Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Clk w208 3.2 ГАЗ


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 Enen1331

Enen1331

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes w208 (clk) 3.2 (218hp) .1998 година.

Публикувано 13 април 2019 - 19:40

Добър вечер, колеги!
От скоро съм горд и леко притеснен на горе посочения автомобил. Колата е с газ и има следния проблем: при запалване на бензин и работа на бензин няма проблем но в момента на обръщане на газ изключват 2ри и 3ти цилиндър, губи мощност тресе на място ( бях на диагностика и компютъра показа това). От сервиза ми казаха свещи ,но след съвети от тук и там , ми казаха че проблема може да е и във газта. Въпроса ми е някой имал ли е подобен проблем и може ли да ми помогне със съвет.
2. Още един въпрос свързан с ел стъклата- при отваряне на вратата не се свалят надолу и ако не ги сваля преди да отворя врата след като я затворя прозореца остава върху оплатнението не влиза вътре. Още едно наблюдение имам че прозореца не ляга плътно върху купето и има малък отвор който остава. ( колата е 1998г.)
Нов съм във форума нов съм със мерцедес , надявам се , че с малкото ми познания съм обяснил разбираемо какви са ми проблемите на първо време ! Благодаря.
  • 0

#2 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 14 април 2019 - 07:59

По отношение на газта, трябва да се види дали всичко по запалителната система е наред: свещи, бобини, кабели. Ако са ок, тогава се търси проблема с ГИ.
  • 0

#3 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 14 април 2019 - 09:24

Възможните причини са няколко и за да не си даваш паричките за части при смяна не нещо което не е дефектирало за момента трябва да диагностира човек който разбира от тези неща,най-вече газовите системи.Хубаво е да се диагностира отклонението на всеки газов инжектор,ако е нужна корекция,калибровка и дори подмяна да прецени,последващо от прецизна настройка както на място така и във всеки режим на натоварване,но не съм аз човека да дава наклон на майстора който ще се завме,просто се опитвам да дам съвет чрез който да отсееш кой може да ти свърши работа,какъв човек да търсиш...


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#4 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 14 април 2019 - 22:52

Митко - ти правиш ли настройки в движение?
Колко време отнема?
Колко струва това за клиента?
Колко добре се получава?
  • 0

#5 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 15 април 2019 - 08:26

Правя настройки в движение разбирасе,но не на всички газови контролери,понеже има такива които са си загуба на време.Ще дам пример със Фобос,той е евтин контролер който има карта и таблица и можеш да изградиш първо правилна и прецизна бензинова графика към която после да настройваш газовата и въпреки че отнема време докато я изпипаш все пак става.Но я ми кажете за контролери АЕВ(Romano,Megajet,King и т.н)как да се настроят по какво.Те разчитат на първоначалната им калибровка със заложения алгоритим,не отричам че не е добра,просто до там им и свършват възможностите.Има само една таблица по коефиценти които без широколентова сонда трябва да налучкваш да настройваш и затова се отказвам предварително.Според мен тези тип контролери са за някой икономичен и малък по-стар модел двигател който ще работи приблизително добре до 2-3000об.Когато се газифицира по-мощен или нов модел двигател се търси прецизна настройка и това се прави във всички режими,защото газовия контролер не може да прави корекции над 20% а по простите са дори и далеч от това.Настройката също ще отнеме незнайно време,зависещо от контролера,ако е Фобос и подобни повечко ако е някой от последните поколения по-малко.Цената която взимам е символична,повечето пъти нищо не струва но губя ужасно много време да доказвам и да се опитвам да спестя парички на някой монтирал си някъде уредба одрали го за нещо не струващо и на половината,поради незнамие и неискащ да повярва.Не съм толкова добър че от нищо да правя нещо и съжалявам много че почти винаги за да се постигнат добри резултати се налага да подменям компоненти което ме прави един вид търговец в очите на хората,и не ми харесва.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 3




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни