Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с трансмисиятааксиален лагер на съединителя


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 IvoGradeff

IvoGradeff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Svoge
  • Автомобил:
    Mercedes E350, 272hp, 2010 year.

Публикувано 03 януари 2019 - 13:43

Здравейте и ЧНГ!
 

Първо да обясня- преди около 2 години смених феродовия диск, притискателния и аксиалния лагер. След около половин година лагера започна да свири и след няколко месеца го смених с нов. Новият изкара пак около 6 месеца и той се разсвири. ПАК го смених и сегашният след малко повече от 6 месеца започна да свири. Викам си- бахмаааму и ментета, а пък и последният го напълнихме яко с грес...

Затова реших да се допитам до вас- възможно ли е да има някъде другаде проблем и да ми се разбива лагера?


  • 0

#2 Nicci

Nicci

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 52 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2 бр. C 200 KOMPRESSOR CL203.745
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 януари 2019 - 17:53

Дай малко повече инфо. Колко километра изкарват. Градско ли е? Съединителя какъв е? Каква е скоростната кутия? Често ако не се постави правилно, лагера се поврежда от опитите да се постави и се чупи доста по лесно.

Ако искаш мога да ти декодирам данните от рамата.


  • 1
2 бр. C 200 KOMPRESSOR CL203.745

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 03 януари 2019 - 19:57

Аксиалния лагер се нахлузва и вади свободно от опашката на скоростната кутия.
Той се движи свободно по нея при всяко натискане на съединителя.
Не мога да си представя по какъв начин може да се повреди при монтаж.
Или лагера е долно менте или има някакви аксиални луфтове повътрешен лагер,опашка,карета и пр.При такова положение обаче би трябвало да се усещат вибрации или приплъзване.Ако колата е с двумасов съединител и той е разбит,също.
  • 1

#4 IvoGradeff

IvoGradeff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Svoge
  • Автомобил:
    Mercedes E350, 272hp, 2010 year.

Публикувано 03 януари 2019 - 20:40

Опа... извинявам се- колата ми е С200 Компресор, 1997г. , 5 степенна ръчна скоростна кутия. Лагерите са различни, минавам с един примерно 1000-2000 километра и започва да свири. Наистина понякога, но само понякога, когато пускам съединителя се усещат едни вибрации, точно когато зацепва съединителя. В маховика има някакъв лагер, в който влиза опашката и е сменен.


  • 0

#5 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 януари 2019 - 20:50

За мен е или разбит маховик или луфт в първичния вал .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#6 IvoGradeff

IvoGradeff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Svoge
  • Автомобил:
    Mercedes E350, 272hp, 2010 year.

Публикувано 03 януари 2019 - 21:09

За мен е или разбит маховик или луфт в първичния вал .

 

а как да разбера кое е?


  • 0

#7 IvoGradeff

IvoGradeff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Svoge
  • Автомобил:
    Mercedes E350, 272hp, 2010 year.

Публикувано 08 януари 2019 - 15:10

Колеги, дайте съвет какво и как да проверим, маховика не е евтин, а и самото разглобяване не е елементарно, за да не го правим няколко пъти.

Интересно е, че лагера на съединителя свири когато е отпуснат педала, леко да убера луфта и спира да свири, т.е. когато е отпуснат съединителя, лагера не би трябвало да се върти?


  • 0

#8 IvoGradeff

IvoGradeff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Svoge
  • Автомобил:
    Mercedes E350, 272hp, 2010 year.

Публикувано 18 януари 2019 - 23:12

Съвет?
  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 19 януари 2019 - 09:19

Съвет?

Съвета който мога да дам е да потърсиш разбиращ майстор/сервиз.
Няма как дистанционно да проверим луфтовете и да предполагаме от какво е.

И да,точно така е.Като е отпуснат педала лагера свири,като натегнеш леко вилката спира.
  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни