Тук дискусията приключва колега.
Единственият подходящ охладител, е този, който сепредлага от Даймлер. Щом смяташ, че момчетата от Даймънт Трансмишънс имат информация какъв дебит трябва да преминава и да се охлажда за единица време в различните режими и климатични условия...
Какъв радиатор е монтиран?
Воден?, Въздушен с пасивно или активно охлаждане?
Къде е монтиран?
Отделно в началото на темата говориш за приплъзване, сега за ритане, което са две коренно различни неща?
Едно мога да кажа, участвал съм в развойна дейност в Даймлер и в частност с тестови прототипи и знам на какви тестове се подлагат агрегатите, и на края на деня пак автомобилите излизат със скрити проблеми....
Пример, при развоя на 213ката (далеч преди да стигне до клиентите) имаше странен проблем, колата прегряваше при движение с над 200км/ч. Отне около 3месеца на инженерите и на външна фирма да открият, че формата на решетката създава разкъсвания на потока, които над определена скорост водят до появат навъдушна стена пред радяторите и охлаждането приключва.
Колега радиаторът е с въздушно охлаждане, захванат е със " скоби, които минават през ламелите " непосредствено в средата на водният радиатор отпред. След последното слагане на новата турбина и клапана за lock up - a са и занулени само адаптациите и съм минал 350 км. Та отчетливо се усеща най - вече при връщането на предавките 3та - 2ра и 2ра - 1ва ( сякаш спъва изведнъж като върне ). И понякога при плавно потегляне от място на първа придърпва ( не съм сигурен дали е при смяната към 2ра или просто плидърва леко напред )
Колкото до Дамънт Трансмишънс сее намират непосредствено след представителството на мерцедес, но това нищо не означава