Lambo Doors w209 cabrio
Започната от rosi_9343, 24 дек 2018 - 20:22:22
23 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 декември 2018 - 20:22
Здравейте колеги. Търсих мнения по моята тема но нищо не открих. Въпроса ми е има ли някой колега който да е монтирал панти за вертикално отваряне на вратите на цлк или друг кабриолет или изобщо на някакъв бенц? Много ми е чудно как става изработването на самите панти ако не са оригинални... Имам приятели стругари и нямат нищо против да опиатат да ми направят но не знам какво още трябва... Моля за помощ по компетентните колеги! Благодаря предварително
#2
Публикувано 18 януари 2019 - 18:17
Ъп
#3
Публикувано 18 януари 2019 - 18:35
Като за начало ти трябва тирбушон за шампанско - 2бр,които да се разгъват и да вдигат вратите. Джанти 14 цола от БМВ Е36 пък помагат за лекото тегло.
Важно е вратите да са леки, ползват се профили на Weisprofile от PVC, от белите с троен стъклопакет. Отгоре се прави профил като на Либрес с крилца.
Колата трябва да е бяла, за да пасва профила.
Огледалата се сменят от Kavazaki Ninja, нали си бърз.
Това е за начало.
Важно е вратите да са леки, ползват се профили на Weisprofile от PVC, от белите с троен стъклопакет. Отгоре се прави профил като на Либрес с крилца.
Колата трябва да е бяла, за да пасва профила.
Огледалата се сменят от Kavazaki Ninja, нали си бърз.
Това е за начало.
#4
Публикувано 18 януари 2019 - 19:01
Аз не разбирам защо е иронията, при положение, че момчето има съвсем резонен въпрос?
Ето примери:
Нещо сарказма, започва да ми идва в повече в тоя форум...
Колегата, който пита:
Ето това намирам, като готов комплект за смяна, ама ми се вижда цифра...
1600 еврА...
ето линкhttps://www.styletun...ab13de5c148b1ca
#5
Публикувано 18 януари 2019 - 19:35
Колега, не се впрягай, разбира се че е шега. Всъщност на кабрио как ще стане?
#6
Публикувано 18 януари 2019 - 20:06
Всъщност като те скастри колега с авторитет и заипочна да задаваш горе-долу логични въпроси.
Отговора ми към теб "отгоре се прави профил като на Либрес с крилца".
#7
Публикувано 18 януари 2019 - 20:54
На първата снимка не са ли поставени на кабриоооооу!?
#8
Публикувано 22 януари 2019 - 10:56
Благодаря на колегата SAMURAIJACK! Но има нещо което не разбирам... Че е цифра цифра е няма спор но в ко плекта виждам някакви жици... Означава ли това че освен всичко останало ще се наложи да се удължат кабелите? Моята кола е с Ел седалки с памет и опция за безключово влизане в колата тоест - кабели по вратите имам адски много...
#9
Публикувано 22 януари 2019 - 11:10
Кабели по вратите нямаш адски много. Всичко това което си изброил е вързано към модула на врата. Тази комуникация минава по КАН шината и няма нужда от допълнителни кабели за тези екстри.
#10
Публикувано 06 февруари 2019 - 13:35
Кабели по вратите нямаш адски много. Всичко това което си изброил е вързано към модула на врата. Тази комуникация минава по КАН шината и няма нужда от допълнителни кабели за тези екстри.
Благодаря ти колега! Нека те попитам ако случайно знаеш разбира се и би желал да ми отговориш... Виж снимките които съм качил това са снимки на панти изработени от стругар(българин) за най различни коли. Имам човека който може да ми свърши работа но му трябват размери за моята кола а аз не знам по какъв начин точно да ги получа... Не знам от къде до къде се мери и се хваща самата панта. Би ли ми обяснил ако знаеш как точно да получа истинските размери за w209 cabrio за да може пича да ги изработи? Предварително ти благодаря!
Прикачени файлове
#11
Публикувано 06 февруари 2019 - 15:02
Благодаря ти колега! Нека те попитам ако случайно знаеш разбира се и би желал да ми отговориш... Виж снимките които съм качил това са снимки на панти изработени от стругар(българин) за най различни коли. Имам човека който може да ми свърши работа но му трябват размери за моята кола а аз не знам по какъв начин точно да ги получа... Не знам от къде до къде се мери и се хваща самата панта. Би ли ми обяснил ако знаеш как точно да получа истинските размери за w209 cabrio за да може пича да ги изработи? Предварително ти благодаря!
Аз ще се опитам, при нормалното отваряне имаш две основни повърхнини и една степен на свобода на системата. Тоест интересува те равниата, на която ляга пантата към колонката и равнината на вратата към пантата.
Прри твоята идея за Ламбо врати, имаш две степени на свобода - въртиш около две оси.
1. Логично е при затворена врата, ъгъла между нормалните панти да е по голям от 0 градуса (пантата да седи леко отворена(, за да може да се настройва вратата, в противен случай ще подпре в крайно положение, което не е ок.
2. Трябва ти и ъгала при който ключалката (бравата на вратата е напълно откопчана и не се припокрива с детайла на колонката. Това ще ти е ограничителя при новите панти. От там насетне имаш движение на вратата по друга ос - отваряне нагоре. Ако е грамотен стругаро-фрезист, ще може да си вземе размерите сам, но ще трябва да свали вратата.
Имай предвид че вратата на кабриото е голяма и тежка, и ще трябва да се подсили отвътре.
Подбора на амортесьорите и мястото им на поставяне също е изключително важен. Малко познания по физика ще свършат работа.
Не е ракетна наука, изисква внимание и ще се получи.
Започни от свалена от пантите врата, за да може майстора да си вземе размера, при закачена панта към колконката.
Някой твой познат със познания по CAD ще ти помогне много. SolidWorks е перфектната програма за това - лека и с достатъчно възможности за симулации
#12
Публикувано 06 февруари 2019 - 15:18
Благодаря ти колега! Значи за най сигурно трябва да сваля вратата и калника... А за амортисьорите не знам кой да попитам вратата наистина е много тежка значи трябват яки амортисьори
#13
Публикувано 06 февруари 2019 - 15:47
Без да сваляш калника няма да стане.Благодаря ти колега! Значи за най сигурно трябва да сваля вратата и калника... А за амортисьорите не знам кой да попитам вратата наистина е много тежка значи трябват яки амортисьори
Амортисьорите - 460nm
Тази пролет ще махам точно такова отваряне обаче на SL500 AMG , защото вратите не се затварят плътно и са изпуснали амортисьорите.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от IIVVOO: 06 февруари 2019 - 15:49
#14
Публикувано 06 февруари 2019 - 16:11
Без да сваляш калника няма да стане.
Амортисьорите - 460nm
Тази пролет ще махам точно такова отваряне обаче на SL500 AMG , защото вратите не се затварят плътно и са изпуснали амортисьорите.
А има ли шанс твойте панти да станат за w209
#15
Публикувано 06 февруари 2019 - 16:14
Не ми се вярва.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни