Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

R350 m272 бензин, 2006г.Прекъсване, придърпване


  • Please log in to reply
Няма други мнения в тази тема

#1 smokyman

smokyman

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes R350

Публикувано 14 ноември 2018 - 17:49

Здравейте,(темата беше публикувана първоначално в друг форум тук е прекопирана и ъпдейтната)

Обръщам се към вас, защото сме вече на ръба на отчаянието. Взехме си Мерцедес R класа, знаехме, че може да излязат проблеми и бяхме подготвени, че ще се появят разни неща, но най-неприятното е, че сменяме всичко логично, но проблема си остава. Какво всъщност се случва? Колата е с монтирана газова уредба в България - Landi Renzo - Omegas(по думи на продавача монтирана преди 2 години), с това ще започна, отидохме в сервиза на Landi Renzo на Ботевградско шосе, газовата е ок, уж я настроиха , не би трябвало от нея да идва проблема, защото прекъсва и на бензин......

 

В какво се изразява прекъсването:

 

Най-често след като загрее хубаво(над 80 градуса по борд) колата започва да "кашля" сякаш се гасят цилиндри,това не се получава винаги(напоследък по - често) понякога може да се кара и цял ден и да го направи един два пъти, друг път може да ти вгорчава цялото пътуване. Прави го, когато е стационарна, но и в движение. За съжаление мислехме, че когато се форсира не се появява, но скоро установихме при едно неприятно изпреварване, че дори и при kick down проблема си го има(понякога).Както казах, прави го и на безин и на газ. Колата е закачана на Star диагностика, няма грешки(лошото е, че досега когато е закачана на диагностика не е прекъсвала(усеща гадината) :dry . Моята Elm-ka не засича също нищо, когато започне да прекъсва.

 

Какво е сменено и правено по колата:

 

Сменихме свещи, една бобина(съмненията за нея дойдоха от хлабавата лула на самата бобина, намаше грешки) MAF сензор, всички четири магнита(Camshaft Adjuster Magnets), всички гарнитури на всмукателен колектор, всмукателния колектор беше почистен и обслужен с ремонтен комплект(имаше грешки за него), поради счупен палец (стандартно за този мотор и не само явно),Филтри и масла, Гумата между филтърната кутия и MAF-а също(беше скъсана и излизаха грешки за MAF-a), Газовата беше ревизирана и всички вакуми и проблемни маркучи сменени.За съжаление след всичко това проблема си остава, даже май влошава.

 

Не излизат никакви грешки, които поне да ни насочат. Колата понякога прекъсва на място, трудно пали,когато е студена, но пак не винаги, а понякога, придърпва и над 120км. Направихме теста за балансиращия вал, с марките на надписите, всичко е ок, според информацията на предишния собственик, колата е със сменена верига и е нямало проблем със зъбите на балансиращия вал, до колкото може да се вярва на непознат, а и теста го доказва до някъде.Имаше съмнение дали газовата не трие грешките, но тъй като грешки са се появявали не веднъж това не изглежда логично.Следващата седмица ще оставя колата за диагностика за по-дълго, като се надявам този път проблема да се прояви в сервиза и по някакв начин засече. Все пак всяко мнение или насока би било много полезно.Благодаря предварително.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни