Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Износване на задни гуми


  • Please log in to reply
23 мнения по тази тема

#16 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 27 януари 2019 - 19:18


 

http://bulgaria.merc...ires/191/de/001

Като застанеш с мишката върху анимацията ( картинката)  ще видиш износването  - Това най-много те интересува 

 

 Не случайно сложих тези препратки.

 

прочети статията

 

Ще намериш отговора там

 

В прикачен фаил има инфо за W203

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от IIVVOO: 27 януари 2019 - 19:32

  • 1

#17 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 януари 2019 - 21:42

И според мен е свързано с реглажа на задната ос.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#18 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 27 януари 2019 - 22:31

С каква скорост шофираш?
При мен се получи износване при 26/28.000км.
Предните бяха изядени повече спрямо задните и само от вътрешната страна.
Да вметна, че реглажа ми е наред.

Този пост е редактиран от Д. Пеев: 27 януари 2019 - 22:31

  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#19 bat_Vite

bat_Vite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 27 януари 2019 - 22:49

Всяка година поне по веднъж съм на реглаж,заради това износване...

Равномерното износване на протектора не изключва ли проблем с реглажа, където износването е по краищата?

Мисля, че се изключва и вероятността за неправилно напомпани гуми.

 

В случая силите на триене са по посока на движението, а не странично под ъгъл.

 

За мен остават само тракцията и окачването.

... Предполагам, че ... скоростната кутия, тракцията и окачването са наред...

 

Почти напълно съм съгласен с @mitkofitnes, че

... интересното е че при износени елементи по задното окачване какъвто и реглаж да се направи то е до там,щом излезеш и веднага променя,така че е хубаво да се прегледа и това понеже движещ се тампон или шарнирна втулка мени сходимостта много.

Естествено важи и за предното окачване.

 

Всъщност, колко мм грайфер остава, когато ги изхвърляте?

 

 


  • 0

#20 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 януари 2019 - 23:18

Равномерното износване на протектора не изключва ли проблем с реглажа, където износването е по краищата?

Мисля, че се изключва и вероятността за неправилно напомпани гуми.

Изключва неправилен camber/caster реглаж.

Но не изключва проблем с toe in/out.

 

9WGTGNYqpHC5eEjU6aCJ8zWs.jpeg

 

Намерих един WIS документ за 209, но би трябвало да важи и за 203 спорткупето.

Иначе бързо търсене в нета за "adjust rear toe w203" дава доста резултати.

 

Прикачен файл  Adjust rear-axle toe.pdf   57,81K   7 Брой сваляния


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#21 mihailov_dm

mihailov_dm

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 28 януари 2019 - 09:07

Равномерното износване на протектора не изключва ли проблем с реглажа, където износването е по краищата?
Мисля, че се изключва и вероятността за неправилно напомпани гуми.

В случая силите на триене са по посока на движението, а не странично под ъгъл.

За мен остават само тракцията и окачването.

Почти напълно съм съгласен с @mitkofitnes, че
Естествено важи и за предното окачване.

Всъщност, колко мм грайфер остава, когато ги изхвърляте?

Всичко възможно в което са се съмнявали майсторите по задното окачване е сменено.
Питаш ме и с колко мм.грайфер изхвърлям гумите!?
Пример,слагам ги чисто нови на 20март-Унироял/подробен съм,защото си водя записки,за всичко,което заменям по колата/ и на 25 август,при изминати 8хил.км ги махам все едно са пистови гуми!

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
  • 0

#22 mihailov_dm

mihailov_dm

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 28 януари 2019 - 10:01

Всичко възможно в което са се съмнявали майсторите по задното окачване е сменено.
Питаш ме и с колко мм.грайфер изхвърлям гумите!?
Пример,слагам ги чисто нови на 20март-Унироял/подробен съм,защото си водя записки,за всичко,което заменям по колата/ и на 25 август,при изминати 8хил.км ги махам все едно са пистови гуми!

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

Същото се случи и с Мишелина,когато купих колата и със зимния Ханкук.
Но остава варианта,освен и тук в Германия да направя реглаж на заден и преден мост.

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
  • 0

#23 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 28 януари 2019 - 10:58

Същото се случи и с Мишелина,когато купих колата и със зимния Ханкук.
Но остава варианта,освен и тук в Германия да направя реглаж на заден и преден мост.
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

Това е много добро решение,защото случващото се е почти невероятно.
Ако има специализиран сервиз за реглаж е най-добре.
  • 0

#24 mihailov_dm

mihailov_dm

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 28 януари 2019 - 10:59

Това е много добро решение,защото случващото се е почти невероятно.
Ако има специализиран сервиз за реглаж е най-добре.



Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни