Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

За/против премахване на катализатора


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 iliq

iliq

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:Ямбол
  • Автомобил:
    w203 c270

Публикувано 12 април 2019 - 19:01

Имам с270 да премахнали катализатора или да го оставя. Колко мога да му взема ако го махна и ще се усетили разлика ако го премахна
  • 0

#2 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 април 2019 - 10:23

Да ще усетиш разлика. Колата ще стане по-шумна.


  • 2

#3 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 13 април 2019 - 10:50

Недей!

Какво очакваш да стане като махнеш катализатора? Само ще тровиш повече, и както каза Сами, ще бучи повече.
  • 0

#4 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 април 2019 - 21:33

Голяма "далавера" ще направиш ,ако го махнеш:
-повече пушек
-по-гаден звук
-шанс да те спрат от движение
Ама пък ще си взел 100лв и ще има за две карти за градския транспорт.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#5 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 14 април 2019 - 22:31

Повече пушек - ами не, не се забелязва такова нещо. Поне не на твоя мотор.
По гаден звук - е, то е въпрос на вкус, по нисък става, по гърлен, на мен ми харесва...
Да те спрат от движение - това е виц някакъв.

Все пак - ако си върши, по добре го остави.
Ако създава ядове или ще го чипосваш, задължително го изрежи. Преди това разкарай противния ЕГР.
  • 0

#6 Momchil

Momchil

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 488 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Specialized Allez - my favorite ride :)
    RAM Podium - off-road adventure :)
    Royal Enfield - Bike that has a soul!
    CLK 280, V6
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 април 2019 - 08:16

И след като махнеш всичко се моли детето ти да не кара колело след такива като тебе!


  • 3

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 15 април 2019 - 09:07

Аз съм против премахването на екологичните системи.

 

"Противният" ЕГР има двойна функция - намалява азотните окиси чрез намаляване Т на горене.


  • 2

#8 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 15 април 2019 - 09:15

Хубавото в случая е, че мнозинството писали по темата са против премахването на катализатора. Което и в същност е правилно според мен.

Преди не много време, всичко се изтърбушваше поголовно, сега виждаме промяна, малка но все пак, промяна. :)


  • 2

#9 Mitakat

Mitakat

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 234 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Програмиране, криптовалути, онлайн инвестиране, Mercedes
  • Автомобил:
    W203, C220CDI, 2006, 110kW
    VW Golf 4, 1.6AKL, 1999, 74kW
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 април 2019 - 09:29

"Спиране от движение" - 100% мит!!! :( Имам близък приятел с пункт за ГТП и бяхме ходили да мерим газовете на 1 приятелче с W204, C320 CDI, който буквално му беше стопил DPF-a при скорост 260+ (сменен софтуер, преди някой да каже 'те са ограничени'), та неговите газове илизаха в пъти под нормата. Противно на очакванията при бензинова кола без катализатор газовете илизат мнооооого по-трудно, отколко при дизелова.

 

Аз съм против премахването на катализатора, защото и така виждаме какво дишаме... Промяната започва първо от нас, а не винаги да чакаме някой друг да ни свърши работата.


  • 3

Мнението е като задника - всеки го има, но не бива да го показваш навсякъде. :lolsign
mercedes-benz-c-klasse-c220cdi_medium.pn


#10 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 15 април 2019 - 09:44

То CO-то никога не е проблем при дизелите.

 

Проблемът там са твърдите частици и азотните окиси, които скачат много без катализатор. А ако има "чип" вече нещата съвсем излизат от контрол.

 

Не знам с твоя приятел какво сте мерили, CO, CO2, O2, HC, NOx?


  • 1

#11 Mitakat

Mitakat

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 234 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Програмиране, криптовалути, онлайн инвестиране, Mercedes
  • Автомобил:
    W203, C220CDI, 2006, 110kW
    VW Golf 4, 1.6AKL, 1999, 74kW
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 април 2019 - 09:56

То CO-то никога не е проблем при дизелите.

 

Проблемът там са твърдите частици и азотните окиси, които скачат много без катализатор. А ако има "чип" вече нещата съвсем излизат от контрол.

 

Не знам с твоя приятел какво сте мерили, CO, CO2, O2, HC, NOx?

Конкретно не мога да кажа, но беше измерване без измами, с изправен уред, каквото се прави при ГТП. Иначе - да, азотните окиси за проблема. Както и да е, това е просто поредния недостатък на родната ни с-ма. Отново по темата - "За или против премахване на катализатора" - "ПРОТИВ".


  • 0

Мнението е като задника - всеки го има, но не бива да го показваш навсякъде. :lolsign
mercedes-benz-c-klasse-c220cdi_medium.pn





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни