Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Акумулатор


  • Please log in to reply
27 мнения по тази тема

#1 sonidadc

sonidadc

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Лясковец

Публикувано 19 ноември 2018 - 23:40

Колеги дайте мнение как да заредя акумулатора и ако го сваля ще даде ли грешка?

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 ноември 2018 - 09:38

Колеги дайте мнение как да заредя акумулатора и ако го сваля ще даде ли грешка?
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

За каква кола става въпрос?
  • 0

#3 sonidadc

sonidadc

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Лясковец

Публикувано 20 ноември 2018 - 10:17

За каква кола става въпрос?

E klasa 2004

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  • 0

#4 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 ноември 2018 - 10:54

Трябва да има клема +, с червена капачка, в моторния отсек, там на + и минус където намериш подходяща маса. Ако сваляш акумулатора ще запише грешка и може да си збрави някои настройки на екстри.


  • 0

#5 sonidadc

sonidadc

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Лясковец

Публикувано 20 ноември 2018 - 11:31

Трябва да има клема +, с червена капачка, в моторния отсек, там на + и минус където намериш подходяща маса. Ако сваляш акумулатора ще запише грешка и може да си збрави някои настройки на екстри.

Значи мога да заредя малкия без да го свалям, а за големия в багажника?
 

(преведно от шльокавица)

Мод едит

Колега, разбирам, че пишеш от телефона, но както е видно може и на български, защото маймуницата дразни и е в нарушение на правилата на форума.

Отправям второ и последно предупреждение, както и молба, да пишеш нормално така щото всички да са доволни


Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 20 ноември 2018 - 20:10
Шльокавица

  • 0

#6 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 ноември 2018 - 11:40

Префейса мисля че нямат клема отпред. Достъпа и до големи и до малкия акумулатори е лесен. Основния/големия е в багажника, вдигаш кората и е пред теб. Малкия е отпред под филтъра на купето. Филтъра е на 1 пласмасов болт и акумулатора е пред теб.


  • 0

#7 sonidadc

sonidadc

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Лясковец

Публикувано 20 ноември 2018 - 11:44

Префейса мисля че нямат клема отпред. Достъпа и до големи и до малкия акумулатори е лесен. Основния/големия е в багажника, вдигаш кората и е пред теб. Малкия е отпред под филтъра на купето. Филтъра е на 1 пласмасов болт и акумулатора е пред теб.

Разбрах само че ако го сваля след това ще имам ли проблеми или трябва на място да го заредя

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  • 0

#8 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 ноември 2018 - 11:47

Проблеми е силно казано, но не е препоръчително да го сваляш защото си забравя част от настройките. Част от модулите набиват грешки и след това с диагностика се трият въпросните грешки.

Аз съм свалял 3-4 пъти акумулатор поради ред причини и освен триене на грешки и правене наново на адаптации на прозорци, панорама, седалки други ядове съм нямал.

Но съм зареждал акумулатора и докато е бил на колата и пак съм нямал проблеми.


  • 0

#9 sonidadc

sonidadc

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Лясковец

Публикувано 20 ноември 2018 - 11:52

Проблеми е силно казано, но не е препоръчително да го сваляш защото си забравя част от настройките. Част от модулите набиват грешки и след това с диагностика се трият въпросните грешки.
Аз съм свалял 3-4 пъти акумулатор поради ред причини и освен триене на грешки и правене наново на адаптации на прозорци, панорама, седалки други ядове съм нямал.
Но съм зареждал акумулатора и докато е бил на колата и пак съм нямал проблеми.

Вече ми стана ясно благодаря на всички които се отзоваха лек и бзавариен колеги

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  • 0

#10 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 ноември 2018 - 12:03

Имаш плюсова клема отпред.
Зареждането може да стане на място,може и да го свалиш.
Не казваш каква ти е целта и имаш ли някакъв проблем.Много си пестиш думите и ни оставяш да гадаем.
Накратко.Ако го свалиш само за едно зареждане в рамките на 12-15-24 часа,няма да има проблем,освн че ще трябва да си обучиш после стъклата и евентуално шибидаха за да се свалят и вдигат автоматично.Това важи за абсолютно всяка една кола с налични такива "екстри".Ще ти светнат и АБС и ЕСП,но като запалиш и завъртиш волана плътно в ляво и дясно ще изчезнат.Не сваляй едновременно и двата акумулатора,защото тогава може да набиеш вече грашки.
Важно правило за сваляне на акумулатори също е че първо се откача +-а и после -.Преди да откачиш трябва да изчакаш колата да "заспи"(таблото да изгасне).Отваряш си багажник,капак,врата,от където си решил да сваляш акумулатор,изчакваш да изгаснат плафоните и таблото и тогава действаш.
Зареждане ства и без откачане на клемите.
  • 0

#11 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 ноември 2018 - 13:02

Преди време докато колата бе на контакт пуснах да се зарежда с лидлско зарядно. Причината бе, че взех от приятел СТАР и се заиграх часове с разглеждане на модули и т.н. проблем съм нямал.

 

daimler1 можеш ли да ми кажеш къде е клемата за зареждане отпред? Говорим за кола префейс. Че доста съм я оглеждал и не съм я намерил.


  • 0

#12 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 ноември 2018 - 14:41

Мисля ако не бъркам се откача първо - и после + и после се закачат първо + и после -,поне аз така знам,и така процедирам дори и служебно.

А относно външния извод за подаване на ток в двигателния отсег,явно при тези нашите коли вече е екстра и се заплаща,и аз видях една,която трябваше да запалим и бях много учуден,че няма.
Иначе извода се намира до кутията на филтър купе при 211-ката,с червено капаче и до него има на една педя разстояние на ботуша и болт за маса,за да става подаването и отдаването на ток супер лесно.
  • 1

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 21 ноември 2018 - 00:05

Мисля ако не бъркам се откача първо - и после + и после се закачат първо + и после -,поне аз така знам,и така процедирам дори и служебно.
А относно външния извод за подаване на ток в двигателния отсег,явно при тези нашите коли вече е екстра и се заплаща,и аз видях една,която трябваше да запалим и бях много учуден,че няма.
Иначе извода се намира до кутията на филтър купе при 211-ката,с червено капаче и до него има на една педя разстояние на ботуша и болт за маса,за да става подаването и отдаването на ток супер лесно.

Малко се обърках...
Нали минуса се оствяше винаги,а плюса се откачаше при нужда!?Нещо съм разсеян!
В смисъл,че като искаш да откачиш акум.,първо чакаш да заспи колата после вадиш плюсовата клема.
  • 0

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 21 ноември 2018 - 00:08

Преди време докато колата бе на контакт пуснах да се зарежда с лидлско зарядно. Причината бе, че взех от приятел СТАР и се заиграх часове с разглеждане на модули и т.н. проблем съм нямал.
 
daimler1 можеш ли да ми кажеш къде е клемата за зареждане отпред? Говорим за кола префейс. Че доста съм я оглеждал и не съм я намерил.

Като си пред колата ти е отпред в ляво.
Там ми беше и на 210-ката и на 202.(на 124 нямаше)
Утре мога да ти я снимам.Така или иначе ще отворя да видя дали е там :)
  • 0

#15 sonidadc

sonidadc

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Лясковец

Публикувано 21 ноември 2018 - 00:38

Имаш плюсова клема отпред.
Зареждането може да стане на място,може и да го свалиш.
Не казваш каква ти е целта и имаш ли някакъв проблем.Много си пестиш думите и ни оставяш да гадаем.
Накратко.Ако го свалиш само за едно зареждане в рамките на 12-15-24 часа,няма да има проблем,освн че ще трябва да си обучиш после стъклата и евентуално шибидаха за да се свалят и вдигат автоматично.Това важи за абсолютно всяка една кола с налични такива "екстри".Ще ти светнат и АБС и ЕСП,но като запалиш и завъртиш волана плътно в ляво и дясно ще изчезнат.Не сваляй едновременно и двата акумулатора,защото тогава може да набиеш вече грашки.
Важно правило за сваляне на акумулатори също е че първо се откача +-а и после -.Преди да откачиш трябва да изчакаш колата да "заспи"(таблото да изгасне).Отваряш си багажник,капак,врата,от където си решил да сваляш акумулатор,изчакваш да изгаснат плафоните и таблото и тогава действаш.
Зареждане ства и без откачане на клемите.

Свети ми на таблото че акумолатора е слаб затова пуснах темата

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни