Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Съвети за w212 бензин


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 HuKouCu

HuKouCu

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:München
  • Автомобил:
    GLC x253

Публикувано 16 януари 2019 - 11:38

Здравейте,

 

в момента имам Ауди а3 дизел и Субару импреза , знам какви са плюсовете и минусите на дизела и 4х4, въпреки, че освен замърсяването минус за дизела не виждам, а пък за 4х4 винаги 4 еднакви гуми, плюсовете са ясни. Време е да разкарам дизеловата кола заради всичките забрани и еко норми в Германия ( забравих да кажа, живея в Германия от почти година ), а субаруто ми е малко, та и то ще си ходи... искам нещо, което да е комфортно за пътуване, а пък комбито ми е доста... катафалка! :) Също така, не съм карал кола само задно през зимата, а тази година зимата тук е по-сериозна и от в България! 

 

Харесал съм w212 facelift и моля да ми помогнете с мнения, тъй като последните години не съм чел нищо освен тунинг информация.

 

До сега съм карал всичките си коли 25 000 - 35 000 годишно, обикновено колите са на 100-150 000 ( уж реални ), а колата се надявам да я карам поне 4-5 години ( в Германия ).

 

Карам snowboard и пътувам на всякъде по всяко време на годината, също дърпам и ремарке ( малка каравана с мотор, части и инструменти ) не повече от 1500кг. но само лятото и не повече от 5-10пъти :) 

 

Повече от важно е да се спра на надеждна и комфорна кола, причините ги изброих, но най-вече пътуване на дълги разтояния предимно в чужбина ( Германия ). 

 

Спдял съм се на w212 седан E300 или Е350 4 MATIC.

 

Aко ми трябва повече място, ще сложа куфар на покрива, избрах 4 матик защото не знам дали задното, ще е достатъчно надеждно през зимата ( не ми пречи да слагам вериги, но до сега не съм карал с вериги, и не знам дали са достатъчни, но пък гледам закъсващи коли постоянно в преспите, а филма с лопатата съм го играл и не е готин :)  ), а бензина е ясен защо е избран.

 

Eкстрите, без да съм наясно за всички възможни неща:

 

автоматик, четох, че колата е добре да бъде след 2014 година за да бъде с 7G +.

ISL не съм голям фен на нощното каране и предпочитам максимален комфорт, когато карам през ноща.

4Matic, освен за снега искам максимална стабилност в завой.

Дистроник или нещо подобно, ще бъде доста комфортно при каране в задръстване по магистрала.

 

Сума ~20 000

 

Молбата/Въпроса ми е свързан с двигатели, скоростни кутии, електроники, окачване, 4matic. Няма вечни коли, но не ми се иска да изпадам във вечни ремонти, ще ми бъде много полезно ако ми дадете жокери, за възможни ремонти, кое трябва да избягвам и съвет къде да прегледам колата? Четох из темите, че препоръчвате да се вземе кола от представител на МБ с гаранция 1 година, достатъчно достоверна ли е информацията която предоставят те, или допълнително трябва да ходя в ТЮФ/Декра?

 

Най-вероятно изпускам нещо в романа си, но за сега е това.

 

 

Поздрави и благодаря за отделеното време!

 

 


  • 0

#2 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 17 януари 2019 - 08:42

Колите са повече от чудесни, търси не силно удряна и ще те слуша. Километража е според цената, екстра като дистроник е много полезна в натоварена градска среда, ако е за извън градско може да я преживееш. Аз бих търсил подгрев на седалки, лично мен динамичните седалки ми допадат, музиката да е високия клас, и това е. Коженото табло е голям плюс че няма паразитни скърцания и тн... но са рядки ( и скъпи )
4матик е доста здрав, смени му маслата в раздатките за да е сигурно че са пълни, гресирай карданите и газзз


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#3 Lopols

Lopols

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:Е350 W212 M276
  • Автомобил:
    Е350 W212 M276

Публикувано 19 януари 2019 - 10:58

Перфектен избор -  

 

1)  212 facelift е базата за 213...в много отношения са почни идентични технически

2) Автомат - 7G+ има от 2011+, но търсиш да е с start-stop. 

3) Gunge sterne май се казваше, но е по-скъпичко... търси найстина реални километри. 

4) автомобила е много надежден но си трябва поддръжка в официалния, и все пак да имаш някакво отношение за да те слуша. Колата е пълна с екстри, електроники и т.н   

 

Силно препоръчвам - дистроника, 4 Матик - и дума да не става без него, печка - Webasto, и коженото табло е ---да...съгласен съм.  Ако ги има тези екстри шанса да е с премиум аудио е доста висок... 

 

Много важен момент е че във фейса - са изчистени тонове проблеми с електрониката и софтуера...Не че са болка, но кола за 25К + на старо и 75К нова...

 

Прочети колко може да теглиш - защото автомата със сигурност няма да е щастлив - това е момента на който трябва да наблегнеш... 


  • 0

#4 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 19 януари 2019 - 11:23

Да използвам темата на колегата: как са впечатленията от E200 kompressor? Особенно със заводския метан?
  • 0

#5 HuKouCu

HuKouCu

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:München
  • Автомобил:
    GLC x253

Публикувано 19 януари 2019 - 11:44

Здравейте,

явно сумата ще е по-голяма, намерих е300, 01.2014 с кожено табло, без печка и без 4 матик и 136000 км за 19000, но пък с кожено табло и доста странен червен цвят. Съответно е500, точно това което искам без 4матик отново, за 23000 и в рамките на 4 часа, обявата беше не активна! :)

За тегленето ще потърся какви автомати слагат на тези двигатели за да видя колко са надеждни.

Честно казано съм впечатлен, как някой коли изчезват в рамките на няколко часа!

Благодаря на включилите се!

Търсенето и четенето продължават!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#6 bat_Vite

bat_Vite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 19 януари 2019 - 13:56

... 2) Автомат - 7G+ има от 2011+, но търсиш да е с start-stop...

 

Въпрос на предпочитания. Удобен е за градския трафик - мързелива работа!  :)

За мен не доставя радост, а и не мога да се отърва от чувството, че нямам пълен контрол над колата. 

Известна утеха са перцата зад волана и различните режими.

 

... 3) Gunge sterne май се казваше, но е по-скъпичко...

 

https://www.medelesc...e/garantie.html

Предполагам, че са малко по-сигурни в това, което продават, иначе нямаше да ги дават тези гаранции, но знае ли човек?

 

 

... и в рамките на 4 часа, обявата беше не активна! :)
... Честно казано съм впечатлен, как някой коли изчезват в рамките на няколко часа! ...

 

Почти съм сигурен, че тази обява е била от частно лице.

Доста са бързи джамбазите - образно казано стоят с пръстчето на F5.

 

Също следях постоянно обявите. Моята се появи от частно лице и имаше всичко, което исках.

Минаха часове, докато се организирам чрез човек да преговаря за колата.

Продавачът вече беше получил оферти от автотърговци за покупка без оглед... на по-ниска цена (1000-2000 евро).

Добре, че държеше на обявената цена... и аз просто я платих.


  • 0

#7 C180 :)

C180 :)

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 154 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково
  • Автомобил:
    Mercedes C180 w202
    BMW E39 523I
    Vw Golf 4 1.9 SDI

Публикувано 20 февруари 2019 - 07:50

Колеги някои има ли инфо за Е500 w212 какво ви е мнението за този мотор като ,здравина обслужване какво детски болести има,разход на масло има ли общо взето..
  • 0

#8 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 февруари 2019 - 13:15

От известно време и аз попрочитам за този модел, но 4Матик.

Двигателя е здрав, газифицира се без проблем, във W212 няма проблем ронене на зъбни колела. Хубаво е да е след 2010, въпреки че с този мотор на това купе мисля че до края на 2011 се вгражда, а след това е 4.6 БиТурбо с директно впръскване 406к.с. мисля че беше. На около 200к км се сменяше някакъв клапан по спомен на всмукателния колектор, който ако се счупи влиза в мотора и го прави мазало, даже гледах снимки на такъв мотор... не беше красиво.

8.5 литра масло, синтетика и т.н. Не съм намерил като инфо нещо по-специфично за мотора или да има проблеми, дано има по-информирани и да споделят. И като им паднат още малко цените да махам 211-ката и да минавам на следващото ниво :)

 

Като пакет екстри съм харесал тази https://suchen.mobil...bd-0e565be592fa

Но си трябва проверка на живо и тест драйв. Не са особено разпространени като коли, може би хората за този бюджет повече предпочитат S-клас, но ми идва твърде голяма и неподходяща за в градски условия.


Този пост е редактиран от Bewolf: 20 февруари 2019 - 13:17

  • 0

#9 C180 :)

C180 :)

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 154 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково
  • Автомобил:
    Mercedes C180 w202
    BMW E39 523I
    Vw Golf 4 1.9 SDI

Публикувано 20 февруари 2019 - 17:02

Значи по-добре да се търси преди фейслифта там нали го няма този клапан! Не искам толкова модерен мотор ,аз си падам по простите атмосферни мотори! :D
  • 0

#10 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 февруари 2019 - 22:57

Сигурен ли си че за W212 говориш ? За М273?


  • 0

#11 C180 :)

C180 :)

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 154 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково
  • Автомобил:
    Mercedes C180 w202
    BMW E39 523I
    Vw Golf 4 1.9 SDI

Публикувано 21 февруари 2019 - 08:23

Точно за 212 говоря! Е500 w212 388 к.с :D

Този пост е редактиран от C180 :): 21 февруари 2019 - 08:24

  • 0

#12 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 февруари 2019 - 10:13

Ами точно М273 388к.с. е мотора който е преди фейслифта. Мотора който през първите две години от производството си има проблем с ронене на зъби, които в W212 са изчистени и нямат проблем. А този клапан, мисля че не голяма драма с помяната му.


  • 0

#13 C180 :)

C180 :)

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 154 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково
  • Автомобил:
    Mercedes C180 w202
    BMW E39 523I
    Vw Golf 4 1.9 SDI

Публикувано 21 февруари 2019 - 17:52

Мерси колега значи с една дума при w212 го няма проблема с ронене на зъби ?
  • 0

#14 lybrator

lybrator

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 M272 RWD,
    CL203 C180 Kompressor M271,
    W169 A160 M266 FL

Публикувано 21 октомври 2019 - 20:47

Малко да повдигна темата.

 

Ще се качвам на 212 или 204 - бензинови след 2012та, нямам конкретен фаворит коя от двете да е, просто търся колата да е седан, автомат, да има кожа с подгрев, парктроници и Блуттут телефон.

 

В тоя ред на мисли моторите слагани на двете купета са идентични, това, което ме интересува като двигатели са 200цги, 250 цги и разбира се 300/350 с новия М276 мотор.

 

За малкия мотор с турбо имам известни познания, добре е да се се смени веригата комплект с прилежащите ѝ банани, обтегач и т.н. и да се прегледат авансаторите.

 

Интересуват ме преки впечатления относто разхода на 4 цилиндровия турбо мотор и има ли разни други драми освен тази с веригата - какъв е разхода, бързо ли загрява, поддържа ли си спокойно 140-150км/ч, турбото здраво ли е и с кои варианти на скорости е този мотор - 5 и/или 7г троник. (Жената кара М271 с Компресор и съм наясно как върви и гори във варианта 143 коня)

 

За големия мотор М276, нищо не знам освен че няма баланс вал както стария М272 и е с директно впръскване. Много ще се радвам собствениците на такива коли да споделят наблюденията си за разхода и издръжливостта на мотора - веригата едноредова ли е, колко често се сменя, директното впръскване и дюзите му създават ли главоболия, колко харчи и в какви условия и изобщо всякаква информация за М276 би била много полезна.

 

Ясно ми е че шестакът си е шестак, но вече с над 140 много снимат а сякаш нашите магистрали не са много за тези скорости. Аз карам основно на магистрала и много малко градско извън оикови часове, разход ме касае основно извън града, но е добре да знам все пак един 300 коньов шестак колко ще папка вечерно градско без трафик.

 

Благодаря предварително!


  • 0

#15 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 22 октомври 2019 - 21:10


 

Интересуват ме преки впечатления относто разхода на 4 цилиндровия турбо мотор и има ли разни други драми освен тази с веригата - какъв е разхода, бързо ли загрява, поддържа ли си спокойно 140-150км/ч, турбото здраво ли е и с кои варианти на скорости е този мотор - 5 и/или 7г троник. (Жената кара М271 с Компресор и съм наясно как върви и гори във варианта 143 коня)

 

Извънградско на дълъг път и спокойно каране - 7,5-8,0 , градско с пуснат Старт/Стоп - 10.

Определено загрява бързо.

140 й е идеалната скорост - колата е стабилна без да е прекалено шумна. След 140 ускорението се позагубва, колата става леко нервна шумна.

Не съм чул за счупено турбо на този двигател, но не съм и търсил информация, че не искам да дърпам дявола за опашката :)

200 цги идва в началото (от 2009) с 5Г троник. След това май директно скачат на 7Г троник +.

Преди нея имах 200 компресор на 203ка. Вървеше страхотно, гореше повече. :) 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни