Здравейте, колеги! Трябва ми съвет относно покупка на Е класа 200 CGI 2011. Всяко едно мнение ще ми от полза. Поздрави!
Покупка на Е Класа Е 200 CGI 184 hp КупеЗдравей! Спрял съм се на бензинова Е класа с двигател 200 CGI. Трябват ми мнения за колата.
Започната от flash.spik3, 21 апр 2019 - 18:12:36
27 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 април 2019 - 18:12
#2
Публикувано 21 април 2019 - 20:38
Ми, питай.
Аз карам подобен вече 2 години - E200 CGI 2010 г. автоматик, но седан.
Нямам забележки. Не съм имал съществени грижи с него. Единствено протече корпуса на масления филтър и смяната излезе към 800 лв. с доставка от Балканстар.
#3
Публикувано 22 април 2019 - 20:16
Ми, питай.
Аз карам подобен вече 2 години - E200 CGI 2010 г. автоматик, но седан.
Нямам забележки. Не съм имал съществени грижи с него. Единствено протече корпуса на масления филтър и смяната излезе към 800 лв. с доставка от Балканстар.
До колкото разбрах, този двигател има проблем с веригата. Разтягала се около 120 000 - 150 000 км и после става мазало. Иначе как е като вървене и разход?
#4
Публикувано 23 април 2019 - 08:52
Разход средно 8,4/100 с повече магистрала. Градското си е около 10/100 с изключен старт-стоп.
Вървенето е ок, но нищо особено. В никакъв случай това не е двигател за "ластици". На икономичен режим турбо-дупката е по-осезаема.
Вървенето е ок, но нищо особено. В никакъв случай това не е двигател за "ластици". На икономичен режим турбо-дупката е по-осезаема.
#5
Публикувано 23 април 2019 - 18:58
До колкото разбрах, този двигател има проблем с веригата. Разтягала се около 120 000 - 150 000 км и после става мазало. Иначе как е като вървене и разход?
Не мога да кажа за веригата. Моят е на почти 105 000 км, като аз съм му навъртял последните 25 000. Като ги гледам в Западна Европа таксита на по 500 000 си вървят.
Разходът е задоволителен. Извънградско пада под 8, ако се кара до 140 км. В града 10-12, през зимата може и повече, зависи от задръстването.
Вървенето е задоволително. Не е страшната бегачка, но все пак е 184 кс., които с турбината си се усещат. Ускорява си прилично, педала до края и си изтегля добре. Общо взето по магистралата без никакво напрягане за теб и автомобила можеш да си поддържаш 160-180 постоянна скорост.
Аз лично съм изключително доволен от автомобила - хубав дизайн, стабилен и сигурен седан, без изхвърляне в големите кубатури и коне, където вече и разходите за данъци и ГО са различни.
Много зависи с какви очаквания си от колата и какво искаш да постигнеш. Тоест, ако търсиш да вземеш някакво купе-бегачка може би е по-добре да се ориентираш към някоя от другите модификации например Ц-класа, която ще бъде по-лека и ще ти даде повече динамика.
#6
Публикувано 23 април 2019 - 21:52
Не мога да кажа за веригата. Моят е на почти 105 000 км, като аз съм му навъртял последните 25 000. Като ги гледам в Западна Европа таксита на по 500 000 си вървят.
Разходът е задоволителен. Извънградско пада под 8, ако се кара до 140 км. В града 10-12, през зимата може и повече, зависи от задръстването.
Вървенето е задоволително. Не е страшната бегачка, но все пак е 184 кс., които с турбината си се усещат. Ускорява си прилично, педала до края и си изтегля добре. Общо взето по магистралата без никакво напрягане за теб и автомобила можеш да си поддържаш 160-180 постоянна скорост.
Аз лично съм изключително доволен от автомобила - хубав дизайн, стабилен и сигурен седан, без изхвърляне в големите кубатури и коне, където вече и разходите за данъци и ГО са различни.
Много зависи с какви очаквания си от колата и какво искаш да постигнеш. Тоест, ако търсиш да вземеш някакво купе-бегачка може би е по-добре да се ориентираш към някоя от другите модификации например Ц-класа, която ще бъде по-лека и ще ти даде повече динамика.
Именно към това съм се насочил - кола с прилично вървене и разход. Далеч съм от тези идиотщини "педала У пода" . Купето е красиво и за това съм се спрял на него. Благодаря ти! А иначе някакви други забележки към модела/двигателя имаш ли ?
#7
Публикувано 23 април 2019 - 23:33
Единствената лека забележка, която бих отправил може би е към автоматика. На мен лично ми идва леко муден. Може да се дължи на факта, че досега съм карал само ръчни скорости. Общо взето се случва в градско, където често има ситуации в които за 1-2 секунди примерно се преминава през газ, спирачка, пак газ, спиране. Тогава малко подскача при газ или се замисля докато изключи при спиране. Но това нещо ще го усетиш в рамките на седмица каране и общо взето интуитивно ще се адаптираш към кутията.
Иначе към модела моят е версията, която няма бутонче за прибиране на страничните огледа, което си е дразнещо. Също неприятно поне за мен е, че не му падат задните седалки.
Мен лично колата ме грабна с външен и вътрешен дизайн, стабилност на пътя и страхотен комфорт на возене. Останалото ми е било по-назаден план.
Като цяло е хубаво да се включи в дискусията и някой друг колега, който да може да каже как се държи колата след 150 000 км.
#8
Публикувано 24 април 2019 - 08:30
Извън темата.
А кой всъщност знае колата му на колко хиляди е???
Гледай да си намериш запазена кола по възможност без газ и това е.
А кой всъщност знае колата му на колко хиляди е???
Гледай да си намериш запазена кола по възможност без газ и това е.
#9
Публикувано 24 април 2019 - 09:33
Извън темата.
А кой всъщност знае колата му на колко хиляди е???
Гледай да си намериш запазена кола по възможност без газ и това е.
Здравей, колега! Добре написано. Забравих да спомена, че живея в чужбина и колата е от оторизиран Мерцедес сервиз. В страхотно състояние е и е под 90 000км с включена гаранция 2 години. Много е красива на фона на най-новата, която една зализана-изчанчена.
#10
Публикувано 24 април 2019 - 10:23
Извън темата.
А кой всъщност знае колата му на колко хиляди е???
Гледай да си намериш запазена кола по възможност без газ и това е.
Е случва се и това, макар и по-рядко. Аз също съм сигурен за моята, тъй като "остаря" пред очите ми. Базово условие е разбира се колата да не е взимана от България.
Flash.spik3, дай офертата да зарадваме и ние оче.
Сигурен съм, че е в топ визуално състояние. По принцип във w212 са използвани качествени материали и трябва да се потрудиш, за да я докараш да изглежда като кофа. Виждал съм доста модели на над 400 000, които са почти като нови. Може би само салона е малко по-слаб, ако е кожа. Забелязват се тук таме пречупвания на кожата, но нищо фрапантно.
Чел съм колеги да се оплакват и от поскърцване. При мен няма такова.
#11
Публикувано 24 април 2019 - 10:50
Edit:
Забравих, че покритието при скоростния лост е започнало да се люпи по ръбовете. За целта си взех от китайците едно панелче, но все не ми оставя да го лепна. Ето тук може да се види. Съвпада и с покритието около скоростния лост и изработката му е добра.
https://www.aliexpre....27424c4dYhU22o
#12
Публикувано 24 април 2019 - 14:23
Друга неприятна дреболия е, че хромираните лайстни отвън вече са пластмасови. Покритието им пада лесно от солта зимата и не могат да се възстановят. Нов комплект за цялата кола е към 400 евро.
#13
Публикувано 24 април 2019 - 17:52
Е случва се и това, макар и по-рядко. Аз също съм сигурен за моята, тъй като "остаря" пред очите ми. Базово условие е разбира се колата да не е взимана от България.
Flash.spik3, дай офертата да зарадваме и ние оче.
Сигурен съм, че е в топ визуално състояние. По принцип във w212 са използвани качествени материали и трябва да се потрудиш, за да я докараш да изглежда като кофа. Виждал съм доста модели на над 400 000, които са почти като нови. Може би само салона е малко по-слаб, ако е кожа. Забелязват се тук таме пречупвания на кожата, но нищо фрапантно.
Чел съм колеги да се оплакват и от поскърцване. При мен няма такова.
Заповядай, колега. На това съм се спрял. https://www.finn.no/...nkode=139774568
#14
Публикувано 24 април 2019 - 18:58
Заповядай, колега. На това съм се спрял. https://www.finn.no/...nkode=139774568
Ами страхотно изглежда.
Конзолата около шкафчето при скоростите е същото като моето, така че ако е започнало да се люпи можеш да помислиш и ти за китайско панелче.
Имаш и бутонче за прибиране на страничните огледала.
Аудиото ти е със SD карта. Не съм сигурен, но доколкото помня тази версия искаше код от дилъра за ъпдейта на навигацията. Иначе аз съм с предишната модификация и преди месец се ъпдейтнах, като си свалих картите директно от интернет. Не е голяма болка и да си караш със старите карти. И без това навигацията е пълна сръб дори в сравнение с най-тъпата фрии навигация на телефона и ъпдейти излизат веднъж на 3 години някъде.
#15
Публикувано 24 април 2019 - 22:52
Ами страхотно изглежда.
Конзолата около шкафчето при скоростите е същото като моето, така че ако е започнало да се люпи можеш да помислиш и ти за китайско панелче.
Имаш и бутонче за прибиране на страничните огледала.
Аудиото ти е със SD карта. Не съм сигурен, но доколкото помня тази версия искаше код от дилъра за ъпдейта на навигацията. Иначе аз съм с предишната модификация и преди месец се ъпдейтнах, като си свалих картите директно от интернет. Не е голяма болка и да си караш със старите карти. И без това навигацията е пълна сръб дори в сравнение с най-тъпата фрии навигация на телефона и ъпдейти излизат веднъж на 3 години някъде.
Кофтито тук е, че колата е полу-кожа и това ме дразни. Все пак мерц Е класа с полу-кожа, но колата си струва за този "косур" ...
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни