Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Поставяне на нов AGM акумулатор


  • Please log in to reply
27 мнения по тази тема

#1 funker

funker

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 4MATIC - 2012

Публикувано 22 февруари 2019 - 16:50

Здравейте Колеги,

 

След няколко месеца горд собственик на Е-класа реших да се включа и аз във форума на Мерцедес.

Автомобила (W212 E350 4MATIC - бензин, 06.2012, 118000км.) го взех от едно селце под Хамбург, Германия, след като го бях дебнал няколко месеца през mobile.de. Качих се и го докарах на собствен ход до България.

Сега възникна следния казус:

На шестата година и половина от производството си колата все още беше с оригиналния AGM акумулатор и през най-студените дни на Януари започна да се зарежда по-трудно, но все пак единственото, което не работеше беше старт-стоп системата. В средата на Февруари си купих нов AGM акумулатор Varta, но преди да го поставя се запитах дали пък няма да е необходимо да му се направи регистрация в BMS системата. Или пък да се ресетне.

 

Има ли някой, който да е минавал по този път или пък знае за какво иде реч?


  • 0

#2 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 22 февруари 2019 - 19:36

Колега, за акумулатора в багажника ли пишеш?
  • 0

#3 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 22 февруари 2019 - 20:20

И за двата акумулатора - нищо не се регистрира.
  • 0

#4 funker

funker

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 4MATIC - 2012

Публикувано 22 февруари 2019 - 22:52

Колега, за акумулатора в багажника ли пишеш?

 

Не, за този отпред при двигателя.

 

 

И за двата акумулатора - нищо не се регистрира.

 

Дано си прав :)

 

Понеже от това, което съм чувал, разликата е от старт-стоп системата. Явно ще го слагам така, пък ако умре акумулатора ще знаем вече.


  • 0

#5 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 23 февруари 2019 - 10:25

Няма да умре.
Акумулатори се регистрират след 2016.

Единствено ще ти се занули дневния километраж и някои настрйки по радиото.

Горе си писал: дни на Януари започна да се зарежда по-трудно - какво означава това?

Старт-стоп може да не работи и по други причини. Свети ли нещо по таблото? Акумулатора се тества с товарна вилка или тестер за акумулатори.
  • 0

#6 funker

funker

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 4MATIC - 2012

Публикувано 23 февруари 2019 - 14:52

3-4 дни бях карал колата по цял ден в града и старт-стоп системата беше не активна (свети в жълто на таблото). Чак привечер след цял ден каране светваше в зелено. А когато се задейства на светофара, след 10-15 секунди сама пали мотора без да съм си вдигал крака от спирачката и отново светва в жълто за неопределено време.

 

Също така един път ми се случи да ми изключи Distronic Plus системата в движение. Мерих и напрежението една сутрин преди да запаля и беше 11.8V

 

Симптомите изглеждаха като лош акумулатор. Все пак е на почти 7 години.


Този пост е редактиран от funker: 23 февруари 2019 - 14:52

  • 0

#7 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 24 февруари 2019 - 00:34

Ти и на доктор ли така ходиш - с готова диагноза?
  • 0

#8 funker

funker

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 4MATIC - 2012

Публикувано 24 февруари 2019 - 04:59

Ами моето питане беше за това дали се регистрира нов акумулатор.


  • 1

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 февруари 2019 - 12:43

Ти и на доктор ли така ходиш - с готова диагноза?

Добре,защо не дадеш твоето предположение или диагноза?
Нека и ние да почерпим знания.
  • 1

#10 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 24 февруари 2019 - 17:47

Ами диагноза се поставя след преглед, изследване, оглед, разпитване, измерване, работа с тестер, анализ на стойности, разглобяване на детайли и агрегати и дефектиране на повредените части. Не се прави диагноза по телефона.

Фънкер може да е прав, може и да не е. Може акумулатор да е проблема, може и да не е. Даже спрелия часовника показва вярно, два пъти на ден.

А относно въпроса ти - нищо не се регистрира.
  • 1

#11 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5564 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 март 2019 - 10:00

Старт-стоп системата не работи по мой наблюдения заради студа навън и няма много общо със заминаващ си акумулатор.

В момента в обкръжението си имам голф 2018 и w205 2018 като и 2те коли имат старт стоп.

И при двете системата не работи в студените дни (да не кажа месеци). На Ц класата си мислех, че има проблем, понеже я взехме Януари и пустата екстра не работеше (седеше си задраскано А на таблото, дори когато бутона долу свети, че е включен) и едва сега, когато стана над 10тина градуса взе да си работи без никакви проблеми.


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#12 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 март 2019 - 11:32

Колеги, сигурно ли е, че не се обучава нова батерия в някой от модулите?

И при Ауди, и при БМВ, от време оно при смяна си искат да се посочи тип и капацитет на батерията, както и производител, както и (при някои модели) парт номера на батерията, ако е хомологирана.

Тук говорим за коли без Intelligent Battery Sensor или както и да е кръстен съответния модул.

 

Аз не съм имал Мерцедес с такъв, но не почват ли да го слагат от моделите 204/212 и т.н. Винаги е едно малко модулче на минусовата клема.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#13 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 02 март 2019 - 16:08

Старт-стоп системата има общо със заминаващ си акумулатор.
Също така работи както на топло така и при студено време.Просто трябва автомобилът да влезне в оптимален режим на работа- това е и причината при студено време старт-стоп системата да сработва по-късно отколкото при топло време.
При голяма консумация на ток също и трябва време за сработването.
При много слаб акумулатор също.
И още
  • 1

#14 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 02 март 2019 - 17:32

Колеги, сигурно ли е, че не се обучава нова батерия в някой от модулите?

100% НЕ
100% ДА

Грешен въпрос. До 2016 нищо не се регистрира, след това - да.
  • 1

#15 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 02 март 2019 - 17:42

Старт-стоп системата не работи по мой наблюдения заради студа навън и няма много общо със заминаващ си акумулатор.
В момента в обкръжението си имам голф 2018 и w205 2018 като и 2те коли имат старт стоп.
И при двете системата не работи в студените дни (да не кажа месеци). На Ц класата си мислех, че има проблем, понеже я взехме Януари и пустата екстра не работеше (седеше си задраскано А на таблото, дори когато бутона долу свети, че е включен) и едва сега, когато стана над 10тина градуса взе да си работи без никакви проблеми.



Когато бутона свети, не е ли изключен?
Поне при Голф е така.
  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни