 април 2019 - 16:40

Здравейте,

 

нека всеки да сподели личните си впечатления и това, което знае за бензиновите двигатели на W204.

 

Моите конкретни въпроси са точно 3:

 

1. Какво бихте споделили за двигателите от фейслифта 2011 - C180, виждам, че до края на 2012г. са с кубатура 1.8, след това 1.6, с по-добър въртящ момент, по-нисък разход, по-добро ускорение. Ц200 е един и същ от 2011г. нататък. Или не? Слабости и болежки в сравнение с пре-фейслифт?

 

2. Пряко като сравнение какво бихте споделили за Ц280 пре-фейслифт и Ц250 фейслифт. В първия случай имаме V6-двигател, повече коне, доста по-голям разход. Усещането по-добро ли е? Явно Ц250 е аналогът при фейслифта, предполагам е сходно като поведение, с разликата, че конете са по-малко, разходът също е значително по-малък. Добавям и различното табло вътре и най-вече централна конзола, както и външните промени. На кое бихте заложили?

 

3. Моделите от пре-фейслифта, но от 2010г. се водят CGI. При тях също се наблюдава оптимизация на разхода, ускорението и въртящият момент. Те пак ли са М271 и съответно с проблеми във веригата?

 

 

Обобщено - има ли неща, които трябва да се проверяват при фейслифтовите, бензинови двигатели, да трябва да се внимава, избягва?

 

С колеги тук сме говорили, че М272 е доста сполучлив, тих и надежден двигател, както и 7G-скоростната кутия. При вкарване в обороти с много приятен звук и много добра динамика. Но това е при пре-фейслифт, при фейслифтът аналогът му как се представя?


  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни