Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ремонт на дръжка с безключов достъп “keyless”W 211;W220


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3967 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 ноември 2018 - 15:00

Дръжката се сваля от вратата,като се издърпа уплътнението отзад.
Отрива се дупка и през нея с торк 20 се развива патрона.След като той се издърпа и откачи от кабела,самата дръжка се плъзга на дясно и така се вади.Разкача се и нейния кабел.
(За задна врата е необходим торк с минимум 150 мм.дължина)
Най-важната работа според мен е разкапсуловането на дръжката.Трябва да се работи прецизно и по възможност без повреди по вътрешното(и външното разбира се) тяло на дръжката.
Аз направих така.
Обилно напръсках с ВД дръжката на няколко пъти,като наблегнах на вътрешната страна където е бутона за отключването.
Много е важно той да се запази цял.Гумени бутони за закл.продават,но не и за откл.
След това започва борбата с разкапсуловането.
Хромирания капак се държи с три щипки.Две от двата края и един по средата от външната страна на дръжката.

Прикачени файлове


  • 6

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3967 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 ноември 2018 - 15:21

След като стигнете до електрониката,разглобете капачетата на бутоните,те ще ви потрябват.
Трябва единствено да се изпилят чопчетата на сивата част които натискат бутоните.Прекалено високо става с тях.
Височината трябва да се прецени прецизно спрямо новите микро ключета.
От другата част ще са необходими само кабелите и буксата.
Дължината на кабелите които излизат от дръжката също трябва да се предвиди.

Трябват ви две микро ключета и два резистора.Единия 300,а другия 470 ома.
След като наместите всичко в дръжката,добре огледайте да не пречи нещо на бутоните.При залепянето,на всяка фаза пробвайте всичко дали продължава да работи.Хубаво почистете от стърчащи пластмаски и дори зашкурете/запилете дръжката,защото нали си спомняте колко трудно излезе:) !?
Всичко е много плътно и точно за да сглобите дръжката както трябва.
Когато лепите и изолирате със силикон(аз ползвах за аквариуми) отнемайте излишното веднага за да може вътрешното тяло на дръжката да влезе хубаво във външната отливка!

За отключването резистора е 300 ома,а за заключването е 470.
На третата снимка се вижда изпиляването на чопчето което натиска новото бутонче.

Не е за хора със слаби нерви!
Отделете си поне един цял ден!
Успех!

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от daimler1: 24 ноември 2018 - 15:26

  • 5

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3967 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 ноември 2018 - 15:42

Исках да добавя и едно кратко клипче.

  • 2

#4 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Модератор

  • Модератори
  • 5545 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 декември 2018 - 21:40

Евала, Тоше !
Доста полезна тема предвид факта, че почти всеки 2ри Мерц с тая екстра има поне една не работеща дръжка!


  • 0

Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни