Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Още един БенцS500 2000 г.


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 17 ноември 2018 - 17:40

Още един Бенц се озова в семейството. S500 2000 г. от ПЪРВИ собственик. Ходих да гледам 7-8 w220 и всичките бяха гробове тотални. Всички бяха толкова уморени, че си мислех, че просто няма w220 дето да става. И случайно вчера попаднах на една бройка. Викам си чакай да я видя. Среща след два часа с продавача и Бум! Един дядо излиза от една фирмена сграда-цех и ми казва: Вие ли сте за колата? Аз съм Херр Едисикойси. Човека изкарва Ес-ката от гараж... ми тя нова бе! Гаражна, само лятото карана! Човека се оказа шефа на фирмата, тясно специализирана за изработка на пултове за кораби и самолети. Пионери в областта. Дядото каза: Гледай, бутай, колата е чук. И така си беше. Обстойно гледане, каране и т.н. и след 40 мин си стиснахме ръцете с 750 евро смъкнати от цената. Човека ме покани вътре в офиса си... ми вътре едно ферари си е паркирал в офиса до бюрото, да му се радва.

Колата вози като нова, нещо невероятно е.

Понеже моторът го познавам добре, кутията също, но не съм имал въздушно до сега, имам няколко въпроса.

1-Колата си стои равна, всички настройки на окачването работят, вдига се, смъква се с бутона, втвърдява се и т.н., но ми прави впечетление, че в движение често се включва компресора (поне така си мисля, че го чувам), а като спра и той спира. Нормално ли е да се надува в движение, а в покой не, ако издиша от някъде? Няма никакви симптоми или грешки.
2-Стар диагнозата има ли тест за Аирматик както има за АБЦ-то? Ако да, какво може да се види там?

Прикачени файлове


  • 0

#2 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 459 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 17 ноември 2018 - 22:27

Поздравления за успешния бизнес !!

 

Това за ферарито верно ли ?!!!


  • 0

сесшисе ?


#3 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 ноември 2018 - 23:06

Нормално е в движение да се включва компресора и да си донапомпва, защото окачването е динамично. Както и да чуваш съскане от компресора, който се намира в предната броня от шофьорската страна. От компресора помпи и от него извежда навън излишния въздух.

Със СТАР диагнозата можеш да тестваш цялото окачване. От проба на всеки един клапан за втвърдяване, до промяна на нивото на всяка възглавница, калибриране на окачването, тест на компресора дали ще си направи нужното налягане.


  • 0

#4 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 ноември 2018 - 09:49

Само лекичка поправка,компресора е от пасажерската страна ,не като на 211-ката от шофьорската страна.

По принцип си се включва компресора в движение ,все пак тия тон и осемстотин тежът на амортисьорите ,но ако искаш му смени релето,ей така профилактично.
  • 0

#5 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 18 ноември 2018 - 11:29

Поздравления за успешния бизнес !!
 
Това за ферарито верно ли ?!!!


Абсолютно вярно. Когато е започнал човека преди 34 години този бизнес, мечтата му е била Ферари и си е казал, че до като няма ферари няма да спира. Отдавна го е постигнал и за това го е паркирал там. Имам и снимки ама не знам до колко е удачно да се пускат в нета.

Да, компресора е от дясно зад пасажерската гума. Ще го наблюдавам. А за тези релета четох, че преди фейса били калпави, а фейсовите били Hella и били по-добри. Само че нямам номерата им. Ако някой ги има и знае колко на брой са, ще съм много благодарен.
  • 0

#6 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 ноември 2018 - 12:37

Едно е, на W211 е в предния САМ в двигателния отсек. Работата му е да включва/изключва компресора

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  • 0

#7 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 ноември 2018 - 13:17

Още една поправчица ,компресора е пред предна дясна гума под пасажерския фар.
За релетата намирам само ето тази информация ,дано е точна, че вече ги позабравям нещата по 220-ката---номер 002-542-72-19 е заменен с 000-982-80-23

А местонахождението на релето и бушона са в предния SAM пак от страната на пасажера.

Прикачени файлове


  • 3




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни