Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ниво на маслото в хидравликатаПроблем с нивото на маслото в казанчето на хидравликата

ниво на маслото хидравлична помпа масло хидравлична система казанче на хидравликата доливане на масло хидравлична система проблем с нивото на маслото кормилна система

  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 февруари 2019 - 08:46

Здравейте колеги!

 

Миналия ден профилактично си проверявах течностите в Бенца - антифриз, двигателно масло, спирачна течност и хидравлична течност. Всичко си беше наред с изключение на хидравличната течност в казанчето на кормилната система.

 

Проблема беше, че при студен двигател (20 градуса) нивото на маслото беше на чертата на минимума, даже малко под нея. Намерих си точната спецификация и си купих 1 литър масло. От него долях не повече от 20 мл (на няколко пъти за да не сложа повече от колкото е нужно) и нивото си дойде точно - на чертата на max. Казах си трябвало му е малко доливане нормално.

 

Да, обаче реших да проверя дали ще си е на място нивото при загрял двигател (80 градуса), но уви останах изненадан. Нивото на маслото си стоеше на същото положение както при студен двигател. Някой дали е запознат с подобен казус?

 

Някакси не виждам логика след като на студена нивото е където трябва, като загрее да не е. Навежда ме мисълта, че помпата не вдига налягане и затова не качва по-нагоре това масло, но в такъв случай, няма ли трудно да се върти волана ? Защото в моя случай няма никаква разлика - върти се така, както се е въртял вече 6-та година откакто е при мен колата.

 

Колата е w210 kompressor, 1998 година, 186 коня, m111.945. На снимките се вижда нивото на маслото и в двата случая:
 

 

Студен двигател:

 

Прикачен файл  Picture1.jpg   65,2K   14 Брой сваляния

 

 

Загрял двигател:

 

Прикачен файл  Picture2.jpg   70,35K   13 Брой сваляния
 


  • 0

Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14

 

 

Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!


#2 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 февруари 2019 - 09:59

Реших да направя клипче, защото когато отвия капачката на казанчето при работещ двигател, се чува един странен шум, който незнам дали е нормален.

Може би се чува така заради помпата, която върти, но може и да е признак за някакъв проблем. Вижте клипчето и ако някой може да даде съвет, ще му бъда благодарен:



  • 0

Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14

 

 

Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!


#3 pavel1828

pavel1828

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 78 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    Мерцедес w203 c200 kompressor,2001g.

Публикувано 19 февруари 2019 - 10:06

Според мен всичко си е нормално, но нека и колегите се изкажат.
  • 0

#4 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 300 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 19 февруари 2019 - 10:37

Това, че антифриза е на 80 гр. не означава, че винаги и маслото на хидравликата е на толкова. Покарай повече и пак го измери.


  • 0

#5 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 19 февруари 2019 - 10:54

Колега не знам при теб, но няма нищо страшно да се долива от време на време. Хидравликата е слабо място, няколко пъти рециклирам помпа един път в Бургас, втория в Германия. В Германия ми дадоха гаранция, но като ми върнаха разбитата втулка и смачкани те гарнитури. Вчера за легнах под колага пак си сълзи. При мен имам сълчене от хидравлична та помпа и курмилната кутия, няма оправия. Намерих тема как се рециклиран кормилна кутия, но нямам всичкия инструмент за да извърша тази операция. В багажника винаги имам литър хидравлично масло и периодично проверявам нивото.
  • 0

#6 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 февруари 2019 - 11:04

Това, че антифриза е на 80 гр. не означава, че винаги и маслото на хидравликата е на толкова. Покарай повече и пак го измери.


Да, вярно е това което казваш, затова снощи преди да се прибера също измерих при напълно загряла кола и пак беше такова положението! Бях обикалял с колата близо 30-40 минути преди да се прибера, но беше тъмно и нямаше как да направя снимките вечерта.


  • 0

Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14

 

 

Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!


#7 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 февруари 2019 - 11:07

Колега не знам при теб, но няма нищо страшно да се долива от време на време. Хидравликата е слабо място, няколко пъти рециклирам помпа един път в Бургас, втория в Германия. В Германия ми дадоха гаранция, но като ми върнаха разбитата втулка и смачкани те гарнитури. Вчера за легнах под колага пак си сълзи. При мен имам сълчене от хидравлична та помпа и курмилната кутия, няма оправия. Намерих тема как се рециклиран кормилна кутия, но нямам всичкия инструмент за да извърша тази операция. В багажника винаги имам литър хидравлично масло и периодично проверявам нивото.


Колега явно не си ме разбрал правилно. Мен не ме притеснява това, че съм долял хидравлична течност, притеснява ме факта че при студена кола нивото е нормално, а при загряла не достига до нормално ниво. Също така си мисля, че не си разбрал и за кой модел става въпрос. Аз нямам кормилна кутия, а хидравлична рейка, модела е w210.


  • 0

Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14

 

 

Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!


#8 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 300 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 19 февруари 2019 - 11:59

Сутрин преди да я запалиш как е нивото? Отвора за мерилната щека в казанчето и малък и при доливане може да се оттича от стените му по щеката и от това да се заблуди човек, че е долято до максималното ниво. 20мл е малко количество, разликата между мин-макс е повече, поне последно като доливах (макар и на друг модел, казанчето е същото).


  • 0

#9 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 19 февруари 2019 - 13:49

От кога хидравликата се влияе дали колата е загряла или не. 

Щом си купил масло смени го ако пък не ти се разправя доливай и карай. 

Ако има проблем в системата ще видиш, чуеш и усетиш много преди последният момент.


  • 1

#10 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 февруари 2019 - 13:59

Сутрин преди да я запалиш как е нивото? Отвора за мерилната щека в казанчето и малък и при доливане може да се оттича от стените му по щеката и от това да се заблуди човек, че е долято до максималното ниво. 20мл е малко количество, разликата между мин-макс е повече, поне последно като доливах (макар и на друг модел, казанчето е същото).


Тази сутрин като проверих беше на макс, няколко пъти я бърсах и пак потапях и пак ми се вижда на макса.

Одеве я покарах доста време в градски условия, даже успя да включи перката на водния радиатор и стрелката показваше над 80 градуса. Като проверих щеката нивото беше съвсем малко над минимума на горните деления дето отговарят на загрял двигател.

Това ме навежда на мисълта че може би всичко си е наред и както ти спомена одеве - трябва да е добре загрял двигателя че да вдигне на горните деления.
  • 0

Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14

 

 

Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!


#11 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 февруари 2019 - 14:04

От кога хидравликата се влияе дали колата е загряла или не. 
Щом си купил масло смени го ако пък не ти се разправя доливай и карай. 
Ако има проблем в системата ще видиш, чуеш и усетиш много преди последният момент.

Нещо не ми се иска да базикам хидравличната система, особено както в моя случай си работи добре и не ми се иска да се вкарвам във филма със смяна на масло, обезвъдушаване,помпи,рейки и т.н.

Може би ще мина на варианта доливане и каране. То и без това не може да се нарече баш доливане 20 мл :)
  • 0

Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14

 

 

Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!


#12 pitar_r_r

pitar_r_r

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:край морето
  • Интереси:NBA,NFL,
    СНУКЪР
  • Автомобил:
    W210 - E250D AVANTGARDE 113kc 09.1998г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 февруари 2019 - 16:17

Наско, проверявай нивото на студен двигател.  Ако няма разлика не го мисли – всичко е наред.    

Ако го губи има теч от помпа, маркучи или рейка. 

При мен се получи така: доливах по малко 10-20гр.на седмица/две според ползването на автомобила. Губенето на масло се увеличаваше по малко и след два месеца се оказа че рейката е капела върху корите и се наложи рециклиране.    


  • 1

Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.

 


#13 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 февруари 2019 - 16:51

Наско, проверявай нивото на студен двигател.  Ако няма разлика не го мисли – всичко е наред.    

Ако го губи има теч от помпа, маркучи или рейка. 

При мен се получи така: доливах по малко 10-20гр.на седмица/две според ползването на автомобила. Губенето на масло се увеличаваше по малко и след два месеца се оказа че рейката е капела върху корите и се наложи рециклиране.    

 

 

Ще го имам в предвид. Сега нивото е както трябва, от тук нататък ще следя дали ще си остане в такъв вид, ако отново започне да губи по малко ще се ориентирам към помпата, рейката, маркучи и т.н.


  • 0

Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14

 

 

Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!


#14 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2737 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 20 февруари 2019 - 10:28

Аз със доливане карах 10 г. :) 50 гр. на година приблизително. Изведнъж изтече половината масло, долях и пак изтече половината, буквално за половин минута. След това затегнаха някаква гайка и теча спря. Мисълта ми е да не се доверявате веднага като ви кажат, че е за рециклиране рейката.


  • 1

#15 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 3656 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 20 февруари 2019 - 16:23

Разхлабват се скобите на маркучите ниско налягане понякога и се получава едно омасляване. Но иначе - тези щеки от казанчета на 210 и 202 не са от най-четливите.

 

Имаш два варианта - на хубаво загрял мотор да долееш до макс и да видиш какво ще показва на студен, или както ти си направил, да налееш на студен и да видиш какво ще показва на загрял.

 

Преди няколко седмици в студовете доливах на един приятел на Ц-класата. Нивото беше паднало и помпата издаваше странни шумове, първо долях до маркера за 20, после долях още малко и утихна. Тогава навън беше -10, Т на мотора 60, но на маслото в хидравликата неизвестна.


  • 0

________________________________________

True dual exhaust

Code 486 - sport suspension





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни