Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Впечатления от CLK270


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 licheff

licheff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    CLK 270 CDI, C209
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 ноември 2018 - 15:47

Здравейте,

 

Ще започна малко по-отдалеч историята, честно казано съм доста разочарован от покупката си. Предварително искам да кажа, че познанията ми по автомобилите са повърхностни и е възможно да съм объркал някой друг технически термин. 

 

След много дълго лутане по автокъщи и огледи на какви ли не талиги и каруци, най-накрая май месец попаднах на CLK 270 CDI, 2004. Преди да го купя говорих с майстори те ме съветваха, че това е най-здравия мотор и може да изкара и милион километра. На таблото на колата пишеше 196000 км., далеч съм от мисълта, че са реални. В крайна сметка склоних и я взех, погледнаха я в сервиз и казаха, че е си заслужава. Тъй като имах здравословни проблеми, колата седя 1 месец без да бъде карана. След въпросния месец я закарах на сервиз при познат, който ме посъветва, че е редно да се погледнат дюзите, тъй като дават отклонение. След седмичен ремонт, петте дюзи бяха демонтирани, качени на стенд и почистени. Деня, в който я взех от сервиза на второто кръстовище при тръгване колата просто изгасна. Оказа се проблем с горивната рейка. Покарах я известно време, докато миналия месец не започна да тече масло. Майсторът ми каза, че е сменил гумени уплътнения и гумички на охладителя на масло и скобата на въздоховода, който влиза в турбината е счупена. Оправиха ги, като смениха и маслото, защото така или иначе беше за смяна. Също така е погледнал турбината и сподели че има малки луфтове, но ще кара. И така. Миналата седмица взех колата, вече съм доволен, пея си и си мисля как не искам да припарвам до сервиз в следващите няколко месеца. Вечерта си тръгвам от работа и на едно от кръстовищата в София при тръгване се чува странен шум откъм двигателния отсег и веднага отбих. Изпод капака започна да излиза бял пушек и като го отворих видях, че една от дюзите беше изскочила от леглото си. Закарах я в сервиз и там момчетата са свалили всички дюзи, почистили са леглата с ултразвук, резби, болтове и т.н. Преди да изскочи дюзата при натискане на педала на газта се чуваше едно леко "тропане" (на мен лично ми звучи като някаква перка, която се върти и се закачa в нещо - просто така мога да го опиша най-добре). Мислех, че въпросното тропане ще се реши след ремонта на дюзите, но уви. Вчера я закарах на сервиз отново и след дълго слушане и гледане, майсторът стигна до извода, че шумът идва откъм буталата - лагер на колянов вал или износено бутало. Каза ми, че има възможност при предишната смяна на маслото да е слагана някаква добавка, която изолира такъв тип проблеми и в общи линии се ползва, за да може да се продаде колата.

 

Въпросите са няколко. Някой имал ли е подобен опита, сблъсквал ли се е с подобни проблеми? Съществуват ли подобни добавки? Също така някой знае ли къде бих могъл да закарам автомобила за второ мнение (става въпрос за Пловдив)? Честно казано приемам всякакви съвети, защото за времето, което я притежавам съм изминал 10 000км и съм оставил 2,500лв. в сервиза. 


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 18 ноември 2018 - 19:37

Здравейте,
 
Ще започна малко по-отдалеч историята, честно казано съм доста разочарован от покупката си. Предварително искам да кажа, че познанията ми по автомобилите са повърхностни и е възможно да съм объркал някой друг технически термин. 
 
След много дълго лутане по автокъщи и огледи на какви ли не талиги и каруци, най-накрая май месец попаднах на CLK 270 CDI, 2004. Преди да го купя говорих с майстори те ме съветваха, че това е най-здравия мотор и може да изкара и милион километра. На таблото на колата пишеше 196000 км., далеч съм от мисълта, че са реални. В крайна сметка склоних и я взех, погледнаха я в сервиз и казаха, че е си заслужава. Тъй като имах здравословни проблеми, колата седя 1 месец без да бъде карана. След въпросния месец я закарах на сервиз при познат, който ме посъветва, че е редно да се погледнат дюзите, тъй като дават отклонение. След седмичен ремонт, петте дюзи бяха демонтирани, качени на стенд и почистени. Деня, в който я взех от сервиза на второто кръстовище при тръгване колата просто изгасна. Оказа се проблем с горивната рейка. Покарах я известно време, докато миналия месец не започна да тече масло. Майсторът ми каза, че е сменил гумени уплътнения и гумички на охладителя на масло и скобата на въздоховода, който влиза в турбината е счупена. Оправиха ги, като смениха и маслото, защото така или иначе беше за смяна. Също така е погледнал турбината и сподели че има малки луфтове, но ще кара. И така. Миналата седмица взех колата, вече съм доволен, пея си и си мисля как не искам да припарвам до сервиз в следващите няколко месеца. Вечерта си тръгвам от работа и на едно от кръстовищата в София при тръгване се чува странен шум откъм двигателния отсег и веднага отбих. Изпод капака започна да излиза бял пушек и като го отворих видях, че една от дюзите беше изскочила от леглото си. Закарах я в сервиз и там момчетата са свалили всички дюзи, почистили са леглата с ултразвук, резби, болтове и т.н. Преди да изскочи дюзата при натискане на педала на газта се чуваше едно леко "тропане" (на мен лично ми звучи като някаква перка, която се върти и се закачa в нещо - просто така мога да го опиша най-добре). Мислех, че въпросното тропане ще се реши след ремонта на дюзите, но уви. Вчера я закарах на сервиз отново и след дълго слушане и гледане, майсторът стигна до извода, че шумът идва откъм буталата - лагер на колянов вал или износено бутало. Каза ми, че има възможност при предишната смяна на маслото да е слагана някаква добавка, която изолира такъв тип проблеми и в общи линии се ползва, за да може да се продаде колата.
 
Въпросите са няколко. Някой имал ли е подобен опита, сблъсквал ли се е с подобни проблеми? Съществуват ли подобни добавки? Също така някой знае ли къде бих могъл да закарам автомобила за второ мнение (става въпрос за Пловдив)? Честно казано приемам всякакви съвети, защото за времето, което я притежавам съм изминал 10 000км и съм оставил 2,500лв. в сервиза.

Много съжалявам за негативните ти преживявания,но от това което чета мисля че трябва да си намериш майстор(сервиз).
Тия на които си попаднал не разбират от марката,а може би и от автомобили.
Сервиз Грозданов в Пловдив работи с Мерцедес успешно.Такива са отзивите.
  • 0

#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 ноември 2018 - 23:11

Колега, 2500лв. за първоначални обслужвания на 15г. кола са си направо в реда на нещата.

Пожелавам ти безгрижни моменти скоро.

Подрепям daimler1, oбърни се към колегата.

 

Няма нужда да ти разпъваме локуми, старите варели са като новите варели, но стари :)

Някои други марки (преплетените тоалетни) обичат да трошат мотори и кутии под 100х.км, така че да не ти пука, че нещо се е разтракало на 200х.км. на километраж :)


  • 2

Audi_A4_avatar.gif


#4 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 19 ноември 2018 - 10:23

Колега, 2500лв. за първоначални обслужвания на 15г. кола са си направо в реда на нещата.

Пожелавам ти безгрижни моменти скоро.

Подрепям daimler1, oбърни се към колегата.

 

Няма нужда да ти разпъваме локуми, старите варели са като новите варели, но стари :)

Някои други марки (преплетените тоалетни) обичат да трошат мотори и кутии под 100х.км, така че да не ти пука, че нещо се е разтракало на 200х.км. на километраж :)

 

При тебе да не сгъна мотор или кутия 


  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2018 - 21:26

Не, мисля позитивно и не ѝ давам :)

Но гаранционно са ѝ сменили половината мотор и кутия под 100х.км... Не е като да е подвиг в инженерната дейност :)

 

В момента се боря с течове от всичко, което е докоснато по времето на въпросния ремонт в официалните сервизи.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 licheff

licheff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    CLK 270 CDI, C209
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 ноември 2018 - 12:18

Последните няколко дни не мислех по проблема с идеята да ми се оталожи малко, тъй като бях насъбрал доста. За няма и 10 хиляди км да ме остави 2 пъти на пътя ми се стори бая. Сега започнах да обмислям вариант за основен ремонт на двигателя, щото поне знам, че ако се направи читаво ще кара още доста. Инвестирах немалко пари в това да оправя интериора и в момента е неразличим от нов вътре, би било грехота да го разкарам  :unsure

 

И понеже така и така ще хвърлям пари по този автомобил се замислих дали да не се снабдя с фейслифтовата навигация. Някой правил ли е подобни манипулации и има ли някакъв риск? Моята е с фабрично Bose, доколкото знам това има някакво значение в схемата. И другото, което се чудя е дали ако взема табло от деснячка ще може да се нагоди на тази? 


  • 0

#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 ноември 2018 - 15:09

Не се занимавай с фейсовата навигация, ползвай си AUX-a, така и така свири хубаво. Всичко останало е безполезно.

Идеята за пълна ревизия на мотора не е никак лоша, но според мен е малко ненужно. Изчакай малко, да си сигурен, че има смисъл.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#8 licheff

licheff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    CLK 270 CDI, C209
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 декември 2018 - 10:05

Здравейте колеги,

 

след дълго лутане по сервизи и търсене на подходящ човек, вече имам почти сигурна диагноза  :happy Добрата новина е, че няма да се наложи основен ремонт на двигателя, защото буталата са наред. Диагнозата е, че чука/тропа от износен разпределителен вал. След Нова година ще я закарам, за да видим дали валът е за смяна или ще може да се спаси по някакъв начин. Аз започнах да издирвам резервна част, но все още не съм открил. Препоръчаха ми автоморга в Кърнаре, където имало всичко, утре ще им се обадя да ги проверя. И все пак да попитам, някой от вас сблъсквал ли се е с подобен проблем и извършвал ли е подобен тип ремонт?  


  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 декември 2018 - 17:14

Здравейте колеги,
 
след дълго лутане по сервизи и търсене на подходящ човек, вече имам почти сигурна диагноза  :happy Добрата новина е, че няма да се наложи основен ремонт на двигателя, защото буталата са наред. Диагнозата е, че чука/тропа от износен разпределителен вал. След Нова година ще я закарам, за да видим дали валът е за смяна или ще може да се спаси по някакъв начин. Аз започнах да издирвам резервна част, но все още не съм открил. Препоръчаха ми автоморга в Кърнаре, където имало всичко, утре ще им се обадя да ги проверя. И все пак да попитам, някой от вас сблъсквал ли се е с подобен проблем и извършвал ли е подобен тип ремонт?

В кой сервиз ходи?
Искай гаранция за диагнозата и за ремонта.
Да не стане после че си хвърлил торба с пари и проблема не е отстранен.

По кой начин разбраха че буталата са наред,а вала е за смяна/ремонт?
  • 0

#10 licheff

licheff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    CLK 270 CDI, C209
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 януари 2019 - 11:02

След дълги премеждия, прегледи и т.н. имам известен напредък. Тропането от двигателя изчезна и сега върви. Оказа се, че турбото е било за смяна и от вчера съм с чисто ново, другата седмица ще сменя и геометрията на турбото, защото в момента при кикдаун има едно прекъсване на ускорението и после продължава. Също планирам и смяна на маслото на скоростната кутия, защото не е известно кога е сменяно последно. Ако имате съвети в това отношение ще се радвам да ги чуя.

 

С две думи - за сега автомобилът върви, надявам се, че следващите няколко месеца няма да припарвам до сервиз  :happy

 

P.S.: След изхвърчането на едната дюза, изолацията, която седи под долния преден капак се е напоила с нафта и в момента като започне да духа парното в колата мирише на нафта. Някой има ли представа дали се сменя или как мога да се оттърва от миризмата? 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни