Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

От айрматик към обикновенно окачване при 4matic


  • Заключена тема Тази тема е заключена
30 мнения по тази тема

#16 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 27 януари 2019 - 17:32

За съжаление много често цената не отговаря на качеството, специално в България доста често срещано явление. Обаче, проучване на пазара ли си правил, та знаеш кое ще стане и кое не. Това, че Ганьо иска да кара хубава и поддържана кола от този клас за 10к е мисията невъзможна.

Не разбирам към кого е обръщението?

По-горе автора на темата те пита,а и на мен ми е интересно,вярно ли е че твоя 4-матик е на пружини?
  • 0

#17 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 27 януари 2019 - 18:15

За колегата над моето мнение, иначе съответно бих цитирал.

Без еърматик съм, никакви проблеми с проходимостта на автомобила.
  • 1

#18 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 27 януари 2019 - 19:02

За колегата над моето мнение, иначе съответно бих цитирал.
Без еърматик съм, никакви проблеми с проходимостта на автомобила.

Благодаря!Имах предвид дали е оригинално така,но явно е.
  • 0

#19 knev

knev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Газора
  • Автомобил:
    Имал: w203 /w164
    Има: w201/ w203/ w211 / w212

Публикувано 27 януари 2019 - 20:14

Искрени Благодарности на колегата az_be!!!


  • 0

ABV


#20 knev

knev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Газора
  • Автомобил:
    Имал: w203 /w164
    Има: w201/ w203/ w211 / w212

Публикувано 27 януари 2019 - 20:23

knev, ти сега ще я продаваш ли тази кола, ще я преправяш ли или ще я ползваш за реклама.

Каквото и да си намислил няма да стане, не и за парите които си си представял. No pasaran.

Без  да си правя грам реклама. Просто ако не се появи никой с исканата сума, обръщам окачването и ще си я карам. Обмислях го като вариянт. Дадох една чанта пари, свърши си исканото,но да я дам на някой с къса чу.ка на мой гръб да кара мерцедес, няма да е.

 

Моля не обръщайте внимание, че я качих тук във форума, продавам я от 3 месеца, но интереса се свежда до небивали оферти, та още малко ще си опъна нервите и я почваме. Колата е кукла.


Този пост е редактиран от knev: 27 януари 2019 - 20:24

  • 0

ABV


#21 knev

knev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Газора
  • Автомобил:
    Имал: w203 /w164
    Има: w201/ w203/ w211 / w212

Публикувано 27 януари 2019 - 21:35

Така, благодарение на колегата az_be направих съпоставка на частите при двата вида окачване. Ако има интерес бих го качил само и единствено с изричното съгласие на колегата. Е вин кодове няма да се виждат. Само ако може колегата сподели какво изпълние е автомобила- Елеганс или Авангарт, за да се знае за какво окачване иде реч. Моята е Авангард.

 

ПП: Извинявам се 3та поредни поста, но минава някакво време след което нямам опция да допълня последния пост!


Този пост е редактиран от knev: 27 януари 2019 - 21:36

  • 0

ABV


#22 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 27 януари 2019 - 22:29

Качи го, няма лошо нека има и такава информация. Някой ден може да се окаже полезна и за други съфорумници. Колата е изпълнение Елеганс.


  • 0

#23 knev

knev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Газора
  • Автомобил:
    Имал: w203 /w164
    Има: w201/ w203/ w211 / w212

Публикувано 28 януари 2019 - 12:04

Ето и схемите. Лявата част е извадката на по Вин на моя автомобил 4матик айрматик в дясно на колегата 4 матки без айрматик.

 

Така освен долни носачи на  задното окачване има разлика и в стабилизиращата щанга, но там ще е в полза на нормалното окчавне. Заден долен носач излезе със същата номенклатура като при този от седан само на задно

Прикачени файлове


  • 0

ABV


#24 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 28 януари 2019 - 12:59

На картинки всичко изглежда като едва ли не нищо особено като пари за части и най обикновена операция, що пък не. 

Остава да кажеш че "майсторите" които са готови да свършат цялата тази работа по окачването разполагат с нужните 

условия, инструменти и знания, всичко ще е наред.


  • 0

#25 knev

knev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Газора
  • Автомобил:
    Имал: w203 /w164
    Има: w201/ w203/ w211 / w212

Публикувано 05 февруари 2019 - 11:25

Така. Цените са следните, целия комплект оригинални части 2500 лв клиентска цена. За труд 350 лв...... Отстъпката обаче при оригиналните е таван 15/100 .

Цената с блистейн, фебита и закс е доста надолу, но нямат тампон с лагер на предните- оригинален само....

Ма да Ви споделя честно капарирах една 213 и който иска да се занимава. 


  • 0

ABV


#26 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 05 февруари 2019 - 20:59

Така. Цените са следните, целия комплект оригинални части 2500 лв клиентска цена. За труд 350 лв...... Отстъпката обаче при оригиналните е таван 15/100 .
Цената с блистейн, фебита и закс е доста надолу, но нямат тампон с лагер на предните- оригинален само....
Ма да Ви споделя честно капарирах една 213 и който иска да се занимава.


Може да се получи и по-голяма отстъпка.
Откъде ги купуваш тези оригинални части?

Фактически, сега няма да сменяш окачването а ще си вземеш следващият модел и тази ще я продадеш така както си е?
  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#27 Dereal

Dereal

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 08 февруари 2019 - 12:07

Не знам защо такова притеснение за дълъг път с въздушното - година и половина, 20,000км, единствен проблем - рециклиране на компресор - не даваше необходимото налягане (9-10 вместо 14) и колата не се вдигаше на горно положение - нямаше проблем с поддържане на нормално, просто не искаше нагоре да се вдига. Рециклаж = 170лв, с 6 месеца гаранция. Да, моята е малко по-нова от на Bewolf, но не особено и след още 2,000км става на 300,000км ... по километраж, на колко е тя си знае. Комби, 4Matic, Airmatic, Е350.

 

Малко си падам mythbuster, защото 5 години карах стар ситроен, които са "известни" с "ненадеждното" си окачване и нито един от проблемите по него не беше от окачването - съединител, акумулатор и шенкел. Продадох я на 400,000км, 2 пъти ме е оставяла на път - единия заради акумулатора, а втория - не си направих сметката и вместо да я вдигна, минах юнашката на една поляна през неравностите, удари пода и скъсах горивопровод. 60,000км съм я карал аз.

 

Та мисля притеснението за въздушното е повече страх от страха, отколкото обективно обоснован. Толкова коли има на въздушно, защо не то е водещ проблем във форума? Не каза колко километра си минал с тази кола и какво си правил по окачването - дали личния ти опит дава причина да му се плашиш.

 

 А конверсията на пружини.... не виждам да е по-евтина от рециклаж на въздушното и като резултат влошаваш характеристиките и намаляваш възможностите на колата - винаги да е на едно ниво и да я вдигаш 2-4см нагоре.

 

 Пада ли ти колата като я оставиш няколко дни без каране? Има ли нещо, което да намеква, че може да е проблем? Сигурно не. Не й се плаши, а я карай с кеф.


  • 1

#28 knev

knev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Газора
  • Автомобил:
    Имал: w203 /w164
    Има: w201/ w203/ w211 / w212

Публикувано 11 февруари 2019 - 17:47

Може да се получи и по-голяма отстъпка.
Откъде ги купуваш тези оригинални части?

Фактически, сега няма да сменяш окачването а ще си вземеш следващият модел и тази ще я продадеш така както си е?

Взех не следващия, а последната е класа 213. Следващия w212 си го имам преди тази. И да продавам я в този вид.

 

 

...

 

Та мисля притеснението за въздушното е повече страх от страха, отколкото обективно обоснован. Толкова коли има на въздушно, защо не то е водещ проблем във форума? Не каза колко километра си минал с тази кола и какво си правил по окачването - дали личния ти опит дава причина да му се плашиш.

 

 А конверсията на пружини.... не виждам да е по-евтина от рециклаж на въздушното и като резултат влошаваш характеристиките и намаляваш възможностите на колата - винаги да е на едно ниво и да я вдигаш 2-4см нагоре.

 

 Пада ли ти колата като я оставиш няколко дни без каране? Има ли нещо, което да намеква, че може да е проблем? Сигурно не. Не й се плаши, а я карай с кеф.

Колата я взех по повод една да го наречем "бизнес идея". Ползва се като втори автомобил, т.е. жената като реши да излиза и мен ме няма вкъщи или аз реша докато джъткам из града да ползвам нея вместо w212-ката. Навъртял съм й 15 000 км. Стояла е по седмица без да се пали и не е  падала никога. 

 

Кефи ме колата, но работата ми е свързана с пътуване и срещи, а w211 вече е в категория "ретро".  Няма как да я оползотворя освен да си ходя  в неделя на село или да я карам когато не ми се налага да ходя по работа, а такива пътувания са ми все по рядко .... по повод идеята за път на семейни почивки, но исках сигурност относно пустия айрматик. Няколко пъти писах че не  е въпрос на пари а на надеждност. Нямам време да се мотам по чужди държави с деца да се ремонтира от официални представитества и прочие.


Този пост е редактиран от knev: 11 февруари 2019 - 17:55

  • 1

ABV


#29 Dereal

Dereal

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 13 февруари 2019 - 17:20


 

 Нямам време да се мотам по чужди държави с деца да се ремонтира от официални представитества и прочие.

Заплюл си я, че не е надеждна и това си е. Не случайно споменах за опита с по-стара кола, на повече километри, която не е правила проблеми. В Ситроен клуба имаше хора, на които им се чудеха как смеят с СХ да ходят до Германия - това било стара кола, последната е произведена 1991г. Тя е на хидропневматика, честно по-сложна система от airmatic и ако ти изчезна налягането губи и спирачки, и серво на волана, освен дето кляка. Как мислиш, дали е по-надеждна от Мерцедес Е класа с въздух след 2005г?


  • 0

#30 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 февруари 2019 - 20:02

Е ако в движение спукаш възглавница и си на репатрака. Случи ми се с първата възглавница, но си бях близо до вкъщи. Без да е падала преди това и т.н.

Но това по-скоро е рядкост според мен.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

Този пост е редактиран от Bewolf: 13 февруари 2019 - 20:03

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни