Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ремонт на дръжка с безключов достъп “keyless”W 211;


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 ноември 2018 - 15:00

Дръжката се сваля от вратата,като се издърпа уплътнението отзад.
Отрива се дупка и през нея с торк 20 се развива патрона.След като той се издърпа и откачи от кабела,самата дръжка се плъзга на дясно и така се вади.Разкача се и нейния кабел.
(За задна врата е необходим торк с минимум 150 мм.дължина)
Най-важната работа според мен е разкапсуловането на дръжката.Трябва да се работи прецизно и по възможност без повреди по вътрешното(и външното разбира се) тяло на дръжката.
Аз направих така.
Обилно напръсках с ВД дръжката на няколко пъти,като наблегнах на вътрешната страна където е бутона за отключването.
Много е важно той да се запази цял.Гумени бутони за закл.продават,но не и за откл.
След това започва борбата с разкапсуловането.
Хромирания капак се държи с три щипки.Две от двата края и един по средата от външната страна на дръжката.

Прикачени файлове


  • 8

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 ноември 2018 - 15:21

След като стигнете до електрониката,разглобете капачетата на бутоните,те ще ви потрябват.
Трябва единствено да се изпилят чопчетата на сивата част които натискат бутоните.Прекалено високо става с тях.
Височината трябва да се прецени прецизно спрямо новите микро ключета.
От другата част ще са необходими само кабелите и буксата.
Дължината на кабелите които излизат от дръжката също трябва да се предвиди.

Трябват ви две микро ключета и два резистора.Единия 300,а другия 470 ома.
След като наместите всичко в дръжката,добре огледайте да не пречи нещо на бутоните.При залепянето,на всяка фаза пробвайте всичко дали продължава да работи.Хубаво почистете от стърчащи пластмаски и дори зашкурете/запилете дръжката,защото нали си спомняте колко трудно излезе:) !?
Всичко е много плътно и точно за да сглобите дръжката както трябва.
Когато лепите и изолирате със силикон(аз ползвах за аквариуми) отнемайте излишното веднага за да може вътрешното тяло на дръжката да влезе хубаво във външната отливка!

За отключването резистора е 300 ома,а за заключването е 470.
На третата снимка се вижда изпиляването на чопчето което натиска новото бутонче.

Не е за хора със слаби нерви!
Отделете си поне един цял ден!
Успех!

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от daimler1: 24 ноември 2018 - 15:26

  • 7

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 ноември 2018 - 15:42

Исках да добавя и едно кратко клипче.

  • 4

#4 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Модератор

  • Модератори
  • 5568 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 декември 2018 - 21:40

Евала, Тоше !
Доста полезна тема предвид факта, че почти всеки 2ри Мерц с тая екстра има поне една не работеща дръжка!


  • 0

Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)


#5 Georgi_k

Georgi_k

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес w211

Публикувано 15 януари 2019 - 20:11

Колега, чудесна тема! Само да питам колко вата трябва да са резисторите???
  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 януари 2019 - 22:53

Колега, чудесна тема! Само да питам колко вата трябва да са резисторите???


Вата???
  • 0

#7 sami

sami

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 2474 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C30 CDI AMG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2019 - 08:54

Ват Тоше от името на James Watt. Така като гледам снимките са 0.25 ватови резисторите.


  • 0
Публикувано изображение

#8 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1626 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 16 януари 2019 - 09:22

300 Ом - 0.25 W  5%

470 Oм - 0,25 W  5%


  • 0

line.png


#9 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 156 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 16 януари 2019 - 10:39

Браво за темата! Само да вметна, че на W220 с KeyLess, дръжката е много различна и там този метод е неприложим за съжаление.


  • 0

#10 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 януари 2019 - 10:52

Ват Тоше от името на James Watt. Така като гледам снимките са 0.25 ватови резисторите.

Нашата фирма работиме без вата.Ползваме само киче или коту доди :)

За 220 мислех че е същия принцип,но може да съм се заблудил.
Ако е като на R230,където е със сензор отключването,а не с бутон.Заключването иначе е същото.
  • 0

#11 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 156 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 16 януари 2019 - 12:24

Да, капацитивно е отключването - само с докосване и за това дръжката е пълна с електроника. В смолата е залята гъвкава печатна платка и в нея влиза CAN-а + захранването. Заключването е с копче, което се разваля заради влязла вода през цепнатини в гумичката, но за съжаление до него не може да се стигне без да се прецака всичко останало - запоено е на гъвкавата платка с електрониката и се чете по CAN-а.


  • 0

#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 януари 2019 - 15:10

Да, капацитивно е отключването - само с докосване и за това дръжката е пълна с електроника. В смолата е залята гъвкава печатна платка и в нея влиза CAN-а + захранването. Заключването е с копче, което се разваля заради влязла вода през цепнатини в гумичката, но за съжаление до него не може да се стигне без да се прецака всичко останало - запоено е на гъвкавата платка с електрониката и се чете по CAN-а.


Ясно!Значи отпада за 220!Ако може някой да промени заглавието.

А,това капацитивното отваряне предполагам за какво става дума,но съм забелязал,че няма нужда да се докосва дръжката,а само да се доближи ръката.При мен обаче има разлика между тогава когато колата не е отваряна няколко дни(тогава за да се отвори трябва да се задържи дръжката за малко) или е ползвана и карана в деня.Тогава се отваря само като се доближи ръка.
  • 0

#13 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 156 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 17 януари 2019 - 10:28

Явно по различен начин са настроени - на моята само с доближаване на ръка не става - трябва да я пипнеш - допир с пръст по горната хромирана част на дръжката е достатъчен да я отключи. И да - ако не се отключва колата повече от няколко дни спира да реагира на допир. Системата изпада в т.н. deep sleep режим и за да я отвориш поне при мен трябва да дръпнеш дръжка все едно отваряш вратата. Тогава се отключва. Не съм пробвал дали ако си задържа раката по-дълго на дръжката без да я дърпам ще се отключи. Хитро са го направили - много е удобно, за съжаление обаче това е удобно и за крадците....


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни