Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Покупка на Е Класа Е 200 CGI 184 hp КупеЗдравей! Спрял съм се на бензинова Е класа с двигател 200 CGI. Трябват ми мнения за колата.


  • Please log in to reply
27 мнения по тази тема

#16 KDim

KDim

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E200

Публикувано 24 април 2019 - 23:47

Въпрос на виждане, а в случая и на усещане.

Аз харесвам точно полукожа. 

Омръзна ми всеки път седалката да се напича на 1241234 градуса и да мисля някакви цигании как да спря всеки лъч слънце, че после няма сядане.

Колко пъти съм пътувал лепнат за волана 15 минути, защото не мога да се облегна.

Ако можех някак да сменя с полукожа не бих се замислил.


  • 0

#17 flash.spik3

flash.spik3

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    C class 180 kompressor.

Публикувано 02 май 2019 - 20:45

Здравейте, колеги! Първо искам да изкажа моите благодарности за това, че ми дадохте полезни съвети. Взех колата , за която ставаше дума и самата тя е отлично състояние, но изскочи проблем, който не успях да установя преди това - аз живея на баир и всеки път когато сменям от Паркинг на Задна ( по изреждане до Директ)  кутията рита. Спирачките са сменени, както и маслото на кутията. Автомобилът е на едва 59000 км. Най-интересното е, че колата изобщо не рита когато е спряна на равно. Ръчна не ползвам. Вече съм договорил час за сервиз, но все пак бих желал да попитам дали някой от вас е минал през това. 


  • 0

#18 pavel1828

pavel1828

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    Мерцедес w203 c200 kompressor,2001g.

Публикувано 02 май 2019 - 21:04

Дано да е от нивото на маслото ида се разминеш с малко.Честито за придобивката и много без аварийни километри.


  • 0

#19 flash.spik3

flash.spik3

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    C class 180 kompressor.

Публикувано 02 май 2019 - 21:31

Дано да е от нивото на маслото ида се разминеш с малко.Честито за придобивката и много без аварийни километри.

Благодаря ти! Но мислиш, че може да е от маслото? 


  • 0

#20 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 02 май 2019 - 21:44

Нормално е да рита, кутията и заключването и са под огромно напрежение. 

Винаги ползвай ръчната спирачка когато си спрял на баир. 

 

Правило номер 1 и Правило номер 2 

 

 

 

 

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  2.PNG   237,98K   8 Брой сваляния
  • Прикачен файл  1.PNG   65,69K   8 Брой сваляния

  • 0

#21 flash.spik3

flash.spik3

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    C class 180 kompressor.

Публикувано 02 май 2019 - 22:01

Нормално е да рита, кутията и заключването и са под огромно напрежение. 

Винаги ползвай ръчната спирачка когато си спрял на баир. 

 

Правило номер 1 и Правило номер 2 

Венцислав, как е добре да действам в моя случай - превключвам на неутрал, после ръчна и после Паркинг или ? 


  • 0

#22 KDim

KDim

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E200

Публикувано 02 май 2019 - 22:17

Здравейте, колеги! Първо искам да изкажа моите благодарности за това, че ми дадохте полезни съвети. Взех колата , за която ставаше дума и самата тя е отлично състояние, но изскочи проблем, който не успях да установя преди това - аз живея на баир и всеки път когато сменям от Паркинг на Задна ( по изреждане до Директ)  кутията рита. Спирачките са сменени, както и маслото на кутията. Автомобилът е на едва 59000 км. Най-интересното е, че колата изобщо не рита когато е спряна на равно. Ръчна не ползвам. Вече съм договорил час за сервиз, но все пак бих желал да попитам дали някой от вас е минал през това. 

 

Първо честито за придобивката. 

Оставянето на автоматик на P на баир го натоварва стабилно, ако е без дръпната ръчна.

При спиране - спираш, продължаваш да държиш спирачката, вкарваш P, дърпаш ръчна, гасиш.

При тръгване - натискаш спирачка и държиш, палиш, вкарваш D, освобождаваш ръчна, тръгваш


Този пост е редактиран от KDim: 02 май 2019 - 22:18

  • 0

#23 flash.spik3

flash.spik3

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    C class 180 kompressor.

Публикувано 02 май 2019 - 22:25

Първо честито за придобивката. 

Оставянето на автоматик на P на баир го натоварва стабилно, ако е без дръпната ръчна.

При спиране - спираш, продължаваш да държиш спирачката, вкарваш P, дърпаш ръчна, гасиш.

При тръгване - натискаш спирачка и държиш, палиш, вкарваш D, освобождаваш ръчна, тръгваш

Благодаря ти, KDim! Ще го изпълня написаното от теб! Дано проработи. Поздрави!


  • 0

#24 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 03 май 2019 - 06:10

Първо честито за придобивката. 

Оставянето на автоматик на P на баир го натоварва стабилно, ако е без дръпната ръчна.

При спиране - спираш, продължаваш да държиш спирачката, вкарваш P, дърпаш ръчна, гасиш.

При тръгване - натискаш спирачка и държиш, палиш, вкарваш D, освобождаваш ръчна, тръгваш

Колега, не съм много съгласен със спирането ти. Така пак ще го има лекото поклащане, което ще го отнесе механизма за блокиране на автомата.

 

За мен идеалната последователност за спиране е:

1 спираме, държим спирачката натисната

2 превключваме на <неутрална>

3 натискаме педала на "ръчната"

4 отпускаме десния крак

5 отпускаме левия крак, и се уверяваме, че колата е напълно в покой

6 превключваме на <паркинг> и гасим


  • 7

#25 flash.spik3

flash.spik3

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    C class 180 kompressor.

Публикувано 03 май 2019 - 08:57

Колега, не съм много съгласен със спирането ти. Така пак ще го има лекото поклащане, което ще го отнесе механизма за блокиране на автомата.

 

За мен идеалната последователност за спиране е:

1 спираме, държим спирачката натисната

2 превключваме на <неутрална>

3 натискаме педала на "ръчната"

4 отпускаме десния крак

5 отпускаме левия крак, и се уверяваме, че колата е напълно в покой

6 превключваме на <паркинг> и гасим

:beer  :beer


  • 0

#26 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 357 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Публикувано 03 май 2019 - 09:32

Колега, не съм много съгласен със спирането ти. Така пак ще го има лекото поклащане, което ще го отнесе механизма за блокиране на автомата.

 

За мен идеалната последователност за спиране е:

1 спираме, държим спирачката натисната

2 превключваме на <неутрална>

3 натискаме педала на "ръчната"

4 отпускаме десния крак

5 отпускаме левия крак, и се уверяваме, че колата е напълно в покой

6 превключваме на <паркинг> и гасим

+1


  • 0

#27 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 03 май 2019 - 12:11

Истината е че при паркиране на баир първо трябва да се подпрат гумите в болдюр 

( Картинка 1 ) които да поемат тежестта на колата и след това другите операции по паркиране. 

 

Нормално е Кутията да рита и ако си спрял на равно ( Картинка 2 ) . 

 

 

#20 icon_share.pngvencislav


Този пост е редактиран от vencislav: 03 май 2019 - 12:13

  • 0

#28 KDim

KDim

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E200

Публикувано 03 май 2019 - 20:22

Колега, не съм много съгласен със спирането ти. Така пак ще го има лекото поклащане, което ще го отнесе механизма за блокиране на автомата.

 

За мен идеалната последователност за спиране е:

1 спираме, държим спирачката натисната

2 превключваме на <неутрална>

3 натискаме педала на "ръчната"

4 отпускаме десния крак

5 отпускаме левия крак, и се уверяваме, че колата е напълно в покой

6 превключваме на <паркинг> и гасим

 

Да, прав си наистина така е още по-сигурно.

Абе в общи линии важното е да не се оставя колата да се "обляга" на кутията. 

 

Flash.spik3, виж си личните съобщения. :)


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни