Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

CLK W209 2,7 CDI Влиза в авариен режим.Влиза в авариен режим, не може да качи повече от 3хил оборота.Няма ускорение.


  • Please log in to reply
1 отговор на тази тема

#1 shivikov

shivikov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Valencia
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 270 CDI W209 2004

Публикувано 28 март 2019 - 04:10

Здравейте. От 1 седмица съм собственик на първия си Бенц - Мерцедес  CLK W209 2,7 CDI. Нямах възможност да се порадвам на комфорта, возията и качеството, защото се появи голям проблем с колата.

 

2004г.

Ръчна ск. Кутия

Евро 4 стандарт

255 хил. Км

Испания

Сменени части според предишен собственик – Нов акумулатор,Турбо (рециклирано)

Проблемите:

Колата в с ъбота при нормално шофиране, влезе в авариен режим(Жълтата лампа check engine не светна тогава, а едва след 2 дни) залепи на 130км , 3 хил оборота и не мръдна нагоре, в последствие падна на 2хил. Проблема изчезва след диагностика , но скоро се появява отново.Отпред или от долу не мога да преценя при подаване на газ се чува шум като свистене(ссссссс) той не изчезва и след диагностика. Първоначално го закарах в сервиз за диагностика, там ми казаха, че турбото нямало налягане. Тогава се обадих на собственика, тъй като турбото е гаранционно. Той ме изпрати в сервиза в който е сменяно. Оказа се една гумаджийница на гърба на една от най-големите автоморги в региона. Взеха ми 120 евро за Добър ден и ми казаха, че DPF филтъра е запушен. Налага се да свалят ауспуха, да го отрежат и да премахнат филтъра. Това ме наведе на мисълта, че ERG  е скопено и за това се е стигнало до запушване на ДПФ. Бившия собственик мълчи по-въпроса. Взех си колата и се обадих за час в местния МБ сервиз, но ми дадоха час за 08.04 . Междувременно се обадих на едно приятелче, включихме диагностиката и излизат следните грешки:

P1481 Glow plug failure

P2203 NOx sensor circuit high bank1/ External quantity control

P0500 Vehicle speed sensor “A” fault.

C1024 CAN communication with engine control module interrupted (defected) 

C1035  Steering Angle Sensor Zero point variation

 

C1029 Fault in CAN communication with control unit N73 (EIS / EZS control unit)

C1022 Can communication in engine systems defected

B1101 CAN communication fault with ESP

B1102 Can communication with the engine system is faulty

B1116 Can communication fault with control unit AAC

Преди да пусна поста направих проучване за сходни проблеми със сходни или същите автомобили . Най-често срещаните предположения са :

1.Намален дебит смукателен колектор.

2.Запушен ДПФ.

2.Проблем с ЕГР, запушен, затапен, нефункциониращ или софтуерно ограничен.

3.Проблем с дебитомер – Air Flow

4. Проблем с компютъра (ECU).

5.Транзистори в компа BUK101 50 DL (проблема е при w208)

Ще бъда благодарен за всякакви мнения, съвети, препоръки.Ако някой се е сблъсквал с подобно нещо или е срещал същите грешки нека сподели.


  • 0

#2 shivikov

shivikov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Valencia
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 270 CDI W209 2004

Публикувано 30 април 2019 - 17:56

Виждам, че никой не отговаря. За колегите които срещнат същия проблем. При мен след диагностика в Мерцедес, се оказа че има проблем с всмукателния колектор. Препоръчват нов, плюс моторчето което върти клапите. И след това почистване на 2та катализатора. Цялата работа с труда 1,5к в евро...

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни