Първо честито за придобивката.
Оставянето на автоматик на P на баир го натоварва стабилно, ако е без дръпната ръчна.
При спиране - спираш, продължаваш да държиш спирачката, вкарваш P, дърпаш ръчна, гасиш.
При тръгване - натискаш спирачка и държиш, палиш, вкарваш D, освобождаваш ръчна, тръгваш
Колега, не съм много съгласен със спирането ти. Така пак ще го има лекото поклащане, което ще го отнесе механизма за блокиране на автомата.
За мен идеалната последователност за спиране е:
1 спираме, държим спирачката натисната
2 превключваме на <неутрална>
3 натискаме педала на "ръчната"
4 отпускаме десния крак
5 отпускаме левия крак, и се уверяваме, че колата е напълно в покой
6 превключваме на <паркинг> и гасим