Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Обслужване на SBC

SBC обслужване спирачки сервиз спирачки

  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#16 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 25 март 2019 - 19:53

Да си видял мой пост, в който да си рекламирам сервиза?

То ако до там стигна...

И кой е тоя сервиз, дай да го чуем?

За разлика от теб, човека който открито нападаш си е публикувал всичко и не го е срам да си застане зад името и работата, а ти си като трабантче на сватба-свирнеш и гледаш сеир.

Какво значи, до там ако стигнеш? Ако си технически грамотен, за което претендираш и то доста грубо, дай да видим кой си, какъв си, да си докараме колите, да ни ги оправиш по най-високи европейски стандарти и така....

А сега си само едно плямпало, което е на една ръка разстояние от постоянен БАН-не те плаша, казвам ти просто.


  • 3
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#17 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 25 март 2019 - 20:46

Нямам идея какво е SBC, не ме интересува в детайли но от обща култура съм погледнал.

Преди време в моторджийски форум колега имаше желание да си постави китайски кит за ABS на пистов мотоциклет, който фабрично няма такава система.

Звучеше доста запознат и осведомен за технологията, както и за конкретното решение.

Не зная до къде стигна с "проекта", който поне на мен ми изглежда като игра на чиста руска рулетка.

Ако това, което съм прочел за SBC е дори близко до истината, бърникането по тази система е като да светнеш с клечка кибрит в буре с барут.

Защото с мотор обикновено рискуваш собствената си кожа.

С ламаринозвър в обшият случай не е точно така.


  • 1

879897.png


#18 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 25 март 2019 - 22:46

Нищо няма да чуеш - за мен форумите като цяло не са място за реклама. Аз бих го направил ако мнооого я закъсам.

Не знам как успявате, няколко човека, да превърнете техническа тема в лични нападки?

Нека някой да обясни какво се ремонтира - какво значи смяна на хидравличен блок. Аз съм разглобявал SBC - обяснете ми, моля, кое точно сменяте. От къде го вземате. Акумулатора се продава и оригинален. За софтуера дето вече не следи това и онова - без коментар...
Не нападам никого, може и да си разбира от работата момчето, въпроса е принципен.

Играете си с опасни неща, ей пишлемета...
Става въпрос за човешки животи.

Странна работа - в една друга тема ( 271.8 ) ме направиха на две стотинки защото изразих мнение, че колегата пуснал темата безмисленно е изхарчил няколко хиляди лева за ремонт на мотора.

В тази тема за подобна сума сте готови да се изтрепете...


Еспер - SBC е авангардна система въведена от Мерцедес преди двайсетина години, почти веднага има много проблеми, смяна софтуери, сервизни акции, съдилища...

Въпреки всички тези напъни и поради загуба на мнооого пари, уронване на престижа и техническите проблеми още във фейслифта на W211 се отказват от технологията. Въпреки потенциала на мултимилиарден гигант с огромни развойни центрове. Просто приемат поражението и продължават напред с класическата схема.

И тогава в някои източни републики се появават хора който ги ремонтират?!?!?!?
  • 1

#19 imanev

imanev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W211 E350 2005

Публикувано 25 март 2019 - 23:27

Не знам как успявате, няколко човека, да превърнете техническа тема в лични нападки?

Ами ти започна пръв :-)

1. Без да знаеш кой и какво е правил, веднага реши какво са сменили и как са ме прецакали..., представи се като малко по-виждащ и от Ванга. А и да не забравим, че някак си отдалеч разпозна, кой е писал софтуера, че и даже подуши, че е пил.

2. След като ти отговориха, какво е направено, отново от техническа тема го обърна в лични нападки, като предложи на майстора от Дупница, да му предадеш няколко урока, щото много ги разбираш нещата.

3. Много добре знаеш, че въпреки проблемите в началото с този модул, той е най-доброто правено от МБ и след години отново влиза в линията. Първите модели на модула са сменени безплатно, с по-добри и това, че ги спират временно в следващите модели, не означава че ги отричат. Понякога се налага да се взимат трудни решения, които може и да не са най-добрите, но пазарът ги изисква.
Бош ги рециклира и това е официално, в началото това се случва само в Германия и струва горе долу наполовина от нов модул. Рециклирането не е някакъв сложен процес, след като има части за това и е нормално да се прави и в България. А след като не ти е ясно как се прави..., може би ще е добре да идеш при колегата ти от Дупница. Аз се запознах лично с него, пич е и вярвам, че ще ти покаже всичко което не ти е ясно..., гледам че имаш въпроси.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от imanev: 25 март 2019 - 23:30

  • 4

#20 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 26 март 2019 - 08:33

Системата е чудесна и наистина спира.... Но при нея проблема е че понякога отказва в движение и е въпрос на късмет при каква скорост ще ти стане твърд педала ....
Определено съм против рециклирането без необходимото изпитване и приложения протокол от тестовете ....
Отдавна се убедих че всички алтернативни методи ВИНАГИ излизат по-скъпо от простата смяна с оригинал.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#21 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 26 март 2019 - 13:19

Ако ти остане твърд педала след отказ на системата е по-добрия вариант. Спират само предните колела, с 10-15% от нормалното ( дано зад волана да не е някоя крехка дама), и с изключително силно натискане на спирачката криво ляво спираш, ако караш с нормална скорост и имаш достатъчно място. Ако си на магистралата с 150 км/ч......

Нямаш ABS, нямаш ESP...

Има обаче и по лош вариант. Клапаните в система са така направени, че при проблем позволяват авариино спиране. Когато не се сменя спирачната течност навреме (или без тестер, като на жигули), боклуци и ръжда може да прецакат клапаните. Тогава при авария в системата педала потъва до ламарината и търсиш най рошавите храсти край пътя.

Същия ефект се получава ако има въздух в системата, поради обезвъздушаване в кварталния гараж. С тестер се прави не само самата процедура, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО е после да се направят следващите проверки - за въздух в системата, за правилно закачени тръбички и още десетина. За бърникан софтуер - отново без коментар....
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: SBC, обслужване спирачки, сервиз спирачки

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни