Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W211 OM642 3.0L V6 Diesel турбо актуатор или моторче турбинаОбикновено е грешка P0244


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 bojilov

bojilov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w211 280 V6; w212 350 4matic

Публикувано 17 ноември 2018 - 17:51

А може и да са доста други

2359-002

2510-001

2136-002 и всички други свързани с налягането на турбината.

 

Ще ви разкажа моите грижи и решението на проблема. Колата е W211 Е280 7Г троник 3,0 V6, но това важи за всички модели с тоя мотор.

На мен ми се появяваше като проблем на студено и поради объркването което внася този актуатор рита и автоматичната кутия. Губеше мощност, "прекъсваше" и т.н. Симптомите са ясни - авариен режим, оттам липса на мощност и в крайна сметка светка чек-а.

 

На мен ми се появяваше като проблем на студено и поради объркването което внася този актуатор рита и автоматичната кутия.

 

Проблема се оказа в моторчето или актуатора, който управлява променливата геометрия на турбината. Самата платка на същия има мостове към корпуса, които са тънки и се късат с времето. И трябва да се запоят отново, но е изключително трудно защото всичко е поцинковано по тия връзки. Въоръжете се с търпение и нещо с което да изпилите цинка. На мен най-много ми помогна тази тема: https://mbworld.org/...ator-again.html

 

Тук свалят и дебитомерите, но след като демонтирах и монтирах актуатора 6 пъти установих, че и без да ги сваляте излиза без проблем.

 

 

Успех и дано си спестите подмяна.


  • 0

#2 Yanchovichin1980

Yanchovichin1980

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E280 CDI, 2006

Публикувано 16 септември 2019 - 07:54

Здравейте!

Аз имам абсолютно същата кола w211 V6 E280CDI и същия проблем. Моля за информация дали към днешна дата колата Ви е направила пък същия проблем защото четох че след запояване на прекъснатите жички на актуатора след време проблема отново се появява.


  • 0

#3 Yanchovichin1980

Yanchovichin1980

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E280 CDI, 2006

Публикувано 16 септември 2019 - 07:57

Преди месец ходих до морето и добре я продухах след това нямаше проблем за известно време но вчера пак влезе в авариен режим незнам дали има връзка с катализатора и ДПФ филтъра. Прави ми впечатление че преди да го направи придърпват рязко и скоростите.


  • 0

#4 bojilov

bojilov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w211 280 V6; w212 350 4matic

Публикувано 09 октомври 2019 - 14:08

Придърпването на скоростите в нормално, защото актуатора не работи и не подава адекватен сигнал на скоростите, така те не знаят какво да правят. 

 

Запояването е шибана работа, от една страна е много трудно място, от друга нагарят и се отлепят пак. Решението до което аз достигнах е да се поят на висока температура - над 175 градуса, така е по-вероятно да изкарат по-дълго време. 


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни