Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпрос относно ужасите които чувам за W220.Въпроси към проблемите на W220.


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 Tinom

Tinom

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Alfa Romeo 156 Sportwqgon V6 Q-SYSTEM 2001
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003

Публикувано 06 февруари 2019 - 14:55

Здравейте. Нов съм във форума. Попринцип притежавам 2 Алфи, ( знам малко странно да съм тук )но от години насам съм влюбен във W220 S-класата. Та исках да попитам толкова ли е страшна тази кола за поддържане ? Имал съм случай в който са се опитвали да ме убедят как в момента в който смениш възглавница или нещо колата моментално пак се свличала. Не мисля, че е чак така, но дори да има маалко истина в това видях, че има хора ( и компании ) които сменят аърматика или ранните ABC ( предполагам това е хидравлично ? )с койъловъри или обикновенно окачване.
Не знам дали е така и кое как е, но съм заинтересован от тази идея да имам такава С класа и реших, че единственото място където ще ми се даде адекватен отговор е във форума на Мерцедес.
Извинявам се ако не е коректното място на което да си задам въпроса.
Благодаря ви предварително за отделеното внимание :)
  • 0

#2 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 февруари 2019 - 18:08

Има доза истина в това което са ти казали. Но ако беше толкова страшно никой нямаше да кара такива коли.

Еърматика се рециклира както и АBC (Active Body Control) окачването. Смяната на едното от двете с койловъри автоматично приравнява возията на S класата с това на Ауди и БМВ.

Ако си търсиш такава кола се насочи към фейслифтов модел. Там голяма част от детските болести са оправени а и изглежда къде къде по-модерна.


  • 0

#3 Tinom

Tinom

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Alfa Romeo 156 Sportwqgon V6 Q-SYSTEM 2001
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003

Публикувано 06 февруари 2019 - 18:14

Има доза истина в това което са ти казали. Но ако беше толкова страшно никой нямаше да кара такива коли.
Еърматика се рециклира както и АBC (Active Body Control) окачването. Смяната на едното от двете с койловъри автоматично приравнява возията на S класата с това на Ауди и БМВ.
Ако си търсиш такава кола се насочи към фейслифтов модел. Там голяма част от детските болести са оправени а и изглежда къде къде по-модерна.

Така и предполагах. В края на краищата колата е премиум и не е учудващо, че всички мрънкат. Няма как с 1 лв да поддържаш такъв автомобил. А мога ли да попитам колко струват нещата при даден ремонт на еърматика ? Знам, че е доста общо понятие така, но да речем в някакъв краен случай. Просто не знам какво точно да гледам и търся от към разходите. Освен като изключим разхода на гориво, но след тая Алфа едната, няма да е кой знае колко по-зле.
  • 0

#4 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 февруари 2019 - 18:28

Сервизите които са ми известни на мен са следните.

 

Вабонти

 

http://vabonti-airma...w220-w221-w222/

 

SMATIC

 

https://www.smatic.n...rcedes-s-class/

 

Имат някакви ориентировъчни цени.


  • 0

#5 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 06 февруари 2019 - 19:15

Като притежател на такъв автомобил мога да заявя, че всичко зависи от конкретния екземпляр на който човек попадне. Със сигурност не е евтино и както не веднъж е кометнирано - ако не можеш при нужда да извадиш едни 1500 - 2000 лева за ремонт, това не е колата за теб. Примерна случка от близкото минало - спука ми се радиатора и изхвърли всичкото масло от автоматика на улицата - нов радиатор 1200, масло за скорости, антифриз, филтри и труд и ги докарахме без проблем до 1500... Пукал съм и възглавница - 300 лева рециклиране с труд по монтаж - демонтаж излезе 400... И това са все неща, които стават без предварителна индикация - все пак са коли на поне 13 години... Личен съвет - не търси в БГ читав W220 фейслифт - такива тука няма (лично мнение).... Търси навън... И за финал - такава кола се поддържа с много мерак и търпение и задължително със Стар диагноза.... Успех!

 

PS - забравих да кажа - забрави за неоригинални части - само ще направиш положението още по-тежко...


Този пост е редактиран от koleto_70: 06 февруари 2019 - 19:17

  • 0

#6 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 07 февруари 2019 - 00:30

Коя кола не може да и се счупи радиатор? Това са нормални работи.

220, както и всички бенцове по това време, страдат от ръжда и лоша поддръжка.

Кутия, моторите и важните части са чук. Въздушното може и да е по-притенциозно, но кефа си има цена. Това не означава, че все ще е в сервиза. Правиш го един път, ако не е правено вече, и караш с усмивка.

Превенция му е майката. Има всичко в интернет, кое, как и кога. Ако я занемариш, лошо. Пример:
Ако не си чистиш дренажите зад мотора и вътре се напълни с листа и мръсотия, влиза вода в купето, наводнява компютъра и си до там. Еку-то си е цифра. И това е само един малък пример за един проблем, който лесно може да се избегне. Като се случи на двама-трима и тия двама-трима ореват интернет как тая кола и гори ЕКУ-то и тръгва легенда.

Иначе, както колегата каза, читава 220 трудно се намира. Дори и навън. Аз се нагледах на гробове 3-4 месеца, преди да попадна на моята.

Този пост е редактиран от ЦецоКолев: 07 февруари 2019 - 00:32

  • 1

#7 Tinom

Tinom

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Alfa Romeo 156 Sportwqgon V6 Q-SYSTEM 2001
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003

Публикувано 07 февруари 2019 - 07:14

Е в този случай няма да бързам а ще гледам внимателно. Все пак по-добре след година търсене читава кола от колкото веднага някой скрап на колела. А аз много я харесвам тая кола и не би ми се искало да бъда като тия дето я купуват и не я поддържат.
Благодаря ви много за инфото беше ми полезно и ми даде реална преценка, че колите всъщност не са толкова проблемни.
  • 1

#8 gamensh

gamensh

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 23 април 2019 - 18:30

Здравейте, колеги. Използвам темата, за да не пускам нова, ако е проблем да се изтрие мнението. Също съм се насочил към W220 по конкретно S500. От известно време ги разглеждам тук в Германия и в същото време в България. Наблюденията ми, че 95% от колите от 2002 до 2004год са абсолютни гнилочи. Карам цлк W208 2001год и няма точка ръжда. А тези премиум автомобили се в ужасно състояние. Дали аз все на такива неподдържани коли попадам ? Обслужване на ABC окачване прави ли се и на колко време? Имам наблюдение над една обява в БГ, колата е с Клийман пакет, тоест има предна и задна броня, нито прагове нито нищо друго. Съществува ли такова животно оригинално, или е сглобено пред блока?


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни