Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Зареждане на акумулатор при W204


  • Please log in to reply
33 мнения по тази тема

#1 пенчo

пенчo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:трявна
  • Автомобил:
    w204 c200cdi 2007

Публикувано 01 март 2019 - 12:46

здравейте,колата е W204 c200 cdi,може ли да се зарежда акумулатора без да се сваля през jump start terminal който се намира отпред в дясно при двигателя,акумулатора е в багажника.Ако трябва да го свалям има ли опасност за компа да забрави някои настройки,трябва ли с друг акумулатор да подавам напрежение докато го зареждам.Благодаря Ви за отговорите предварително.


  • 0

#2 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 март 2019 - 13:35

През джъмп терминала не мисля, че ще стане. То е само за подаване на ток при нужда. Най-добрия вариант е сваляне и зареждане със смарт зарядно.

Единствените настройки които ще се загубят са тези на прозорците и часовника.


  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 март 2019 - 13:46

За потдържане на батерията става.
За пълен и качествен заряд обаче,не.
  • 0

#4 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 март 2019 - 16:13

Защо не става колеги ? Този терминал няма ли директна хубава връзка с клемите на акумулатора ?  Според мен може да се провери и пробва. Колега daimler би ли споделил как така става за поддържане , пък за заряд не става - има някакво разединяване на захранването между клемите и батерията ли ?


  • 0

#5 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 март 2019 - 16:52

Ами обикновенно когато акумулатора е на автомобила винаги има някаква консумация. Колкото и минимална да е. А зарядните с които зареждаме са много слаби и пълното зареждане ще отнеме сигурно 2 дена.


  • 0

#6 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 01 март 2019 - 19:17

Чавалинов - през джъмп точките идеално се зарежда акумулатора, без значение колко е разреден.

Не е необходимо да го сваляш.

От джъмп точките има дебели, качествени кабели до акумулатора.

В гараж ли ще я зареждаш? Ако да - отваряш капака и заключваш колата и включваш зарядното.

Ако имаш аларма - затваряш ключалките на предния капак, да не протестира алармата.

Да на забравиш  да дръпнеш ръчката за отваряне на предния капак преди да затвориш капака.

Консумацията ( нормалната) на автомобила когато е заключен е няколко стотни от ампера.

Нормално зарядно е 4А.

За 20 часа  - 80Аh акумулатор се зарежда от нула волта.

Ако му трябва малко дозареждане - няколко часа са му предостатъчни.


Този пост е редактиран от prokopi69: 01 март 2019 - 19:19

  • 2

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 март 2019 - 20:38

Защо не става колеги ? Този терминал няма ли директна хубава връзка с клемите на акумулатора ?  Според мен може да се провери и пробва. Колега daimler би ли споделил как така става за поддържане , пък за заряд не става - има някакво разединяване на захранването между клемите и батерията ли ?

Цяла зима си държа зарядно на СЛ-а вързано за този терминал с включен таймер който зарежда всеки ден по три часа.Бях купил потдържащо зарядно,което се оказа пълен боклук и сега си ползвам нормалното зарядно по описания начин.
За пълен заряд просто предполагам че няма да стане поради очакваните загуби по кабелите или необходимото удължено време за зареждане.
  • 0

#8 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 март 2019 - 21:39

Няма проблеми точно там да се зарежда.

CTEK и подобните "умни" зарядни се закачат на тези клеми и могат да бъдат оставени цял сезон да поддържат.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#9 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 март 2019 - 09:07

Общо взето и аз така предполагах, защото консумацията в покой я дават до 0,050 А за да бъде призната гаранцията. Докато при заряден  ток от 4 А , тази консумация на автомобила се пада около 1,25% . То по принцип  си има и вътрешно саморазреждане  в самия акумулатор дори и да е свален от колата. Отделно загубите в кабелите на самото зарядно със сигурност са по-големи отколкото тези в кабелите на колата- сечението им е в пъти по-голямо . При мен въпроса не стои , защото акумулатора е на 40-50cm от въпросните клеми и е достъпен , но ми стана интересно за w204 (както и при други модели където е покрита батерията) да не да има някакви технологични пречки  :)


  • 0

#10 petkan

petkan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:

Публикувано 08 март 2019 - 13:04

При мен на 203ка съм се чудил дали може да зареждам, без да го свалам?
Зарядното е уж умно (лидълско, но като цяло е добре). Не представлява ли проблем за електрониката, да се зарежда докато колата е в покой, с не работещ двигател?
  • 0

#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 08 март 2019 - 19:34

При мен на 203ка съм се чудил дали може да зареждам, без да го свалам?
Зарядното е уж умно (лидълско, но като цяло е добре). Не представлява ли проблем за електрониката, да се зарежда докато колата е в покой, с не работещ двигател?

Мислиш,че е редно да се зарежда акумулатор само докато работи двигателя или не разбирам въпроса ти?
  • 0

#12 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 08 март 2019 - 21:51

На 212 ката си я дозареждамми през запалката ... стига дълбане в тая тема. Ясно е че може без да се сваля акумулатора стига зарядното да не е боклук. Лидълското си е почти боклук. Има оригинални зарядни произведени от Стек за по 200лв по 5А. Купува се веднъж и служи с години


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#13 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 08 март 2019 - 22:16

Да задълбаем:
запалката е на клема 15
Как зареждаш акумулатора - wi-fi или някаква по модерна технология?
  • 1

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 08 март 2019 - 22:40

Да задълбаем:
запалката е на клема 15
Как зареждаш акумулатора - wi-fi или някаква по модерна технология?

Горното мнение на Краси Мартинов е майтап в първото изречение :)
  • 1

#15 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 08 март 2019 - 22:49

Горното мнение на Краси Мартинов е майтап в първото изречение :)


А последните са неактуални към днешна дата...
Дори хубавите 5А на ситек са около 150.
  • 1

879897.png





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни