Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Газ


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 841 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 08 март 2019 - 14:40

Доста теми се отвориха и много се изписа за газовите системи, те вече станаха неотменна част от голяма част от бензиновите автомобили. Пазара се препълни с компоненти на знайни и незнайни фирми кои с високо качество, кои с качество по-надолу дори от предишното им. Общо взето вече толкова много хора поставят газ, че нивото вместо да се качва пада. Основното и единственото обаче изискване е безопасността, т.е. монтажа да е така направен, че на първо място да е безопасно за водача и за околните.

Лошото е, че без обучение трудно може човек да се сети за всички моменти засягащи безопасността и така монтажа да е съобразен с тях, все повече грешки и глупости се наблюдават и само Господ ни пази.

На второ място е безопасноста на автомобила, така казано да не се убие мотора с газовата система, като ние като притежатели на марката Мерцедес не сме в такова лошо положение като повечето френски и японски коли.

Може би повечето знаете, но за тези които не знаят е, че газта сама по себе си може да има много вредно влияние върху клапаните, като модерна тенденция е монтаж на омаслители за предотвратяване на това. Е да ама не върши работа май. Досега вече доста такива автомобили проблемни ми попадаха с монтирани омаслители, сякаш те ще компенсират евтините и слаби компоненти. Тавана бе 100х.км на Тойотките, Рендетата държат повечко ама и те се предават на 150.

Като цяло всеки газаджия ще направи колата да работи на газ, но последващите проблеми не би се нагърбил да лекува, даже отрича, че причината е газта. Е сигурно въпроса е има ли начин да се предотврати това нещо. Има разбира се и отговора е, че винаги капризен автомобил се газифицира с много качествени компоненти и много прецизна настройка от човек знаещ какво прави, без омаслител.


 Sent from my iPhone using Tapatalk


  • 2

#2 prokopi69

prokopi69

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 178 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 14 март 2019 - 23:43

Какво точно си мислят, че прави този омаслител? Как си мислят, че би помогнал? Какво не издържа при японките - клапани, друго? Прегарят ли или какво?
  • 0

#3 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 83 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 15 март 2019 - 07:07

Какво точно си мислят, че прави този омаслител? Как си мислят, че би помогнал? Какво не издържа при японките - клапани, друго? Прегарят ли или какво?

 

Добър въпрос! И на мен ми е интересно да разбера каква е неговата роля в случая, какво точно се омаслява........


  • 0

#4 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 841 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 15 март 2019 - 08:22

Хах, защо аз да обяснявам, нито го монтирам нито го препоръчвам. Отворете страницата на Фобос и там има обяснено какво върши, иначе идеята е ясна да предотврати убиването на главата...забавя не споря, но много малко с около 20%. Ако до 100хил км се увредят компонентите, с омаслител обикновенно се случва на около 120х. км като често това става още на 50-60х. км. Какво става ли, не съм толкова голям инженер да го обясня научно, но става за смяна клапани, легла, водачи а често и вал...то друго остана ли. Оттам и мита за газта, че преебава двигателя, тя че е трудно гориво-да иска си кадърен монтаж с подходящи компоненти и мноого прецизна настройка при такива нежни коли каквито са и вече моторите на Мерцедес започващи с 2(271, 272, 273). Просто ако при старите М111 ви е провървяло с тези евтинките рейл и валтек и Бардолини ГИ, тука надали ще имате тоз късмет при изброените мотори, ама имайки предвид колко народ търка билетчета не се учудвам, че така се процедира. Аз разчитам и държа на сигурното и продължавам да се уча и чакам доусъвършенстването на газовите системи още, така че да поемат и новите модели двигатели с директно впръскване, понеже ВАГ групата я осигуриха а тук закъсняват.


Sent from my iPhone using Tapatalk


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни