W204 - C220 CDI - Масло
Започната от MB123, 14 мар 2019 - 00:46:03
52 мнения по тази тема
#46
Публикувано 15 януари 2020 - 14:05
Кажи ся, Танче, че си бакшиш с тоя пробег на година. Танче, много си язвителна. Знам, че дойде с добри намерения да ни светнеш за маслата, ама ние трудно попиваме, така че, моля те, имай търпение. Не всички караме бенц купе лимузина комби хетчбег кабрио...
#47
Публикувано 15 януари 2020 - 14:11
kdl, дамата не е карала, а и момента не кара малолитражен автомобил. Нито пък нов. Карам бенц купе тип лимузина, шофирам около 50-55 хил. км на година, сменям масло няколко пъти годишно и имам достатъчен опит от първа ръка с поддръжката на автомобилите си. Така, че запази си хапливите коментари за някой друг Както изглежда не си срещал друг път дама, която да е технически грамотна и компетентна ( и по професия, и в хобито си).
Факт, не съм срещал дама със задълбочени познания по тази материя, ще се радвам да обменим опит. Можем да сме си полезни и в CLK раздела, допускам е такъв автомобил.
Съжалявам ако е прозвучало хапливо, все пак онлайн комуникацията предоставя място за грешки в контекста. Събираме се всяка неделя на Невски и ще се радвам да се запознаем наживо и да обсъдим горните въпроси.
#48
Публикувано 15 януари 2020 - 18:43
Купе лимузина, това някакъв марсоход ли е? Ако професията ти е наистина свързана с автомобили....смени я! И от маслата разбираш колкото от купетата...опа грешка лимузините!
#49
Публикувано 15 януари 2020 - 19:03
Купето,сиреч каросерията е тип "лимузина".Най-вероятно става въпрос за "седан".
Ако е истински потребителя.
Ако е истински потребителя.
#50
Публикувано 16 януари 2020 - 10:31
ЦецоКолев, не съм бакшиш и не съм язвителна. Даже и на някакъв Тошко ме оприличавате, но за ваше огорчение и Тошко не съм. Сериозен човек съм, инженер съм по професия, работата ми е много динамична, работя за себе си (имам собствен бизнес) и всекидневно пътувам по 200-250 км, като цифрата 55 хил.км е напълно реална. Но човек с твоя умнствен багаж как да предположи, че освен таксиджиите, на света има и други работещи хора, които пътуват по много! Подобен километраж може би ти за цял живот няма да навъртиш и едва ли досега си сменял масло толкова пъти колкото аз, че да си придаваш толкова просветен вид Както казах в предишен пост, регистирах се във форума с най-добри намерния да споделя мое мнение за масла на мерцедес в България, а не да светкам някого за нещо. Със сигурност имам достатъчно дълъг и богат опит в шофирането и поддържането на автомобил, за да мога да споделя много неща от първа ръка и от реални преживявания, а не да философствам като теб и хората в този форум, които къде какво чули, видели и си мислят как знаят всичко. Живяла съм много години в държавата майка на марката мерцедес, имала съм възможността да се докосна до и да карам невероятни изпълнения, благодарение на част от инженерния екип в развойната дейност на Даймлер, които са мои добри приятели от години. С тези големи професионалисти и до днес поддържам приятелски контакт, като дори ходим заедно всяка година на Октоберфеста да пием бири С годините марката мерцедес успя безвъзвратно да спечели сърцето ми, така че до последно да искам да карам автомобил, с който да съм едновременно на земята, на небето и в морето Знам много неща от кухнята на тази марка, с времето и от опита, който имам, знам и мога да разкажа много неща. Но явно този форум не е място, където се събират интелигентни хора, почитатели на марката, както е например в немския форум на мерцедес. Вместо да се получи една приятна комункация, както се случва в цивилизования свят, изведнъж всички се нахвърлиха с просташките си коментари върху моя пост, както като озверели от глад хиени върху оглозган кокал, без дори да ме познавате. Момчета, просто сте трагикомедия Логично беше да отговоря саркастично на всички коментари J Казаното по-горе от мен не бих искала да се възприема по изкривен начин, както вероятно много от вас ще го възприемат, казах го със съвсем естествен и нормален тон, без да целя да акцентирам и парадирам с нищо по никакъв начин. Уважавам марката мерцедес достатъчно, за да приключа с този пост да коментирам вашите по-нататъшни мераци да влизате в конфликти. Благодаря на всички, които изразиха своето мнение и за топлото гостоприемство във вашия форум Нямам намерение да влизам отново тук, така че моля да не се напъвате да правите повече излишни коментари, защото изписахте цели две страници с глупости, вместо с някаква полезна и съществена информация.
Към теб ЦецоКолев и към всички зевзеци по-долу, избършете си лигите, смеха приключи...грешка при писането с „купе лимузина“. Имала съм предвид каросерията на автомобила,че е тип лимузина. Нали сам виждаш колко капацитет имате всички включили се дотук с изключителните си по смисъл коментари
Ivan W210, за твое успокоение и за да спиш добре довечера, ще те уведомя, че професията ми не е свързана с автомобили и разбирам от масла повече от теб, със сигурност J Страхотен коментар, браво момче! Продължвай все така да ги напрягаш тези мозъчни клетки, може някой ден някоя от тях заработи адектватно
Kdl, изглежда има някакви бегли изгледи при теб за джентълменско поведение, благодаря за поканата и за извинението
Поздрави и всичко добро на всички!
Този пост е редактиран от Tanya: 16 януари 2020 - 10:37
#51
Публикувано 16 януари 2020 - 15:30
Уф, шЪ сЪ разплача.
Инж. Таня, преди да ни напуснете и отнесете големите познания в сферата на автомобилите и техните флуиди, поне отговорете на няколкото зададени Ви сериозни въпроса.
Та да добавя още няколко въпроса, съвсем добронамерено.
1. Колко инженери са в екип "развойна дейност" в Даймлер? Какъв е този екип, те ли всичко измислят? Всички ли са инженери? Всичките ли ги познавате? Вярно ли е, че са ви дали да се докоснете до невероятни изпълнения, дори прототипи? Щом сте в тези среди, фирмата M-Plan говори ли Ви нещо? (Чичко гугъл не се разрешава!)
2. Какви други неща знаете от кухнята на тази марка? Колко е голяма тази кухня?
3. Ще ми дадете ли линк към немският форум, който посещавате и в който обсъждате оригиналните масла с възпитаните немци.
Инж. Таня, преди да ни напуснете и отнесете големите познания в сферата на автомобилите и техните флуиди, поне отговорете на няколкото зададени Ви сериозни въпроса.
Та да добавя още няколко въпроса, съвсем добронамерено.
1. Колко инженери са в екип "развойна дейност" в Даймлер? Какъв е този екип, те ли всичко измислят? Всички ли са инженери? Всичките ли ги познавате? Вярно ли е, че са ви дали да се докоснете до невероятни изпълнения, дори прототипи? Щом сте в тези среди, фирмата M-Plan говори ли Ви нещо? (Чичко гугъл не се разрешава!)
2. Какви други неща знаете от кухнята на тази марка? Колко е голяма тази кухня?
3. Ще ми дадете ли линк към немският форум, който посещавате и в който обсъждате оригиналните масла с възпитаните немци.
#52
Публикувано 17 януари 2020 - 00:06
я! форумЪТ е жив!
щи тей криво посякохте чуека, написал в един пост повече текст от мен за цяла година във форума
Този пост е редактиран от cyberpig1: 17 януари 2020 - 00:06
#53
Публикувано 17 януари 2020 - 08:25
Който търси...намира
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни