Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Газ


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 867 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 08 март 2019 - 14:40

Доста теми се отвориха и много се изписа за газовите системи, те вече станаха неотменна част от голяма част от бензиновите автомобили. Пазара се препълни с компоненти на знайни и незнайни фирми кои с високо качество, кои с качество по-надолу дори от предишното им. Общо взето вече толкова много хора поставят газ, че нивото вместо да се качва пада. Основното и единственото обаче изискване е безопасността, т.е. монтажа да е така направен, че на първо място да е безопасно за водача и за околните.

Лошото е, че без обучение трудно може човек да се сети за всички моменти засягащи безопасността и така монтажа да е съобразен с тях, все повече грешки и глупости се наблюдават и само Господ ни пази.

На второ място е безопасноста на автомобила, така казано да не се убие мотора с газовата система, като ние като притежатели на марката Мерцедес не сме в такова лошо положение като повечето френски и японски коли.

Може би повечето знаете, но за тези които не знаят е, че газта сама по себе си може да има много вредно влияние върху клапаните, като модерна тенденция е монтаж на омаслители за предотвратяване на това. Е да ама не върши работа май. Досега вече доста такива автомобили проблемни ми попадаха с монтирани омаслители, сякаш те ще компенсират евтините и слаби компоненти. Тавана бе 100х.км на Тойотките, Рендетата държат повечко ама и те се предават на 150.

Като цяло всеки газаджия ще направи колата да работи на газ, но последващите проблеми не би се нагърбил да лекува, даже отрича, че причината е газта. Е сигурно въпроса е има ли начин да се предотврати това нещо. Има разбира се и отговора е, че винаги капризен автомобил се газифицира с много качествени компоненти и много прецизна настройка от човек знаещ какво прави, без омаслител.


 Sent from my iPhone using Tapatalk


  • 2

#2 prokopi69

prokopi69

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 288 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 14 март 2019 - 23:43

Какво точно си мислят, че прави този омаслител? Как си мислят, че би помогнал? Какво не издържа при японките - клапани, друго? Прегарят ли или какво?
  • 0

#3 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 104 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 15 март 2019 - 07:07

Какво точно си мислят, че прави този омаслител? Как си мислят, че би помогнал? Какво не издържа при японките - клапани, друго? Прегарят ли или какво?

 

Добър въпрос! И на мен ми е интересно да разбера каква е неговата роля в случая, какво точно се омаслява........


  • 0

#4 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 867 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 15 март 2019 - 08:22

Хах, защо аз да обяснявам, нито го монтирам нито го препоръчвам. Отворете страницата на Фобос и там има обяснено какво върши, иначе идеята е ясна да предотврати убиването на главата...забавя не споря, но много малко с около 20%. Ако до 100хил км се увредят компонентите, с омаслител обикновенно се случва на около 120х. км като често това става още на 50-60х. км. Какво става ли, не съм толкова голям инженер да го обясня научно, но става за смяна клапани, легла, водачи а често и вал...то друго остана ли. Оттам и мита за газта, че преебава двигателя, тя че е трудно гориво-да иска си кадърен монтаж с подходящи компоненти и мноого прецизна настройка при такива нежни коли каквито са и вече моторите на Мерцедес започващи с 2(271, 272, 273). Просто ако при старите М111 ви е провървяло с тези евтинките рейл и валтек и Бардолини ГИ, тука надали ще имате тоз късмет при изброените мотори, ама имайки предвид колко народ търка билетчета не се учудвам, че така се процедира. Аз разчитам и държа на сигурното и продължавам да се уча и чакам доусъвършенстването на газовите системи още, така че да поемат и новите модели двигатели с директно впръскване, понеже ВАГ групата я осигуриха а тук закъсняват.


Sent from my iPhone using Tapatalk


  • 0

#5 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 104 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 10 април 2019 - 07:10

Скоро попаднах на инфо в сайта на фирма дистрибутор на BRC газови уредби. Има страница, в която е изложен списък с автомобили на които НЕ трябва да се монтира ГУ. Един от посочените двигатели бе ОМ266, който се монтира на А и В класите. Коментара бе нещо такова: ........ слаби клапани, двигателя се износва за около 50 000км. Ако намеря отново сайта ще кача линк, стига да не се тълкува като реклама.

По принцип според моите наблюдения Бенца не харесва газ.


  • 0

#6 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 867 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 10 април 2019 - 07:43

Определено тези от BRC не трябва да монтират газ на 266,но бяха монтирали и то толкова некадърно.Аз бях писъл и приложил снимков матерял за такъв един монтаж на 266,на колега от форума който се отказа от гаранцията понеже не можеха да си открият проблема,на уредба монтирана преди 3 месеца.Всъщност ми е интересно как така си установил че мерцедеса не харесва газ при положение че има произведени 211 заводско,подчертавам заводско а не като др марки поставени от дилъра.Интересно ми е просто как така си стигнал до заключението,защото аз имам впечатление че всеки който си монтира евтинко и неправилно подбрани компоненти си разваля автомобила и после казва:,,мани я тая газ преебва мотора” и си взима дизел.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#7 prokopi69

prokopi69

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 288 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 10 април 2019 - 10:04

На 211 е метан.
Иначе Мерцедес идеално си се кара на пропан-бутан.
Поне до моделите с директно впръскване. После не е много ясно...
  • 0

#8 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 867 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 10 април 2019 - 10:10

И пропан-бутана и метана са газ и постъпват в мотора под идентично налягане.Що се отнася до новите мотори с дирекно впръскване само четирицилиндровите имат изготвена газова електроника и драми няма ако се монтира кадърно,иначе е ясно какво се случва,има теми бол с проблемчета.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#9 prokopi69

prokopi69

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 288 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 10 април 2019 - 10:34

Да, точно така - още има на "А" "В" "С" класа, Спринтери и проблеми няма. W212 също има.

На директно впръскване ти слагаш ли - интересно е колко струва уредбата и колко е съотношението разход газ/бензин.
  • 0

#10 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 867 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 10 април 2019 - 11:20

Да околу 1700лв и 25% разход бензин


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни