Още един Бенц се озова в семейството. S500 2000 г. от ПЪРВИ собственик. Ходих да гледам 7-8 w220 и всичките бяха гробове тотални. Всички бяха толкова уморени, че си мислех, че просто няма w220 дето да става. И случайно вчера попаднах на една бройка. Викам си чакай да я видя. Среща след два часа с продавача и Бум! Един дядо излиза от една фирмена сграда-цех и ми казва: Вие ли сте за колата? Аз съм Херр Едисикойси. Човека изкарва Ес-ката от гараж... ми тя нова бе! Гаражна, само лятото карана! Човека се оказа шефа на фирмата, тясно специализирана за изработка на пултове за кораби и самолети. Пионери в областта. Дядото каза: Гледай, бутай, колата е чук. И така си беше. Обстойно гледане, каране и т.н. и след 40 мин си стиснахме ръцете с 750 евро смъкнати от цената. Човека ме покани вътре в офиса си... ми вътре едно ферари си е паркирал в офиса до бюрото, да му се радва.
Колата вози като нова, нещо невероятно е.
Понеже моторът го познавам добре, кутията също, но не съм имал въздушно до сега, имам няколко въпроса.
1-Колата си стои равна, всички настройки на окачването работят, вдига се, смъква се с бутона, втвърдява се и т.н., но ми прави впечетление, че в движение често се включва компресора (поне така си мисля, че го чувам), а като спра и той спира. Нормално ли е да се надува в движение, а в покой не, ако издиша от някъде? Няма никакви симптоми или грешки.
2-Стар диагнозата има ли тест за Аирматик както има за АБЦ-то? Ако да, какво може да се види там?