Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с горивен маркуч


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 radoo

radoo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:varna
  • Автомобил:
    w202

Публикувано 02 януари 2019 - 09:35

Здравейте имам един проблем и реших да попитам и тук нов съм ако има някоя грешка моля да ме извините 

 

смених си горивният филтър на w202 97г газ бензин и от тогава почнаха проблемите до тогава нищо вървеше като откачена на бензин 

смених го и почна да прекъсва да се тормози няма тяга казаха ми че може да е въздух в системата карах я с 140 на бензин 70 км но нищо и от скоро почна да пука маркуча от помпата към филтъра или от изхода на филтъра към двигателя викам си калпав е маркуча може би купих от друго място сложих го но пак същото пука го около 10 см цепка се получава ....... И най странното според мен е че го пука като си карам на газ 

 

Ако някой може да помогне ще се радвам 


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 02 януари 2019 - 17:20

Здравей!Майстори ли сменяха филтъра?
Явно е,че след смяната му нещо се е прецакало.Помпата би трябвало да е вързана да работи постоянно,дори когато караш и на газ.Може би тя пренадува,може би нещо не е свързано правилно."Новия" маркуч нов ли е,оригинален ли е?Имай предвид,че да сложиш втора употреба маркуч е подсъдно.Тия коли си искат оригинални такива.Принципно диаметъра на автърмаркета е по малък от оригиналния и стават проблеми.Това важи и за спирачни и за амбриажните маркучи,както и за високото налягане на маслото.
Ако ремонта е правен в сервиз,връщай се там.
Трябва да се мери налягането на помпата и да се гледат другите неща.

Този пост е редактиран от daimler1: 02 януари 2019 - 17:21

  • 0

#3 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 януари 2019 - 19:29

Колега а дали случайно не е обърнат филтъра , или е дефектен ? Проверете проходимостта на филтъра . Успех ! 


  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#4 radoo

radoo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:varna
  • Автомобил:
    w202

Публикувано 02 януари 2019 - 23:05

Аз си сменях тези работи филтъра беше ITN и маркуча някав странен но днес след 7-8 пуквания на маркуча ...

смених помпата която бучеше но работеше филтър нов последният модел преди оригиналния и маркуч 10 бара налягане 

и си мисля че вече няма кво да стане но ще видим 

Благодаря ви све пак за отделеното време 


  • 0

#5 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 03 януари 2019 - 10:18

Дано си решил проблема, но имай предвид, че ITN са едни от най-големите боклуци на пазара за авточасти.


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни